18.1.2017

Sinisiä ja vaaleanpunaisia sisustusunelmia

Joskus sitä inspiraatio iskee selvemmin kuin salama kirkkaalta taivaalta ja sitä yhtäkkiä vaan oivaltaa, mitä kaikkee sitä haluaakaan muuttaa. Mulla on jo pitkään ollut visio tietynlaisesta sisustuksesta ja nyt näin kevään tullen mun ihanat viininpunaset tyynynpäälliset saa siirtyä kaappiin odottamaan seuraavaa joulun aikaa ja tilalle saa tulla vähän jotain raikkaampaa ja keväisempää. Mitä kaikkea mulla onkaan siis suunnitelmissa?

Kevään sisustussuunnitelmia

Uusi sohva on ollut meillä niin pitkään ostoslistalla kuin mä voin vaan muistaa. Meidän tän hetkinen sohva ei ees oikeasti oo meidän vaan mun vanhempien. Tilalle oon kattellut Iskun Nordic -sohvaa metallisilla jaloilla ja vaaleanharmaalla verhoilulla. 

Sohvapöytä kultaisilla yksityiskohdilla. Mä jotenkin kummasti oon ruvennut vihaamaan meidän parinkympin Ikean sohvapöytää. Se ei vaan miellytä mun silmää ja näyttääkin halvalta. Kultaisilla yksityiskohdilla varustettu lasinen sohvapöytä olis jotain niin täydellistä.

• Sinisiä ja hempeän roosan värisiä sohvatyynyjä. Ja tosiaankin ne värit, mitä mä keväälle oon suunnitellut ovat sininen ja hempeä vaaleanpunainen. Ne sointuu niin kauniisti toisiinsa ja siinä olis mulle ihanaa pinkkiä ja Eetulle lempiväriään eli sitä sinistä. 

Kultaisia koriste-esineitä. Kultainen metallikori ja kynttelikköjä. Rakkaus!

• Sinisiä lasiesineitä. Oi kyllä, siniset lasiesineet ovat pyörineet mun mielessä todella pitkään, mutta oon vähän arastellut niiden hankkimista, mutta kun jokin on mun ajatuksissa ollut jo reilu vuoden, ei ratkaisu voi olla väärä.

• Väreihin sopivia keittiötekstiilejä, kuten keittiöpyyhkeitä olis myös ostoslistalla, sillä ne on halpa ja helppo tapa muuttaa kettiön ilmettä nopeasti. 

• Paisley-kuviota olis myös haaveissa hankkia tyynynpäällisten ja kulhojen muodossa tai oikeastaan ihan missä tahansa muodossa. Mun rakkaus kyseistä kuviota koskaan ei vaan koskaan hyydy. 

Kerrankin mulla on niin selkee visio kaikesta, mitä tulevan kevään aikana haluan meidän kämpässä muuttaa. Nyt kun vaan malttais olla hankkimatta kaikkee kerralla... Usein kun muhun iskee inspiraatio, niin oon sellanen kaikki heti nyt -ihminen. 

Ootteko te muuten sellasia ihmisiä, jotka tykkää muuttaa sisustusta vuodenajan mukaan vai maltatteko käyttää niitä samoja tyynynpäällisiä ja verhoja ympäri vuoden? 

4 kommenttia:

  1. Hienosti kopioitu ulkoasu mun vanhasta blogista! Nimikin vielä täsmää! ;) kannattaa kuitenkin keksiä jotain omaperäisempää niin ei tule ongelmia tekijänoikeuksien kanssa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt kyllä meni pikkasen ohi. :/ Ihan omaa nimeäni blogissani käytän, joten se nyt ei matkittu voi olla ja koko ulkoasu omasta päästä keksitty ja itse tehty.

      Poista
  2. En väitäkään, että sun nimi olisi kopioitu vaan sattumoisin sun saman niminen blogi näyttää tismalleen samalta mun blogin ulkoasun kanssa :D värimaailma on sama, asettelu sama, fontit samat, sivupalkin kuvakkeet samat....käytin aika ison työn mun sivujen koodamiseen, joten pyydän, että muutat blogisi ulkoasua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää mun ulkoasu on tälläinen ollut jo ikuisuuksia, enkä tismalleen samanlaista oo aiemmin nähnytkään. Loppujen lopuks tää ei kuitenkaan oo mikään kovin erikoinen, joten varmastikin samantyyppisiä löytyy monelta, etenkin kun blogi on bloggerin omalle valmispohjalle tehty. Musta olis kiva, että laittaisit omaan blogiis edes linkkiä, etkä vaan väittäis tällästä...

      Poista