20.11.2016

My Christmas Wish List 2016

Jouluna yks parhaimmista jutuista on lahjojen miettiminen muille. Ajatus siitä, miten hymy nousee lahjan saajan huulille lahjakääröjen lennellessä ympäriinsä, saa omat suupieletkin kohoamaan. Päätin kuitenkin koota kollaasin mun tän vuoden joululahjatoiveista, sillä vaikka mä rakastan lahjojen hankkimista muille, on niitä kieltämättä myös kiva saada, vaikka ne ei mulle tärkein asia ookaan.

joululahjatoiveet 2016 blogi  . ❄ Kynttilöitä. Etenkin kaikki joulun tuoksuiset kynttilät on tähän aikaan vuodesta mun lemppareita. Tosin mulla kuluu normaaleita lämpökynttilöitäkin niin paljon, että ne olis ihan mielettömän kiva yllätys paketista.

❆ Ted Bakerin penaali ja meikkipussi. Mä kuljen niin paljon paikasta poiseen ja kuljetan kaikki purnukoita mukanania. Tällä hetkellä mun laukussa kulkee tosi nuhjuinen marimekon pussukka ja kynät seilaa siellä täällä, joten tulis todellakin tarpeeseen.

❆ Iittalan sarjaton letti -mukeja ja kulhoja. Mä oon kyseisen sarjan mukeja katsellut viimeiset pari vuotta niin vaaleanpunaisena kuin valkoisenakin. Ne on niin söpöjä. Ja noi kulhot - miten hyvältä aamupuuro maistuiskaan niistä.

❆ Raakasuklaata. Kyllä, mä tykkään ihan normaalistakin suklaasta, mutta raakasuklaa on kuitenkin se mun juttu. Ja se tuppaa muutenkin olemaan hieman kalliimpaa kuin normaali, joten sitä tulee harvemmin itse ostettua, joten oi kyllä, raakasuklaata mulle kiitos. Niin tai sitten pussi cashewpähkinöitä! Kelpais.

❆ Vampyyripäiväkirjojen 7. kausi & American Horror Storyn 5. kausi. Joulun pyhinä on aina aikaa katsella jotain hyvää sarjaa ja muutenkin aina iltasin nukkumaan menoa tulee pistettyä pyörimään jakso jos toinenkin. 

❆ Harry Potter: Suuri Hahmokirja. Terveisin nimimerkki älytön Harry Potter fani, joka yrittää hamstrata kaiken Harry Potter -aiheisen itselleen. P.S. Myös se Suuri Otuskirja ja kuvitettu Salaisuuksien kammio olis ihan älyttömän kivoja, enkä panis pahakseni, jos paketista paljastuis taikasauva tai vaikkapa sieppi ja pari ryhmyä...

❆ Snö of Swedenin ruusukultaisia koruja. Mä omistan tosi vähän "oikeita" koruja. Aiemmin oon hamstrannut sitä rihkamaa, joka menee viikossa huonoks, mutta oon vihdoinkin oon tehnyt sen päätösen, että yhtäkään rihkamakorua en enää hanki tai edes käytä. Tällä hetkellä mun koruvarastot suorastaan huutaa tyhjyyttään. 

❆ Joulun tuoksuisia kosmetiikkatuotteita. Rasvoja, suihkugeelejä, käsivoiteita... Ah, ne on niin ihania.

❆ Iso teräskattila. Mä usein kiireisinä aikoina haaveilen tekeväni ison määrän keittoo ja syöväni sitä monta päivää, mutta haavet aina tyssää siihen, että hei, mun isoin kattila on vaan jotain neljä litraa tilavuudeltaan. Iso kattila tulis siis todellakin tarpeeseen.

❆ Lampaantalja. Niitä ei vaan voi olla liikaa ja ne on yks ihanimmista sisustuselementeistä ikinä. Ja ne on vieläpä lämpöisiä. 

❆ Virpi Mikkosen Joulukirja ja Kiitos hyvää. Oi vitsit, miten mä tykkäisin leipoa kaikkia terveellisempiä joulujuttuja. Kiitos hyvää mulla on puolestaan ollut aiemmin kirjastosta lainassa ja tykästyin sen resepteihin sen verran, että se olis kiva löytyä ihan omastakin reseptihyllystä.

❆ Maybellinen Lash Sensational -ripsiväri. Hylsy lempiripsiväriä olis myös täydellinen lahja mulle. Mä käytän ripsareita todella paljon ja ne kuluu multa aina alta aikayksikön. Tää kyseinen ripsiväri vaan sattuu olemaan parasta ikinä ja sitä voisin ottaa isommankin varastollisen. 

+ Se ykköslahjatoive, jonka listasta jätin pois, sillä se yksinkertasesti on loppuunmyyty jokapaikasta. Nimittäin Nintendo NES mini. Se Super Marion nostalgia ja kaikki ne vanhat pelit. Mä tykkäisin pelata niitä niin paljon. Ehkäpä hankin kyseisen konsolin sitten itse, kun se kauppoihin taas ilmestyy. Esimerkiks helmikuun alussa voisin hankkia sen työharjottelun päättymispalkkioks. Ei pahempi idea vai mitä.

Miltäs mun lahjalista vaikuttaa? Niin ja hei, mä haluaisin myös tietää mitä teidän joululahjalistoista löytyy. Entäs mikäs on teidän se ykkösjoululahjatoive?

4 kommenttia:

  1. Kivoja lahjatoiveita sulla. Mun listalta löytyy parit siveltimet ja esim uus sohvapöytä :)

    VastaaPoista
  2. Ihania toiveita! Mun ykköstoive on ikean feikki lampaantalja.

    anskukoo.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Lampaantaljat on kyllä ihania! :)

      Poista