5.1.2017

What I Got for Christmas

Joulusta on pian kaksi viikkoa. Siis mitä, ihan uskomatonta. Vastahan se oli. Itseasiassa musta tuntu ennen jouluakin siltä, että mitä ihmettä, vastahan se viimejoulu oli hetki sitten... Ihan vielä en ajatellut aloittaa seuraavan joulun hypettämistä, vaan ajattelin palata jouluun vielä sen verran, että haluan esitellä, mitä kaikkea se joulupukki olikaan kuusen alle mulle jättänyt.

joululahjat blogi 1 Äiti ja iskä (eikun siis joulupukki) olivat hankkineet mulle ja Eetulle Iittalan kastelhelmipurnukan ja kanelin tuoksuisen kynttilän. Säilytyskippoja, etenkin nättejä sellaisia, ei vaan voi koskaan olla liikaa ja toi kynttilä, ah miten taivaalliselta se tuoksuu. Todellakin palautuu kaikki joulun onnelliset muistot mieleen, kun tota polttelee.

joululahjat 2016 blogi 2 Ilmeisesti mut tunnetaan mun kaikista terveysherkuista ja mä monille olinkin sanonut, että oon ihan tyytyväinen, kun saan pussin pähkinöitä lahjaks. Noh, yks niistä jutuista, joita Eetun paketista paljastui, oli kuin olikin iso pussi cashewpähkinöitä. Äiti ja iskä taas oli hankkineet mulle raakasuklaata kolme levyä, joista yhden ehdin vetelään jo suihini ennen kuin se pääsi näihin kuviin asti. Niin hyvää!

joululahjat blogi 3 ite tehtyjä Mä arvosta ihan mielettömästi itsetehtyjä lahjoja. On niin helppo kävellä kauppaan ja ostaa jotain jollekulle, mutta se, että joku oikeesti käyttää aikaansa mun lahjan valmistamiseen on niin hienoa. Mun täti oli ommellut mulle lettikuosisisen pussukan ja molemmilta mummuilta sain villasukat, jotka tulee muuten todellakin tarpeeseen, terveisin nimimerkki villasukkien puhkikuluttaja...

joululahjat blogi 4 viininpunaset pyyhkeet Äiti ilmeisesti muisti myös sen, miten olin haaveillut viininpunasista käsipyyhkeistä meidän vessaan. Kyseistä väriä ei vaan voi olla liikaa. Nyt vielä, kun löytäis viininpunasen vessan maton, niin johan rupeis näyttämään melko täydelliseltä. Ihan nappilahjavalinta siis!

joululahjat blogi victorias secret h&m 5 Pähkinöiden lisäks Eetun lahjasta paljastui myös Victoria's Secretin kookoksen tuoksuinen vartalovoide ja suihkugeeli. VS:n suihkugeelejä en ollutkaan aiemmin testaillut, joten se oli todella ihana yllätys ja toi kookoksen tuoksu. ♥ Ja ilmeisesti Eetu tiedostaa mun rakkauteni shoppailua kohtaan ja sain lahjakortin h&m:lle, jossa kävinkin jo kiertelemässä pariin otteeseen tosin mitään löytämättä. Kumma, miten sitä haluaa säästää lahjakorttia niin kauan, kunnes oikeesti löytää jotain supertäydellistä.

joululahjat blogi 6 finnmari Mun pikkuveljen ja hänen tyttöystävänsä paketista paljastui ihana finnmarin lahjapakkaus ja enkelisuklaata, joka myös katosi parempiin suihin aikapäiviä sitten. Kynttilöitä meillä poltetaan todella paljon näin talvella, joten pakkauksessa olevat tuikut ja kynttilät pääsee todellakin käyttöön ja toi pieni valkonen tarjotin, jonka päällä noi kaikki oli, on ihan mielettömän sulonen!

joululahjat blogi 7 fresita Ja kun täysi-ikäsiä ollaan, niin vakio lahjapakettien sisältönä on alkoholi, vaikka meillä juodaan todella vähän. Taitaapi kaapista löytyä edelleenkin yli vuoden takaisen Tallinnan reissun likööreitä. Tällä hetkellä tää äitiltä ja iskältä saatu talvinen Fresita koristaa meidän hyllyä ja odottaa jotain spesiaalitilannetta korkkaamiseen. Mun uuden vuoden alkoholijuomakin oli niin villi kuin Coca Cola. Hah!

joululahjat blogi 8 conrad ja sukatNiin ja sukkiahan ei koskaan voi olla liikaa. Ainakaan lämpöisiä sellaisia. Mun kummitädin paketista paljastui lämpimät Cubuksen sukat ja Eetu oli vielä kaikenlisäks hankkinut mulle mun haaveileman Lauren Conradin juhlakirjan, jonka sain juuri eilen päätökseen. Ehkä hieman tekis mieli ihan vaan ton kirjan innoittamana tällä hetkellä järjestää jotkut juhlat ihan vaan siks, että pääsis levittelemään kimallusta, upeita koristeita joka paikkaan ja suunnittelemaan.

Muutamat jutut, jotka olin ehtinyt eksyttää jo ympäri kämppää käyttöön, kuten saippuan, kattilan, ja Marimekon pussukan, jätin kuvailematta. Ja pakko myöntää, että oon niin kiitollinen kaikista jutuista, mitä sain. Voisin viettää joulun ihan vaikka kokonaan ilman lahjojakin, sillä loppujen lopuks se perheelle omistettu aika ja yhdessäolo on tärkeintä, mutta silti, kuka nyt ei tulis iloseks uusista villasukista tai hyvästä kirjasta tai siitä, kun näkee miten joku ilahtuu sun sille hankkimasta lahjasta. Joulu on vaan niin ihanaa aikaa! ♥

Mä haluan nyt jo toivottaa teille kaikille valmiiks huomista ajatellen ihanaa loppiaista, vaikka mä en vielä ainakaan aio kaikkia jouluvaloja pois ottaakaan!

6 kommenttia:

  1. Ooo noi raakasuklaat näyttää hyvältä!! :-D

    http://2avlt5.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Voi miten kivoja lahjoja oot saanut! <3 Oon kyllä ihan samanlainen lahjakorttien kanssa, koska niitä ei vaan voi kuluttaa mihin tahansa! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpä! Kun on lahjakortin saanut, niin se pitää myös käyttää johonkin ainutlaatuiseen. :)

      Poista