16.12.2016

Viking Grace Shopping Haul

Meidän ihanasta laivareissusta on jo reilu viikko aikaa, mutta jotain konkreettisesti pysyvää muistojen lisäksi sieltä myös tarttui mukaan. Luvassa nyt siis pientä ostosten esittelyä. Sen kummemmitta höpinöittä, mennääs asiaan.

bath & body works thousand wishes 1 Bath & Body Worksin tuotteita olin jo netistä selaillut aiemmin ja mielenkiinto niitä kohtaan oli melkoinen. Kun mä Gracella tajusin, että ei vitsit, täällähän myydään näitä, iski hyllyllä pieni valinnanvaikeus. Talvisin ei voi koskaan olla liikaa kosteuvoiteita, joten nappasin mukaani ihan mielettömän ihanan tuoksuisen A Thousand Wishes -vartalovoiteen. Tuoksuu muuten ihan taivaalliselta ja kosteuttaa täydellisesti.

snö of sweden korvakorut blogi 2 Mä oon luullut olevani ihminen, joka ei käytä korvakoruja. Mutta ei, todellisuus on se, että mä olin ihminen, joka ei käyttänyt korvakoruja, koska ei sattunut omistamaan kivoja sellaisia. Snö of Swedenin hyllyltä löysin söpöt pienet ruusukultaiset korvakorut.  Nyt kelpaa käyttää korvakoruja! 

essie viking grace ostoksia 3 Essien kynsilakat on parhaimpia ikinä! Ainut miinus on vaan niiden melko kallis hinta. Laivalla yks lakka maksoi hieman yli kymmenen euroa, mutta sielläpä sattui olemaan vielä tarjous, että kolme lakkaa sai kahden hinnalla. Kolmelle lakalle jäi siis vähän reilu 20 euroa hintaa. Ei yhtään paha vai mitä? Mukaan lähtikin Essien lakoista sävyt set in stones, thigh high ja pure pearlfection.

calvin klein pikkuhousut 4 Calvin Kleinit on pyörineet mun ostoslistalla varmaan viimeset pari vuotta. En oo kuitenkaan raaskinut yli pariakymppiä laittaa yksiin pikkuhousuisin. Laivalla nää maksoi hieman yli 16 euroa tax freessä, joten siinä kohtaa ei tarvinnut paljon pohtia, että ostanko vai en. On muuten ehkä miellyttävintä materiaalia ikinä! Vielä kun onnistuis jostain nappaamaan edullisesti yhteen sopivan yläosan...

lancome meikkisetti blogi 5 Mulla oli joskus Lancomen ripsiväristä pieni testeri ja se oli niin  nätin näköistä ripsissä. Siitä lähtien oon haaveillu Lancomen ripsiväreistä, mutta en oo vaan raaskinut hankkia, sillä maybellineltä on saanut ihan yhtä hyviä ripsivärejä kympillä. Tää Lancomen setti kustansi laivalla vähän yli 20 euroa ja mukana ripsivärin lisäksi tuli kajaali ja meikinpoistoaine. Ei yhtään paha siis ja kattokaa nyt tota pakkaustakin - niin kaunis!

ck one summer blogi 6Eetu nappas laivalta ittelleen Calvin Kleinin One Summer -tuoksun, joka tosiaan on unisex -tuoksu. Mä oon "salaa" tota suihkinut vähän väliä itteenikin, sillä tuoksu on todella hyvä! Voi olla, että Eetu joutuu pian kiikuttamaan ittelleen kaupasta uuden pullon tota...

victorias secret meikkipussi blogi 7 Mä oon jo pidempään suunnitellut ostavani laukkuun uuden pussukan, johon voi tunkee kaikki kynät sun muut tavallisesti ympäri laukkua pyörivät roinat. Viking Gracella oli oma Victoria's Secret -kauppa ja löysin sieltä pienen sulosen vaaleenpuna-valkoraidallisen pussukan. Just täydellinen laukkuun sujautettavaks!

Näiden lisäks matkaan lähti tietenkin kasakaupalla karkkia tuliaisiks, koska laivaltahan ei voi poistua ostamatta herkkuja. Mitäs tykkäsitte näistä ostoksista? Ja hei, ihanaa viikonlopun alkua kaikille! 

2 kommenttia:

  1. Vinkki vitonen! Kannattaa kattoa ebaystä jenkeistä ostettavia essien lakkoja koska siellä ne maksaa noin 5€-10€ :) Kaverin äiti käy siellä useesti ja kerto että ne ei maksa siellä paljon mitään suomen hintoihin verrattuna :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkistä! Jossain vaiheessa tilailinkin tosi paljon ebaysta ja kattelin myös noita essien kynsilakkoja sieltä, mutta en viittinyt tilata. Ehkä jatkossa voi kattella sieltä siis noita! :)

      Poista