4.2.2017

Books on My Nightstand Right Now

Lukeminen, avain kokonaan toiseen maailmaan. Yks mun iltarutiineistä ennen nukkumaanmenoa on ehdottomasti puhelimen asettaminen visusti yöpöydälle ja kirjaan tarttuminen. Yleensä mun yöpöydältä, tai no oikeastihan se on lipasto, löytyy useampikin opus yhtä aikaa. Ajattelinkin vähän avata teille sitä, mitä mä luen tällä hetkellä.
  gabrielle bernstein add more ing to your life blogi 1Gabrielle Bernsteinin kirja Add more ing to you life on opas onnellisuuteen. Kirjassa käsitellään negatiivisten asioiden syrjäyttämistä ja Gabrielle jakaa omaa elämänfilosofiaansa. Tähän kirjaan mä tykkään tarttua etenkin huonon päivän jälkeen, sillä tän lukemisen jälkeen ei voi vaan olla enää huono fiilis ja tää on englanninkielisyydestään huolimatta todella helppolukuista.
  konmari iloa säkenöivä järjestys blogi 2Kuinka monelle KonMari ei ole tuttu? Niinpä. Tässä uudessa Marie Kondon opuksessa Iloa säkenöivä järjestys keskitytään enemmän niihin järjestysmetodeihin ja näytetään kuvien kautta, miten esimerkiks housut taitellaan KonMari -tyyliin. Marie Kondon ekan kirjan mä luin ihan hujauksessa, joten pakkohan mun oli myös tarttua tähän. Miten kirja siivoamisesta voikaan olla niin inspiroiva? En voi muuta kuin ihmetellä.

karita tykkä sokeriton blogi 3Mulla on usein myös niitä iltoja, jolloin mä tykkään ihan vaan yksinkertasesti selailla reseptikirjoja. Karita Tykän Sokeriton on mun uusin löydös ja mä oon nyt jo löytänyt muutaman reseptin, joita on pakko päästä lähiaikoina kokeilemaan. Tästä kirjasta löytyy jopa pähkinättömän raakakakun ohje, jota on pakko päästä testailemaan, sillä sitä mä voin syöttää myös Eetulle! Kiinnostaisko teitä muuten nähdä joskus postaus mun terveellisten reseptien kirjoista?

hyvän mielen vaatekaappi blogi 4Rinna Saramäen Hyvän mielen vaatekaappi saa todellakin miettimään omia shoppailutottumuksia. Kirjassa esitellään esimeriksiksi puuvillan epäeettisyyttä, vaatteiden tuotannon epäkohtia tehtailla, opastetaan materiaalien valinnassa ja pyritään koostamaan juurikin se oma hyvän mielen vaatekaappi. Kun mä aloin tätä lukemaan, mä luin tätä yhdeltä istumalta lähes sata sivua! Kirja todellakin herättää ajatuksia ja oikeasti jokaisen paljon vaatteita shoppailevan kannattaisi tsekata tää kirja.

paulo coelho veronica päättää kuolla blogi 4Paulo Coelhon Veronica päättää kuolla on ainut kertomakirjallisuuden teos, johon oon viimeaikoina onnistunut tarttumaan. Coelhon Valkyrioihin petyin pahasti, sillä odotukset kyseistä kirjailijaa kohtaan olivat melko suuret. Päätin kuitenkin antaa uuden mahdollisuuden ja kotikotoa nappasin hyllystä tämän kirjan. Kirja kertoo Veronicasta, joka ottaa yliannostuksen, sillä on elämäänsä kyllästynyt. Veronica kuitenkin herää mielisairaalasta ja hänelle kerrotaan, että hänen sydämensä on pahasti vaurioitunut, eikä hän elä enää montaa päivää. Tän kirjan mä sain juuri päätökseen ja mä oikeastikin tykkäsin tästä. Kirja oli helppolukuinen, elämää pohdiskeleva ja loppu oli todellinen yllätys! Suosittelen!
 yöpöytäni kirjat tällä hetkellä

Mitäs kirjoja teidän yöpöydiltä tällä hetkellä löytyy? Ja mä otan mielelläni vastaan myös uusia lukuvinkkejä.

8 kommenttia:

  1. Hei jaa ihmeessä tuo pähkinättömän raakakakun ohje mikäli sitä päätät testailla!:)

    https://maripauliinan.wordpress.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heii joo! Pitääkin jakaa ehdottomasti jos ja kun sitä päädyn testailemaan. :) Uskon, että monia muitakin kiinnostais juurikin pähkinättömän raakakakun ohje, sillä pähkinäallergia sattuu olemaan niin yleistä.

      Poista
  2. Tuo hyvän mielen vaatekaappi kuulostaa kyllä tosi mielenkiintoiselta! Veronika päättää kuolla löytyy omastakin hyllystä ja pidin siitä kyllä silloin aikoinaan kun sen luin. :) Tällä hetkellä luen Sofi Oksasen Normaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii, se on kyllä ihan huippu kirja! Kantsii tsekata se. :) Ite oon yrittänyt Sofi Oksasen kirjoja lueskella, mutta jotenkin en oo vaan päässy kiinni niihin. Pitää ehkäpä vielä yrittää antaa mahdollisuus niille. :)

      Poista
  3. Tuo veronika päättää kuolla kuullostaa todella mielenkiintoiselle! Minulla olisi yöpöydän laatikossa vinopino kirjoja odottamassa vain lukijaa, mutta tällä hetkellä iltasin tarttuu vain koulukirjat käteen, haha.

    aveclotta.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se kannattaa todellakin lukasta! Todella ihana kirja. :) Ja on muuten hienoa kuulla, että joku oikeesti kykenee tarttumaan koulukirjoihin ennemmin kuin niihin kaikkiin muihin odottaviin ihanuuksiin. :)

      Poista
  4. Pakko kysäistä, millä oot tehnyt ton sun bannerin tekstin? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan vaan oon dafontista ladannut fontin ja lopullisen bannerin taiteillut photoshopilla. :)

      Poista