9.12.2016

Pakomatka arjesta @Viking Grace

Joskus sitä vaan haluaa paeta omaa arkeaan kokonaan ja järjestää toiselle mieleenpainuvia muistoja. Eetulla oli synttärit noin viikko takaperin ja mä olin tilannut Black Fridayna lahjan, mutta kuten arvata saattoi, eihän se lahja varsinaiseks syntymäpäiväks ehtinytkään. Mä päätin kyseisen lahjan säästää joululle ja mun päässä rupes raksuttamaan ajatus jostain paljon paremmasta. Ei lahjan aina tartte olla materiaa. Päätinkin siis järjestää Eetulle yllätysristeilyn, kun kerrankin molemmilla sattui olemaan vapaata reilummin yhtä aikaa. 

1. Koko reissu starttas, kun lähdettiin ajelemaan ihanan pastellin pinkin taivaan saattelemana. Mä olin kirjoittanut kirjekuoriin vihjeitä meidän matkan päämäärästä Eetulle. Ei ihan ne "mennään varmaan ideaparkkiin" -arvaukset osuneet nappiin. Viking Grace lähti tosiaan yhdeksän maissa illalla liikkeelle. 2. Sää sotki hiukset ja oli melko viileää, mutta se ei haitannut yhtään. 3. Mä olin maksanut meille etukäteen illallisen buffetissa ja Viking Linen buffet ei vaan petä koskaan. Niin hyvää ruokaa!  4. Tää oli mun eka kerta ikinä Viking Gracella ja noi hytit oli niin kivan näkösiä. Toi taulu seinällä oli ihana yksityiskohta. 

Untitled 1. Mä en ees muista milloin viimeks olisin ollut katsomassa jotain livenä. Laivalla olikin illalla Neljän Suora. 2. One selfie of course! 3. & 4. Laiva oli täynnä nättejä jouluisia yksityiskohtia ja valoja. ♥ Niin ja olipa siellä joulupukkikin! 

Untitled 1. Ohi lipuvien laivojen seuraaminen on niin parasta! Ei noita kuitenkaan ainakaan Seinäjoella tai Ikaalisissakaan joka päivä nää. Tai ylipäänsä koskaan. Hah! 2. Myös laivan aamupala on aina huippua! Eikä tää ees ollut ainut lautanen, jonka kippasin mahaani. 3. Viking Gracella oli iso hylly täynnä Bath & Body Worksin tuotteita. Noi tuoksut on jotain niin taivaallista, että olis tehnyt mieli napata mukaan kaikki. 4. Aamuinen Tukholma. Niin kaunista! 

Untitled 1. Laivalla oli myös Victoria's Secret - tuolta olis tehnyt mieli hamstrata vaikka mitä söpöä. 2. 3. & 4. Ja kyllä, tarttuihan sitä jotain pientä mukaankin niin Victoria's Secretiltä kuin Tax Freestäkin. Kiinnostaisko teitä nähdä mun ostoksia vähän paremmin?

Untitled 1. Tax Free oli kyllä aika taivas. Muutamaan otteeseen siellä poikettiinkin. 2. Yks niistä jutuista, mitä mä en koskaan tee muuta kuin laivalla on pelikoneiden hakkaaminen. Esim. kauppareissulla ei tulis mieleenkään upottaa rahaa on Kulta Jaskaan, mutta kas kummaa, kun pääsee laivalle, niin kyllä vaan hedelmäpelit pyörii. 3. Laivareissun jälkeen jäätiin Turkuun Amandalle yöks ja illalla kierreltiin vähän keskustassa ruokapaikkaa etsien. Bongattiin myös mitä ihanin jouluikkuna. 4. Takasinpäin ajeltiinkin väsyneinä, mutta onnellisina kahvin voimin. 

Ei aina tartte lähtee ulkomaille asti, vaan pelkkä laivareissukin voi olla mitä parhainta ja mä jopa nautin joulusessa Turussa kiertelystä. Nyt kuitenkin taas koittaa paluu siihen kuuluisaan arkeen ja tunnin päästä olis tarkotus lähtee harjotteluun. 

Ihanaa viikonloppua kaikille! ♥

8 kommenttia:

  1. Teidän reissu kuulostaa onnistuneelta kaikin puolin :-) Tollaset pienet arjen irtiotot tekevät niin paljon! Mä en suostu enään ollenkaan matkustamaan turku-tukholma väliä muulla laivalla, kuin gracella :-D Laiva on itsessään niin viihtyisä ja mikä parasta se ei ole mikään teinien bilelaiva, vaan vähän tasokkaampaa meininkiä kuin esim siljan laivoilla! :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin se olikin! Parasta kyl tehä vaikka ihan vaan tollasi pikkureissujakin! :) Grace oli kyl tooosi kiva laiva, jolle tulee kyllä palattua varmasti joskus tulevaisuudessakin. :)

      Poista
  2. Vähänkö kuulostaa huipulta reissulta ja yllätykseltä! Mulle tuli nyt kauhea himo päästä laivalle, etenkin syömään ja kiertelemään tax freetä... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ruoka ja tax free - ne on kyl laivareissujen parasta antia! :D

      Poista
  3. Näyttääpä teidän matka mukavalta ja onnistuneelta :) ja laivan ruoka on kyllä aina yhtä hyvää! Ostospostaus olisi Kiva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin se olikin! :) Ja oi vitsit, etenkin Viking Lineilla ruoka on aina niin hyvää! Ja ostospostauks varmastikin tulossa jossain vaiheessa. :)

      Poista
  4. Kivalle reissulle kuulostaa, viking grace on tosi hieno ja kiva laiva joten varmasti rentouttavaa ollut! :) ostospostausta olisi kiva nähdä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Viking Grace on kyllä tosi ihana laiva ja varsinkin näin ennen joulua kaikki valot oli siellä tosi nättejä. Ja ostospostausta tulossa todellakin ensviikon aikana. :)

      Poista