24.11.2016

12 Things to be Happy about

♥ Kynttilöiden polttaminen keskellä päivää. Ei aina tartte odottaa iltaan. Tällä hetkellä päivisinkin on niin hämärää, että kynttilöiden liekki jotenkin kummasti nostattaa tunnelmaa samantien. 

♥ Aamut kissojen herättämänä. Ei voi muuta kuin hymyillä kun kolme toinen toistaan suloisempaa karvapalleroa aamulla pökkii ja vaatii sua nousemaan ruokkimaan niitä. Kissat mun ympärillä tekee mut todellakin onnelliseks. 

♥ Joulun suunnittelu. Joulu on ehdottomasti mun lempijuhla. Äidiltä löytyy onneks loputtomat varastot vanhoja joululehtiä ja uusiakin tipahtelee vähän väliä postilaatikkoon. Mä nään nyt jo silmissäni lumispraylla koristeltuja käpyjä, hopeisia poroja ja havunoksia sisustuksessa. 

viimeaikoina 1 viimeaikoina 2Gilmoren tytöt. Jouluvalot tuikkimassa ympärillä, sylissä iso kulho hedelmiä ja gilmoren tytöt. Voiko ihminen muuta kaivatakkaan. Niin ja siitä sattuu vieläpä ilmestymään huomenna uusi kausi, mikä tarkoittaa sitä, että mulla on vuorokausi aikaa katsoo seuraavat neljä kautta. Taitaa jäädä haaveeks, mutta silti oon superinnoissani. Ehkä mä vielä joskus kuitenkin pääsen sinne saakka. 

♥ Joulukorttien askartelu. Mä rakastan kaikkea näpertelyä ja vielä kun saa muutaman tosi hyvän idean niin ah. Parasta.

♥ Uuden Potter -aiheisen kirjan lukeminen. Ei, mun mieheni ei hanki mulle lahjoiks mitään hienoja koruja, käsilaukkuja sun muita, vaan Potter -aiheisia kirjoja. Eetu hankki mulle synttärilahjaks Harry Potterin Suuri maaginen arkisto -kirjan ja oi kyllä, myönnettäköön, että on ihan älyttömän mielenkiintosta lukea, miten esimerkiks kelmien kartta on kehitelty tai kuinka jokaiseen pieneen taikaliemipulloon on käsin kirjoitettu etiketit. Kyllä mun kultani tietää, mistä mä tykkään.

viimeaikoina 3 viimeaikoina 4 ♥ Maitovaahto kahvin päällä. Kaks sanaa. Om nom. Ostin Ikeasta vähän aikaa sitten maidonvaahdottimen ja se vaahto kahvin päällä tekee todellakin arkiaamusta luksusta. Siihen kun vielä ripauttaa vähän raakakaakaojauhetta, kanelia tai taikoo päälle kissakuvion niin vielä parempaa!

♥ Muutamat maahan asti päätyneet hiutaleet. Joka ikinen kerta kun tulee parikin lumihiutaletta, mä hypin ihan niin kuin pikkulapsi ensilumen nähdessään.

♥ Terveellinen kolmen raaka-aineen suklaakakku. Parasta ikinä. Ohje muuten löytyy täältä

viimeaikoina 5 viimeaikoina 6 ♥ Teemukista sormiin virtaava lämpö. Niin ja se maku, joka nousee huulille kirsikkateestä. Niin ihanaa. 

♥ Piristävät jumpat väsyneinä päivinä. Kun kiskoo ittensä aamusin puol kuus ylös, ajaa sitten kahdeksas tunniks työharjotteluun ja sen jälkeen ajelee harmaudessa takasin, ei fiilis oo se kaikista virkein sen jälkeen. Mutta kun vetäsee edes sen puolen tunnin jumpan, niin johan kummasti virkistyy. Ne ilosen pirteet fiilikset treenin jälkeen saa todellakin arvostamaan sitä, että pystyy liikkumaan. Se ei todellakaan oo itsestäänselvyys kaikille.

♥ Tumma suklaa jälkiruoaksi. Suklaa on yks niistä jutuista, jotka ehdottomasti kuuluu mun jokapäiväisiin onnellisuudenlähteisiin. Mitä tummempaa sen parempi ja mitä enemmän jouluisia mausteita, kuten kanelia tai kardemummaa, niin sitä parempi. Ja suklaahan sisältää tunnetusti terveyttä edistettyjä antioksidantteja, joten totta kai mä vetelen sitä palan jos toisenkin päivittäin. 

viimeaikoina 7

Ihanaa torstai-iltaa teille kaikille. P.S. Enää tasan kuukausi jouluun!

2 kommenttia:

  1. Samoja asioita löytyy täältäkin! Ja oot muuten ihan älyttömän kaunis ja sun blogi on täynnä ihania kuvia! Sun blogi on yksi mun lemppareista!

    Ps. Saan muuten ihmetellä, että miten paljon sulla on niin paljon samoja kasvonpiirteitä mun kaverin äitin kanssa ettei mitään rajaa... Näytin kaverille ja hän oli samaa mieltä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii kiitoksia! :) Ja äää, miten voikaan olla noin. :D Vissii joku kaksoisolento! :D Tosin kerran olin Lontoossa yhessä ruokakaupassa ja siellä myyjä kysyi olinko käynyt siellä aamullakin. Noh, en ollut. Vissii näitä mun näkösiä ihmisiä on paljon liikkeellä! :D Hah!

      Poista