18.11.2016

In Love with Leather Sleeves

Mulle harvoin käy niin, etä löydän netistä jotain niin kivaa, että kyttäisin monta päivää sitä kokoja odotellen ja kiroisin joka kerta mun koon ilmestyessä, kun joku ehtiikin nappaamaan sen ennen mua. Noh, tällä kertaa kävi just niin. Mä iskin silmäni tähän nahkahihaiseen takkiin ja mietin muutaman päivän, että tilaisko vai ei. Siinä vaiheessa, kun päätin tän tilata koot olikin jo loppu ja alkoi mieletön kyttääminen. Ja kuinkas kävikään? Mä onnistuin kun onnistuinkin sen täydellisen takin klikkailemaan kotio. Sitten alkoihin se piinallinen odotus ja siitä vaiheessa, kun paketin noudin postista, niin mielessä pyöri vaan, että ei vitsit, mitä jos se täydellinen takki ei istukaan päälle täydellisesti tai mitä jos se ei näytäkään todellisuudessa niin hyvältä kuin kuvissa. Melkeinpä jätin koko paketin avaamatta. Mutta loppu hyvin, kaikki hyvin. Takki oli just sitä mitä mä odotinkin!

päivän asu 1 blogi nahkahihat päivän asu 2 blogi nahkahihat takki: zalando / vero moda | huivi: gina tricot | kengät: river island | housut: vila  | laukku: new look

Mä halusin jonkun naisellisemman takin talveks, mutta jotenkin suurin osa niistä on hieman liian naisellisia tai tylsiä mun makuun. Nahkahihat ja -vyö tuo tähän just sitä jotain, mikä sopii niin hyvin mun tyyliin. Vielä kun yhdistää tähän viininpunasen kaulahuivin ja nahkapöksyt niin ah, täydellisyyttä.

päivän asu 3 blogi nahkahihat villakangastakki päivän asu 4 nilkkurit Ja voi vitsit, miten ihanalta lumi näissä kuvissa näyttääkään. Seuraavia lumisateita odotellessa siis. Voiskohan joululahjaks pyytää ihan vaan yksinkertasesti metrikaupalla lunta. Niin ja ehkäpä uudet sukset ja pulkan. Tai ehkä mä vaan pyydän suoraan lumitykkiä. 

päivän asu 5 Mä taidan vielä laittaa jälleen kerran jakson Gilmoren tyttöjä pyörimään ennen kuin pitää illaks ajella vielä harkkapaikkaan hommiin. Hauskaa viikonloppua kaikille!

2 kommenttia:

  1. Hi :) I love your outfit ! Where did you buy the boots please ? :*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hi! Thanks a lot! :) They are from River Island. :)

      Poista