22.12.2016

What I Wear on a Lazy Days?

Joo joo, legginssit ei oo housut, paitsi höntsyilypäivinä, jolloin haluaa vetää päällensä jotain supermukavaa, joka ei purista, kiristä tai hierrä mistään. Harvemmin tänne blogin puolelle päätyy mitää höntsyilyasuja, mutta todellisuushan on kuitenkin se, että puolet ajasta mä pukeudun juurikin näin. Päätinkin tulla jakamaan teille asun, joka mun päälle yleensä päätyy silloin, kun vietän aikaa vaan kotosalla.
  def shop huppari blogi 1adidas legginssit blogi
huppari: Urban Classics/DefShop* | legginssit: Adidas/Defshop* | tennarit: Adidas/DefShop* | huivi: Gina Tricot | Kello: Daniel Wellington*

Pääsin DefShopin kanssa toteuttamaan postauksen ja valitsemaan muutaman jutun heiltä. DefShop myy paljon rentoja ja sporttisia vaatteita ja mä tietenkin päädyin haaveilemaan niistä, jotka näytti siltä, että ne on supermukavia päällä rentoilupäivinä. Ekana tietenkin silmiin osu Adidaksen legginssit, jotka on ihan huiput juurikin niinä höntsyilypäivinä ja toiseks mä kiinnitin huomiota huppareihin. Oon jo pidempään haaveillut jostakin simppelistä hupparista, joka menis lähes minkä kanssa vaan ja päädyinkin harmaaseen perushuppariin, jonka olkapäillä on vähän samantyyppiset tikkaukset kuin mun lempi takissa. Legginssit on päällä ainakin mitä mukavimmat: ei kiristä tai purista, eikä kutita niin kuin joillakin on tapana tehdä. Huppari puolestaan on mielettömän lämmin ja sen kanssa kelpas ihan hyvin kuvailla parissa lämpöasteessakin ja mikä tärkeintä, se istuu tosi kivasti päälle.

adidas kengät superstar blogi 3 Sitten se, mistä ehkä olin kaikista eniten innoissani! Nimittäin Adidaksen Superstarit. Olihan mulla tässä syksyllä jo pidempään käytössä ne veljen vanhat, pari kokoa liian isot ja supernuhjuiset adidakset. Todellakin olin siis ihan into piukeena, kun vihdoinkin sain ihan ikiomat yksilöt! Näillä oon huidellut tuolla pihalla menemään kuoleman liukkaista keleistä huolimatta, sillä nää on silkkaa rakkautta. Niin nätit ja noi kultaset pienet yksityiskohdat, ah - kivaa pientä hohtoa tylsempiinkin asuihin!

def shop blogi 4 höntsyilyasu blogi 5 Kuvauslokaationa toimi taas kerran oman mökin järven ranta. Niin kaunis paikka siitä huolimatta, että lunta täällä ei oo nimekskään. Toi ohut jääkerros järven pinnalla on kuitenkin niin kaunis ja tuo ihanan talvisen fiiliksen.

adidas def shop blogi 6 rento asukuva blogi 7 Legginssit housujen sijaan - tuoko mieleen vain teiniajat vai onko ne mitä oivallisin höntsyilypäivien vaate? Entä mitä te vedätte päällenne rentoilupäivinä vai kuljetteko silloinkin samoissa vaatteissa kuin muulloinkin?

P.s. Kaks yötä enää jouluun! ♥

2 kommenttia:

  1. Eksyin vahingossa tänne sun blogiin ja jäin selailemaan, tosi hyviä kuvia sulla ja muutenkin kivaa tekstiä lukea! :)

    Addu on täälläkin ollut kova hitti viimeaikoina, noi legginsit on mulla himoittujen listalla ollut jo hyvän tovin! Ja vaikka legginsit ei tosiaan omaan makuun oo mitkään housut, käytän itsekin niitä välillä ihan ihmisten ilmoillakin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ihana kuulla, että tykkäät! :) Adidas on kyllä jotenkin kummasti hivuttautunut munkin lemppariks viimevuoden aikana. Ja legginssit nyt vaan tuppaa olemaan niin mukavat päällä, että ne ihan mielellään vetäsee jalkaan julkisestikin silloin kun ei oikein jaksa panostaa. :D

      Poista