13.10.2016

The Engagement

Sormus, ilonsekaisia naurahduksia, polvistunut mies, joka haluaa viettää mun kanssa loppuelämänsä, kimallusta nimettömässä ja kymmenen punaista ruusua. Eilen tapahtu jotain niin ikimuistoista. Mä en voi muuta kuin myöntää olevani niin onnellinen siitä, että mun elämässä on mies, joka välittää, rakastaa ja kantaa mulle jääkaapista ruokaa, kun en ite jaksa nousta sohvalta. Mies, jonka kanssa mulla joskus tulevaisuudessa toivottavasti on lapsia ja jonka kanssa joskus sanotaan alttarilla "tahdon".
  kihlaus1kihlaus blogi 2 kihlasormus blogi 3 ruusuja blogi 4 kihlaus blogi 5 Kulta, mä rakastan sua niin paljon! ♥

35 kommenttia:

  1. Ihanaa, onnea aivan älyttömästi teille molemmille! ♥

    VastaaPoista
  2. Olipas ihanasti kirjoitettu teksti! Paljon onnea teille ❤️

    VastaaPoista
  3. Waude, paljon onnea teille ♥

    VastaaPoista
  4. Ihanasti kirjoitettu! <3 paljon onnea teille :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana, kun mun kirjotukset miellyttää! :) ♥ Kiitos! ♥

      Poista
  5. Oi että, ihanaa! Paljon onnea teille!♥

    VastaaPoista
  6. Apua mielettömästi onnea! <3

    VastaaPoista
  7. Voi apua, kuinka ihanaa! Onnea teille! :-D <3

    VastaaPoista
  8. Oi miljoonasti onnea teille molemmille!! :)<3

    VastaaPoista
  9. Ihanaa!! Onnea niin hirmusesti :')<3

    VastaaPoista
  10. Vau!! Onnea ihan älyttömästi!!! ♥♥♥

    VastaaPoista
  11. Wou aivan upeeta! Onneksi olkoon <3 Aivan ihanat kuvat ja söötti postaus!

    http://maijaviola.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  12. Oi, ihana uutinen ja ihana postaus!<3 Mielettömästi onnea teille! <3

    VastaaPoista
  13. oiii ♥ paljon onnea teille molemmille! :-)

    http://tthekidult.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  14. Oon vähä myöhässä, mutta onnea teille! :)

    VastaaPoista