3.1.2017

Vuoden 2016 asut

Ei, en vuonna 2016 päättänyt ryhtyä nudistiksi ja siitä syystä asukuviakin on kertynyt muutama kipale vuoden sisällä. Päätinkin koota ne kaikki yhteen ja pällistellä sitä, miten mun tyyli onkaan muuttunut ja oonko oppinut pukeutumaan yhtään entistä paremmin. 

asut 1 2016 asut 2 2016 vuoden 2016 asut 3 copy asut 4 2016 asut 5 2016 asut 6 2016 asut 7 2016 asut 8 2016 asut 9 2016 asut 10 2016 Mun vuoden pukeutumiset on pitäneet sisällään viininpunaista, kultaisia yksityiskohtia, neutraaleja värejä, nahkaa ja yksinkertaisuutta. Perinteisiä sinisiä farkkuja yritin alkuvuodesta vetää jalkaani, mutta njääh, ei ne oo mun juttu. Mukavuus on tainnut mun asuissa olla ykkössijalla ja jos näistä asuista nyt pitäis joku päällensä vetästä, niin kyllä se olis toi 19. Mukavuus ennen kaikkea siis. Mun silmää tosin miellyttää etenkin myös kuvien 1, 9, 13 ja 16 asut. Pitänee siis vuoden kuluessa pukeutua entistä enemmän hameisiin ja mekkoihin. Myönnettäköön, että ainakin yks juttu on mun silmissä vuoden loppua kohden parantunut huimasti, nimittäin kuvien taso yleensä. Selvästikin pientä kehitystä tapahtunut ainakin niiden suhteen vuoden aikana, vaikka pukeutuminen ei nyt niin oleellisesti ookaan muuttunut.

Heii, löydättekö te näistä asuista omaa lempparianne? Niin ja ihanaa tiistaita kaikille!

14 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Ton kolmosasun takki on kyllä ihan yks mun lemppareista! Vitsit kun säät vähän lauhtuis, niin tarkenis se päällä jälleen. :)

      Poista
  2. Hah mun lempparit on eka ja vika! :-) vaikka en käytäkkään huppareita niin toi viimeinen asu on kyllä kivoin. Itsellä tulee tennareita käytettyä kyllä ihan älyttömästi! Ihana postaus! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Ilmeisesti ollut pukeutumisen kannalta siis hyvä alotus ja lopetus vuodelle. :D Mäkään en oo aiemmin paljoakaan käyttänyt huppareita ja luulin jo "kasvaneeni niistä yli", mutta kas kummaa, ne onkin ihan lempparareita tällä hetkellä. :) Kiitos ♥

      Poista
  3. Oi miten ihanat asukokonaisuudet! :)♥

    VastaaPoista
  4. Mua miellyttää erityisesti tuo 9. kuvan asu sekä numero 19 :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkään tuosta ysistä niin paljon! Toi raitamekko tais olla koko viimekesän käytetyin vaate! :)

      Poista
  5. Mun suosikkeja on ehkä 5 tai 7 :) Ja 2. kuva on aivan ihana kaikkine lumihiutaleineen ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! :) Ja oi vitsit, totta puhut - pakko päästä tänäkin talvena kuvaamaan lumipyryssä. :)

      Poista
  6. Viimeinen asu on minusta paras :-) rennot ja sporttiset vaatteet. Tykkään myös asuista 16 (mulla sama takki mutta vain vetoketjulla), 17, ja asu nro. 6 näyttää ihanan keväisen raikkaalta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Monia näyttää miellyttävän etenkin sporttisuus. :) Kiva kuulla sunkin mielipiteitä näistä viimevuoden asuista. :)

      Poista
  7. Vastaukset
    1. Hame ja crop top on kyl niin täydellinen yhdistelmä kesäisin! :)

      Poista