13.1.2017

Hi! How Are You?

Milloinkohan viimeks mä olisin kirjottanut postauksen, jossa olisin ihan yksinkertasesti jakanut vaan kuulumisia... No, nyt viimeistään. Mun päivät vierähtää aikalailla työharjoittelussa ja vapaapäivät harjoittelusta puolestaan menee töissä. Vapaapäivät kuukaudessa voi hyvin laskee yhden käden sormilla siis, joten liikaa vapaa-aikaa ei ainakaan oo kertynyt. Kuitenkin, kun koko ajan on menossa tuppaa päällä olemaan jonkinmoinen flow, että sitä vaan painaa menemään ja tekee paljon enemmänkin kuin silloin, jos ei olis niin paljon töitä. 

kuulumisia 1 kuulumisia 2 tuunattu kalenteri Vuosi vaihtui ja mun kalenterista loppui sivut kesken ja voi vitsit, miten vaikeeta onkaan löytää sitä täydellistä uutta kalenteria. Mä en vaan saa mun miljoonia asioita pidettyä järjestyksessä, ilman että ne on kirjattuna konkreettisesti kalenteriin. Sellaista ei vaan saa ainakaan kohtuuhinnalla. Mutta hei, onneks voi aina tehdä ite! Mä kaivoin kompromissina mun Samon ilmaseks syksyllä saadun kalenterin esiin, jossa löytyy päiviä ainakin kesään saakka ja tuunailin sen kannet dc-fixillä. Eiköhän ton voimin pärjätä seuraavat puolivuotta, kunnes taas alkaa kalenterinmetsästysrumpa.

kuulumisia 3 kuulumisia 4 Onkohan se muuten yks niitä aikuistumisen merkkejä, kun iloitsee uudesta talvikerrastosta ihan mielettömästi. Mä etin pitkään kunnollista talvikerrastoo ittelleni, sillä paleleminen on yks niistä harvoista jutuista, joista mä en talvessa tykkää. Sportamorelta löysin Wyten ylä- ja alaosan kohtuuhintaan ja sen jälkeen, kun noi postista hain, oon suurinpiirtein asunut niissa. Niin lämpimät ja kattokaa nyt, miten näteissä laatikoissa ne tuli.

kuulumisia 5 Tietty oon myös tehnyt muutamat vaateostokset. Kumma vaan, miten vaatteiden shoppailu on nykyään niin vaikeeta. Vaikka sitä miten yrittää shoppailla, niin nääh, ei vaan löydy mitään kivaa. Voisin kuitenkin esitellä jossain vaiheessa mun muutamia löytöjä, joista suurin osa tosiaankaan ei oo vaatteita. Hah. Ehkä se on vaan merkki siitä, että vaatekaapissa on jo kaikkea.

kuulumisia 6 Vaatteiden sijaan mä alennusmyynneistä löysin lähinnä kirjoja, joista yks oli Karita Tykän Lautasellinen kauneutta -kirja, joka on täynnä toinen toistaan ihanampia ohjeita ja mielettömän kauniita kuvia kaikista ruoista. Tykkään! Karitan kirjat on ihan ykkösiä. Seuraavaks taitaa tilaukseen lähteä Sokeriton.

kuulumisia 7 Tänään mulla onkin ollut vapaapäivä pitkiin aikoihin ja oon viettänyt sen siivoten kotia lattiasta kattoon, käyden asioilla, metsästäen pesuaineille purnukoita tuloksetta, tehden blogijuttuja, ja kokkaillen mielettömän hyvää ruokaa mulle ja Eetulle. Mua ei haittaa vapaapäivien vähyys, mutta se, että kun yks sellanen sattuu kohdalle, sitä yrittää hoitaa sen yhden päivän aikana vähän liikaakin asioita ja se rauhallinen nauttiminen tuppaa unohtumaan. Kuitenkin sitä osaa näitä harvoja vapaita hetkia arvostaa entistä enemmän ja oppii niinä työpäivinäkin nauttimaan pienistä jutuista, sillä seuraavan vapaapäivän häämöttäessa kahden viikon päässä, ei vaan jaksa odottaa sitä seuraavaa vapaata, vaan keskittyy enemmän niihin juttuihin, jotka juuri tällä hetkellä on ihania ja elämisen arvoisia.

Ja vielä vastaus postauksen otsikkoon. Mä oon väsynyt, mutta silti onnellinen ja mulle ihan oikeesti kuuluu hyvää.

Mitäs teille kuuluu? Niin ja mä haluan vielä toivottaa teille kaikille oikein ihanaa viikonloppua!

4 kommenttia:

  1. Toi on niin raskasta kun työharjottelun jälkeen vapaapäivät menee lähes kaikki töissä.. Täällä meinaan sielunsisko! :D Tee ihmeessä ostoksista postausta :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpä! Ja sit kun se vapaapäivä sattuu olemaan niin aika menee kaikkia pakollisia asioita hoitoessa! Mutta eiköhän lopussa seiso kiitos. :) Ja laitetaan ostospostausta tulemaan heti kun vaan vapaa-aikaa löytyy kuvaussessiolle. :)

      Poista
  2. Pystyn kyllä samaistumaan tohon kiireiseen arkeen tosi hyvin! Koulua, töitä ja harjoittelupaikan hankintaa! Seuraavat vapaat joskus kuun lopussa, mutta ei se mitään. Kun on löytänyt sen oman jutun ja päässyt tekemään sitä, ei haittaa vaikka vapaat olisivatkin vähissä. :) Ihana toi sun kalenterin tuunaus muuten! :)
    http://llintzz.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana, että muillakin pitää kiirettä, eikä sitä ihan yksin olla. Tsemppiä sullekin arkeen! :) Kiitos - itekin tykkään tosta nyt ihan sikana. :)

      Poista