16.10.2016

White Ripped Jeans

Miljoonat kiitokset vielä kaikille edelliseen postaukseen kommentoineille! Mulla on niin paljon ihania lukijoita siellä ruudun toisella puolella. Mulla alkoi eilen seittemän päivän työputki, joten tällä syyslomalla ei paljoa lomailla, mutta eiköhän tästäkin selvitä. Mutta yleensähän se on niin, että mitä enemmän tekemistä on, sitä tehokkaammin saa kaikkea aikaan. Eilen aamullakin ennen töihin lähtöö laitoin kotia siistimpään kuntoon ja alottelin yhtä koulutehtävää, jonka muuten olin jo kerran tehnyt melkein valmiiks, mutta joka ei sitten suostunutkaan enää uudestaan aukeamaan...

syysasu1 Mä halusinkin vielä ennen töihin lähtöä tulla jakamaan teille nää asukuvat viimeviikonlopulta ja pakko myöntää, että ehkä oudointa näissä kuvissa on se, että mulla ei vielä näissä kuvissa oo sormusta. Jotenkin se on iskostunut niin hyvin mun käteen, etten osaa enää olla ilman - lukuunottamatta töissä, missä ei paljon koruja pidetä... Musta on kumma välillä esimerkiksis blogeista lueskella, kun jotkut kihlauksensa jälkeen unohtelee pitää sormustaan.

syksy asu valkoset housut blogi takki: sisters point | paita: gina tricot | housut: dr. denim | kengät: adidas

rikotut farkut blogi 3 Mutta mennääs  sit tähän asuun. Mä etin pitkään täydellisiä valkosia housuja. Jopa Lontoossa mä joka kaupassa yritin löytää sopivia, mutta ne kaikki yksilöt, jotka mä sovituskoppiin raahasin, olivat joko liian lyhyitä tai eivät istuneet. Dr. Denimit oli mun viimenen oljenkorteni, sillä mä tiesin kyseisten pöksyjen istuvan täydellisesti, mutta samalla tiedossa oli että ne tulee tuskin vuotta kauempaa kestämään. No, loppujen lopuks epätoivoisena laitoin kyseiset pöksyt tilaukseen rikoituilla polvilla ja kyllähän noi nyt istuu täydellisesti ja on ihan niin kuin toinen iho - ainut vaan että todennäkösesti vuoden kuluttua istuvuus on täysin toinen ja kangas on kulahtanut olemattomaks. Seuraavaks olis edessä mustien farkkujen osto edellisten kulahtaneiden Dr. Denimien tilalle, joten vinkkejä täydellisistä pöksyistä otetaan vastaan!

syksyasu kietasupaita blogi 4 IMG_8344 6 adidas superstar blogi 6 Mua muuten aluks epäilytti pääseekö nää kotikotoo löytyneet adidakset käyttöön lievän isouden ja kellastuneiden kärkien takia, mutta vielä mitä. Mä tuskin oon viimepäivinä mitään muuta käyttänytkään, sillä noi on mielettömän mukavat ja pakkaspäivinä noihin tosiaan mahtuu vieläpä villasukat kepeesti! Täydelliset syyskengät siis!

Mä rupean nyt valmistautumaan töihin ja illalla suunnitelmissa on hyvää hyvää ruokaa ja gilmoren tytöt. Rentouttavaa sunnuntaita kaikille! 

6 kommenttia:

  1. Vau miten ihanat kuvat!<3 Ihanaa sunnuntaita :) Xx

    VastaaPoista
  2. Tosi ihania kuvia ja vaikken erityisemmin ookkaan valkosten farkkujen suurin ystävä, saat ne toimiin tässä asussa tosi hyvin :) (ps. onnea vielä kihlauksen johdosta! <3)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heii kiva kuulla, että tykkäät kokonaisuudesta! :) Ja kiitos sulle paljon! ♥ :)

      Poista
  3. Suosittelen Cubuksen Jegging janeja! :) Säilyy pidempään hyvänä ku Dr. Denimit ja hintakin vain ~25€. Ja tosi mukavat jalassa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä itseasiassa oon kyseisiä pöksyjä tainnutkin kokeilla, mutta niissä tais olla ongelmana juurikin ne liian lyhyet puntit. :( Kiitos kuitenkin. :)

      Poista