2.1.2017

Marble from Nunuco Design

Yks viimevuoden lempparijutuista oli ehdottomasti marmori ja uskonkin, että se myös ensvuonna tulee olemaan yks mun suurimmista lemppareista. Nunuco Design lähetti mulle pari mielettömän suloista marmorikuosista juttua, jotka ehdottomasti pääsee jatkossa hyvinkin aktiiviseen käyttöön.

nunuco 1 nunuco 2 Mä kattelin jo mun ja Eetun laivareissulla Victoria's Secretillä passin kuoria, mutta en raaskinut millään ostaa. Nyt kuitenkin sain ihan mielettömän kivan näkösen marmorisuojuksen. Mä en entuudestaan ees omista minkäänlaista suojaa mun passille, joten tälle tulee todellakin löytymään käyttöä. Seuraavaa reissua odotellessa siis...

nunuco 3 nunuco 4 Sain myös uuden kuoren puhelimeen ja oi vitsit, miten ihana pelkästään jo toi pakkauskin on! Niin kannustava teksti ihanilla väreillä ja fonteilla kirjoitettuna. Tykkään! Ja puhelimet on kuitenkin melko arvokkaita, joten niitä ei voi koskaan suojata liikaa ja plussaa tietenkin tulee aina siitä, että se puhelimen suoja oikeestikin miellyttää silmää. Tää kuori on kaunistanut mun puhelinta siitä lähtien, kun se tipahti mun postilaatikkoon.

nunuco 6
Ja hei, nyt saatte koodilla SONJATUULIA -10 % alennusta tilauksestanne 10.1. saakka Nunucon verkkokaupasta. Kantsii hyödyntää koodi, jos teitä miellyttää kaikki marmorijutut yhtä paljon kuin mua. Passin kuorien ja puhelimen suojan lisäksi tuolta löytyy marmorisena esimerkiks myös lompakko ja meikkipussi. Nunucoon voitte tutustua paremmis myös facebookissa ja instagramissa.

Onko Nunuco teille kokonaan uus juttu vai ootteko ehtineet ihastua siihen jo aiemmin? 

2 kommenttia:

  1. Oon ihaillut Nunucon tuotteita jo pitkään, mutten oo vielä edistynyt tilaamaan mitään.. jospa nyt, kun saa hieman alennusta! :)

    http://kanervaneuvonen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Wou miten kivalta näyttää! <3 Marmori on niin jees!

    VastaaPoista