6.11.2016

My life lately via phone

Marraskuu - ehdottomasti tän vuoden odotetuin kuukausi. Amazing creatures and where to find them tulee elokuviin, mulla tulee mittariin vuosi lisää, mun työharjoitttelu alkaa Ikaalisissa ja mulla on entistä enemmän aikaa nähdä kavereita, sukulaisia ja olla perheen kanssa, Nintendo NES ilmestyy, päästään juhlimaan myös Eetun synttäreitä ja vihdoinkin uskaltaa kaivaa joulukoristeita kunnolla esille. Ainut miinus taitaakin olla pimenevät illat. Joka vuotinen ongelma, kun ei tiedä, miten sais kunnon kuvia napsittua, kun valoa ei juurikaan ole. Mutta noh, joka vuosi tästä ollaan selvitty, joten eiköhän nytkin. Onneks saa ripustaa miljoonat jouluvalot valasemaan.

Mutta mennääs itse postauksen aiheeseen. Nimittäin puhelinkuviin. Vähän väliä mä vannon ittelleni, että rupeen jakamaan kuvia puhelimen uumenista tiheämpään tahtiin, mutta kappas vaan lopputuloksena on aina se, että kahden kuukuden kuluttua päädyn ihmettelemään, että jahas, vissiin unohtui taas. Mutta nyt siis luvassa kuvia suunnillee viimesen kahden kuukauden ajalta.
 Untitled1. Lontoossa oli niin paljon kauniita asioita ja yks näteimmistä oli miljoonin valoin valaistut puut ravintolan kupeessa. Niin kaunista! Tälläset kun sais omalle kotipihallekin. 2. Selfie! 3. Kävästii tällä viikolla Eetun kanssa Ikeassa ja totta kai joka käyntikerralla pitää ihailla noiden huoneiden sisustuksia. 4. Näitä puputossuja mä olin ihaillu aiemmin muiden snäpeissä ja mä kävin ihan vaan huvikseni Cubuksessa kurkkaamassa josko siellä niitä vielä olis ja kappas vaan olihan niitä. Niin suloset!

Untitled 1. Meidän misut oli niin pieniä. Nyt pari onkin jo jatkanut matkaansa uuteen kotiin. Ei voi sanoa muuta kuin, että voi miten nopeaa ne lapset kasvaa ja lentää pesästä. 2. Harry Potter studiolta. Voi kun pääsiskin tonne takaisin. 3. Syksyn värit. Niin nättiä. Tosin tää nykynen pakkasen jäädyttämä maakin on melkosen kaunis. 4. ♥

Untitled 1. Lontoo oli todellinen Harry Potter -fanin shoppailu-unelma. 2. Syksy! ♥ 3. & 4. Edelleenkin voin vaan ihmetellä, miten paljon siistejä juttuja voi yhteen studioon mahtua. Niin taianomaista ja ikimuistoista.

Untitled 1. Kaunis maailma. 2. Meidän kihlajaispäivän kattaus. Halusin kerrankin kattaa nätisti ja syödä ihan kunnolla alkuruoan, pääruoan ja jälkiruoan. 3. Kymmenen punaista ruusua. 4. Voisin oikeesti muuttaa Ikeaan ja asua joka päivä eri huoneissa. Tai sitten voisin mennä Ikeaan töihin ja sisustaa noita. Niin siistiä!

Untitled 1. Victoria's Secret Lontoossa oli muuten oikee paratiisi. Kolme kerrosta täydellisiä alusvaatteita, ihania tuoksuja, urheiluvaatteita ja vaikka mitä. Olis tehnyt mieli haalia vähän enemmänkin tavaraa mukaan, mutta onneks päätin pitää kukkaron nyörit kiinni ja tyydyin vaan muutamiin alusvaatteisiin. 2. Hei vaan. 3. Lunta! Sitä on muuten odotettu. Enkä panis pahakseni, vaikka tulis vielä lisää ja pääsisin hiihtämään. 4. Joulujuttujen haaveilua ei voi koskaan aloittaa liian aikasin. Eihän?

Toivottavasti muistan tästedes jakaa kuvia puhelimenkin kätköistä ehkä pikkasen useammin. Mä yritän nyt paneutua koulujuttuihin, vaikka jotenkin kummasti motivaatio on päättänyt piiloutua jonnekin todella syvään kuoppaan. Noh, ehkä mä saan sen sieltä vielä kaivettua esiin.

Ihanaa sunnuntai-iltaa kaikille! ♥

4 kommenttia:

  1. Mä ostin kanssa nuo samat tossut siitä syystä, että olin nähnyt niitä instassa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi tossut on vaan niin ylisöpöt, että niitä ei voi olla ostamatta! :)

      Poista
  2. Ihania kuvia, nää postaukset on kyllä melkeimpä mun lemppareita! :)

    anskukoo.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Ihanat puputöppöset ja mieletöntä, että joku kykenee ottamaan marraskuun vastaan positiivisin mielin :)

    VastaaPoista