13.11.2016

Happy 21st Birthday to Me!

Siitä on kolme vuotta, kun mä täytin 18, osapuilleen 21 vuotta ja 11 tuntia siitä, kun mä synnyin ja siitä vuosi, kun mittariin napsahti pyöreitä. Pituutta en oo kasvanut senttiäkään ainakaan kuuteen vuoteen. Kasvua puolestaan on ehkä tapahtunut henkisellä puolella enemmänkin. Mutta ei, muuten ei juurikaan tunnu erilaiselta kuin eilen. Aamulla peiliin katsoessa ei ollut ilmestynyt harmaita hiuksia, eikä olo ollut yhtään sen viisaampi kuin nukkumaan mennessä. Todellisuudessa musta ei tunnu siltä, että olisin jo 21-vuotias - luku kuulostaa kauheen suurelta. Mutta tuskinpa sitä sitten kolmekymppisenäkään tuntuu kolmekymppiseltä. Meidän kaikkien päiden sisällä taitaapi asua ikuinen lapsi.

vuodentakaa kollaasi
Pienenä knoppitietona teille: Mun piti alunperin syntyä isänpäivänä, mutta synnyinkin päivän myöhemmin.  Tänään mä oon kuitenkin viettänyt päivän juhlien niin isänpäivää kuin omia synttäreitänikin. Tosin mä taisin olla enemmän innoissani isänpäivästä kuin omasta juhlapäivästäni ihan vaan siks, että taiteilin iskälle maailman siisteimmän kortin (tai siis hauskimman pilakortin ikinä). Asia, jonka mä oon tainnut näin vanhemmiten oppia, on tainnut olla se, että muiden ilahduttaminen tuo mulle ittelleni sen suurimman ilon.

nytkollaasi
Postauksen kuvituksena on kuvia vuoden takaa ja viimepäiviltä. Ainoot erot taitaakin olla vaan ne, että oon oppinut piirtämään kulmakarvat ainakin omasta mielestäni paremmin sekä hiukset on saattaneet venähtää muutaman millin. Kaikki muut erot onkin tainneet tapahtua vaan oman pään sisällä. Loppuillaks mä taidan vaan vetästä mun vaaleenpunaset fleecepöksyt jalkaan ja lököhupparin päälle ja rentoutua. Huomenna koittaa taas paluu arkeen, sillä ois tarkotus yrittää raapustella koulutehtäviä pois alta ja tiistaina pitäis taas painella työharjotteluun. 

Toivottavasti teillä kaikilla on ollut mukava isänpäivä! Rentouttavaa sunnuntaita kaikille! ♥

6 kommenttia:

  1. Onnea! Se on tosin 21st (;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Apuaaa, vissiin vähä väsyneenä naputellu otsikon ku oon tehnyt tollasen virheen. :D Mutta ei se mitää, juttu korjattua! :D

      Poista
  2. Onneksi olkoon <3 Ihanaa ko sä oot vielä niin nuori! Mulla onkin parin kk:n päästä uuden vuosikymmenen korkkaus ;) Oon ehkä pikkuhiljaa ikäkriisissä...:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) 21 vuotta kuulostaa mun korviin tooosi vanhalle jo! :D Hah! Ehkä ei kannata kriiseillä ennen 40 ikävuotta! :D Nuoria täs kuitenkin vielä ollaan. :)

      Poista