15.11.2016

IN / OUT part. 9

Viimesimmän in ja out -postauksen oon tainnut toteuttaa heinäkuussa, joten aattelin, että nyt ois todellakin oivallinen hetki tehdä talvisempi versio siitä. Jotenkin sitä aattelee, että eihän siitä oo paljon aikaa, kun oon viimeks tälläsen toteuttanut, mutta niin se vaan näköjään menee, että mitä vanhemmaks tulee, sen nopeempaa aika juoksee. Musta nimittäin tuntuu siltä, että ihanku olisin tällästä toteuttanut just muutama viikko sitten, mutta kas kummaa, siitä onkin jo reilu neljä kuukautta. Mutta sen pidemmittä höpinöittä, mennääs aiheeseen.
INteksti In 1 POOLO 
Poolopaidat

Muhkea neulepoolo isolla lämpimällä kauluksella. Kuulostaa niin ihanalta etenkin kylmiä talvipäiviä ajatellen. Vielä viimetalvena en oikein lämmennyt ajatukselle poolokauluksisista paidoista, mutta nyt on täysin rakastunut niihin. Näyttää hyvälle ja pitää lämpimänä - eli just sitä, mitä mä vaatteilta toivon tähän aikaan vuodesta.
  IN 2 hupparit

Hupparit 

Huppareista tulee lähinnä mieleen lapsuus, mutta pakko myöntää, että jotenkin hupparit ovat hiipineet mun lempparivaatteiden kärkeen. Niin mukavia, lämpimiä ja rentoja. Tälläkin hetkellä yks mun käytetyimmistä vaatteista on huppari! Haaveissa olis tällä hetkellä adidaksen logolla varustettu musta huppari. 

IN 3 nahkahihat  
Nahkahihaiset takit

Yks mun tän hetken heikkouksista on myös nahkahihoilla varustetut takit. Ensinnäkin, mä lukeudun niihin, jotka mielellään kulkis kesät talvet nahkatakissa ja se on ehdottomasti yks mun vaatekaapin tärkeimmistä kulmakivistä. Ainut ongelma on vaan se, että nahkatakki ei paukkupakkasilla oo se kaikista lämpimin yksilö. No, onneks kompromissina voi yhdistää talvi- ja nahkatakin nahkahihaiseksi talvitakiksi! Mä itseasiassa ostinkin hetki sitten tän tyylisen takin ja asukuvia siitä on tulossa lähipäivinä.

IN 4 tossut  
Lämpimät tossut

Myönnettäköön, että mulla on yks todella paha riippuvuus. Sellanen riippuvuus, josta en vaan pääse eroon, vaikka miten yrittäisin. Ehkä pitäis jopa hakeutua jonnekin hoitoon. Nimittäin lämpimät tossut. Heti kun kesän lopulla illat viilenee, mä kaivan aina kaikki mun tossut esiin ja pidän niitä niin kauan kunnes lämpö nousee 20 asteen yläpuolelle. Myös kaupoissa mä bongaan aina ekana ne söpöt pörröiset tossut ja joudun todellakin pidättäytymään, jotta en ostais niitä kaikkia. 
  outTEKSRTIOUT 1 pyöreet aurinkolasit  
Pyöreät aurinkolasit

Myös näin talvisin aurinkolasit on yks mun vakiovarusteista, sillä matalalta paistava aurinko yhdistettynä lumeen etenkin ajaessa on aika paha yhdistelmä. Pyöreet aurinkolasit on kuitenkin sellaset, joita mä en nenälleni pistäis. Ne ei vaan näytä kivalle. Poikkeuksena tietenkin Harry Potterin lasit... Hah!

OUT 2 paikat 
Paikat vaatteissa

Lontoon reissulla mä bongasin todella paljon vaatteita, joissa oli kaikenlaisia värikkäitä paikkoja. Pakko sanoa, että hyi. Näyttää siltä kuin vaatteet ois mennyt ihan liian monta kertaa rikki ja paikattu miljoonasta kohdasta. Mä tykkään yksinkertasista jutuista ja noi paikat ei vaan kuulu niihin. Kerran tosin näin raidallisen t-paidan, jossa oli yks paikka rintamuksessa - se näytti ihan kivalle jopa, mutta kun noita paikkoja näyttääpi aina olevan miljoona per vaate, eikä vaan yhtä kivannäköstä. 
   OUT 3 karvakaulukset

Karvahuivit-/kaulukset 

Karvahuivit näyttää tällä hetkellä olevan muodissa ja mä en vaan jotenkin lämpee niille. Ihan kuin olis joku tapettu eläin kaulassa. Hyi. Ja sitten noita on vieläpä pinkkeinä ja ties minkä muun värisenä. Vielä kerran hyi.

OUT 4 mekko paidan päällä 
Mekko paidan päällä -tyyli

Mä en ymmärrä tätä tyyliä. Miks pitää iskee mekko t-paidan päälle. Tästäkin tyylistä tulee mieleen ihan lapsuusajat. Mekko ja t-paita ei vaan mun mielestä kuulu yhteen - ainakaan tällä tapaa puettuna. Mun puolesta mekot pitää pukee mekkoina ja t-paidat t-paitoina esimerkiksi farkkuihin tai hameeseen yhdistettynä, mutta pysykööt mekot ja t-paidat mun puolesta erossa toisistaan. 

Mitäs mieltä te ootte näistä mun in & out -jutuista? Löytyykö samat jutut teidän listoilta vai onko kenties joku mun out -jutuista ehdottomasti teidän in -listalla?

kuvat täältä

6 kommenttia:

  1. Samoilla linjoilla täälläkin, tosin nuo tossut ei oo mun juttu vaikka söpöjä ovatkin! Tosi kiva postaus, luen näitä aina innolla! :D

    VastaaPoista
  2. Ihania juttuja tuolla in-puolella, tuommoset supersöpöt töppöset kun löytäis itsekin! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Töppösiä ei vaan voi olla liikaa. Ja kannattaa muten nyt mennä kiertelemään kauppoja, sillä näin ennen joulua niitä on kaupat pullollaan. :)

      Poista
  3. Oon niin tykästynyt noihin nahkahihaisiin takkeihin myös! Vielä en oo itse ostanut sellaista, mutta on ollut jo jonkin aikaa hakusessa :) Ja poolopaidat, ikuinen suosikki <3

    http://j-doitforyourself.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on niin ihania todellakin! :) Ja poolopaidat ♥

      Poista