1.12.2016

23 Days to Christmas

joulukuun eka 1 Otsikkoon meinasin kirjoittaa, että 24 päivää jouluun, mutta kas kummaa, koko vuoden parhaimpaan juhlaan onkin päivä luultua vähemmän. Mä oon hankkinut suurimman osan lahjoista ja jopa paketoinut muutamia, juonut kokonaisen tölkillisen glögiä ja polttanut kielen siihen, vaihtanut vessan käsisaippua piparmintun tuoksuiseen, leiponut ensimmäiset piparit niin kotona Seinäjoella kuin kotikotona Ikaalisissakin, juossut ennen kello iltakymmentä kaupasta toiseen epätoivoisesti täydellistä kuusta etsien, koska pakkohan se oli saada just silloin, kun idea kuusesta pälkähti päähän, tehnyt jouluisia asetelmia, heitellyt saunan kiukaalle joulun tuoksuja, kehitellyt täydellisiä maitovaahdolla kuorrutettuja joulujuomia ja melkein kuluttanut puhki Antti Tuiskun joululevyn.
  joulukuun eka 2joulukuun eka 3 joulukuun eka 4 Tän kuvan ottamisen jälkeen mä bongasin Halpa-Hallista viininpunaisia palloja meidän kuuseen, jotka muuten sopii meidän sisustukseen paremmin kuin nenä päähän. Pitäähän kuusesta nyt punaista löytyä vai mitä?

joulukuun eka 5 Mä oon aina ennen käyttänyt paketoinnissa sitä tavallista muovista narua. Tänä vuonna kaupasta mukaan lähti punaista leveää nauhaa ja  myönnettäköön, että vähän houkuttelis mennä ostamaan vielä rulla jos toinenkin. Niin hyvälle toi näyttää. Simppeli ruskea lahjapaperi ja kaunis punainen rusetti päälle - voiko nätimpää ollakaan.

joulukuun eka 6 joulukuun eka 7
Mä oon nyt jo niin innoissani koko joulusta, joten en voi muuta kuin miettiä, että mikähän mahtaa olla mun hypetyksen taso kahden viikon kuluttua. Luultavasti koko talo on sisustettuna joulumaailmaksi ja oon ostanu kauppojen jouluvalohyllyt tyhjäks. Tää aika vuodesta on vaan jotain niin täydellistä, joten pakkohan siitä on ottaa kaikki ilo irti. ♥

Joko te ootte alottaneet sen kuuluisan jouluhömpötyksen?

6 kommenttia:

  1. Kuulostaa niin tutulta kaikki jouluintoilu! Tuntuu, että on yksin saanut jouluhömpöttää koko marraskuun, mutta onneks nyt on joulukuu ja eiks nyt saa jo virallisesti kuunnella joululauluja koko ajan ja tehdä kaikkia joulusia juttuja?! 😂

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, että on muitakin jouluhömpöttäjiä kuin minä! :) Ja oi kyllä, luojan kiitos on virallisesti jo joulukuu, niin ei poikaystävänkään enää tartte kyseenalaistaa sitä, että miks esim. jo syyskuussa pitää olla tuhannet jouluvalot. :D

      Poista
  2. Oijoi miten iiihania joulukuvia <3

    VastaaPoista
  3. Ihanan jouluinen postaus :) Ja juuu kyllä, täällä on aloitettu jouluhömpötys jo aikoja sitten :D Ja toi punainen leveä nauha on upeen näköistä, ei ihme jos tekee mieli paketoida kaikki lahjat ihan vaan tolla!

    ♥: Linda/Revontulipalo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kiva kuulla, että säkin oot alottanut ajoissa jouluhömpötyksen. :D Ja toi nauha, se on kyllä niin täydellisen näköstä. Antaa paketeille ihan erilaisen ilmeen. :)

      Poista