1.1.2017

Happy New Year 2017

raketteja raketteja 2 raketteja 3
Vuoden ensimmäinen postaus. Pitäisikö sen pitää sisällää jotain uutta, erilaista ja hyvin erityistä? Ehkä, mutta mä aattelin ihan vaan kaikessa yksinkertasuudessaan näyttää pari kukaa viimeyöltä, jakaa kuulumisia ja toivotuksia, sillä hyvä niin, joskus yksinkertainen ja perinteinen on paras vaihtoehto.

Mä vietin mun uuden vuoden noin neljään vaatekerrokseen vuorautuneena, ettei kylmyys vahingossakaan haittais, tehden just sitä, mistä mä nautin eniten eli raketteja kuvaillen. Mun vuosi vaihtui kamera kädessä, mikä on melkeinpä jo muodostunut perinteeksi. Mitä oiskaan uusi vuosi ilman rakettikuvia? Mä halusin tulla vielä toivottelemaan teille oikein ihanaa uutta vuotta 2017 ennen kuin lähden iltavuoroon. Toivotaan tulevasta vuodesta oikein tapahtumarikasta, onnellista ja nautinnollista! 

Mutta vielä kerran. Oikein ihanaa uutta vuotta kaikille teille! ♥ Toivottavasti pysytte mun matkassa vielä tämänkin vuoden ja monta seuraavaakin, sillä mä suorastaan pursuan uutta energiaa ja ideoita tällä hetkellä.

4 kommenttia:

  1. Vau miten upeat kuvat ja ihanaa uutta vuotta sinullekkin! :)♥

    http://jeannays.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Wau ompa upeita kuvia! Ihanaa uutta vuotta sullekin :)!

    http://sofia-emilia.blogspot.fi/

    VastaaPoista