19.2.2017

How I Organize My Cosmetics

Kun kaikki putelit on järjestyksessä, on laittautuminenkin aamun niin paljon helpompaa ja sujuu nopeammin. Mun viimesyksynä hankittu meikkipöytä on osottautunut ihan älyttömän hyväks ratkaisuks ja on vaikee enää kuvitellakaan ajatella aamusin laittautumista jossain muualla kuin ton pöydän ääressä. Päätinkin tulla jakamaan teille muutaman kuvan siitä, miten mä järjestän mun kosmetiikkani. 

meikkien järjestys blogi 1 Pöydällä mulla on Tigerista hankittu muovinen meikkiteline, jossa mä pidän mun päivittäisessä käytössä olevia meikkejä. Niin kätevää, kun kun kaikki on valmiina selkeästi käden ulottuvilla, eikä tartte meikkipussin pohjalta tai jostain sekasesta laatikosta haeskella mitään. Myös siveltimet asustaa tossa vieressä ite tuunatussa marmoripurkissa.

kosmetiikan jäårjestys 2 Mun Ted Bakerin meikkipussi on lähes poikkeuksetta tässä pöydällä aina, vaikka en siinä mitään säilytäkkään. Se on vaan niin kätevää ottaa tosta aina reissuille mukaan. Victoria's Secretin pussissa mä säilytän kaikki kamerajuttuja, kuten kaukolaukaisinta ja muistikortteja ja yleensä vielä yhtä objektiivia sekä akkua.

meikkien järjestys blogi 3Ylimmässä pöydän vetolaatikossa mulla on meikkipohjatuotteita sekä huulirasvoja ja -punia. Myös mun melko harvaan käyttöön jääneet irtoripset löytyy tästä. Matalat jakelijat laatikoihin oon ostanut Ikeasta ja loput oon tillannut Cocopandalta.

meikkipöytä blogi 4 Toisesta laatikosta löytyy mun meikkipaletit ja silmämeikit kuten ripsarit ja luomivärit. Suurin osa mun kynsilakoista löytyy  myös täältä siistissä rivissä.

meikkipöytä kosmetiikan järjestys blogi 5 Kaikki mun Essien kynsilakat puolestaan sijaitsee pöydällä supersöpössä pienessä mariskoolissa.

miten järjestää meikit blogi 6 Mun rasvat, meikkipussit, täytettävät matkapurnukat ja hiusraudat löytyy kolmannesta laatikosta.

hiusjuttujen järjestys blogi 7Kovimmassa käytössä olevat hiustuotteet kuten hiuslakka, proteiinisuihke ja suihkutettava hoitsikka löytyy viereiseltä tikashyllyltä tollaselta peilitarjottimelta.

hiutuotteiden järjestys 8Loput hiustuotteista puolestaan majailee toisiksalimmaisessa laatikossa. Muovilokerikkoon oon sijoittanut kaikki ponnarit ja muutamia hiustarvikkeita. Niin kätevää, kun kaikki ei loju siellä täällä sekasinsa, vaan kaikelle on selkeä paikka.

Tän pöydän ääressä mä laittautumisen lisäks naputtelen kaikki mun postaukset ja koulutehtävät, joten turha ostos tää pöytä ei ainakaan oo ollut. Vieläpä kun kaikki on siististi järjestyksessä, on tän pöydän ääressä ihan mielettömän mukavaa hengailla. Niin parasta, kun on yks sellanen paikka, joka on kokonaan omistettu mulle ja mun tyttöhömppäjutuille.

Millasia säilytysratkaisuja teillä on kosmetiikalle? Onko kaikki vain sikin soki ympäri kämppää vai omistatteko kenties myös jonkin tälläisen oman ihanan meikkinurkkauksen?

16 kommenttia:

  1. Vau miten ihanan siisti järjestys! <3

    VastaaPoista
  2. Ihanassa jätjestyksessä kaikki sulla♥
    Itelläni on kaikki vähä missä sattuu, sillä poikaystävä on vallanu mun kirjotuspöydän. (Sen kone vie aika paljon tilaa) Etsinnässä on kuitenki pöytä sille että saisin sitte omani takaisin käyttöön

    http://paula-beautyqueen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! ♥ Meilläkin Eetu vähän eka meinas, että se olis pöytäkoneen hankkinut tälle mun meikkauspisteelle, mutta mähän raahasin sen sitten Ikeaan ostamaan oman pöydän ittelleen. :D

      Poista
  3. Näyttää tosi toimivalta systeemiltä! Itse kun en meikkaa muuten kuin ripsivärillä, kulmakynällä ja peitevoiteella, niin en mitään sen kummempia järjestelyitä kaipaa. Pöydältä löytyy siskon vanha piianpeili, ja siinä sitten nököttää meikkipussi josta napsin kaiken tarvittavan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, tosi kätevää kyllä, kun kaikki on hyvässä järjestyksessä. :) Mutta on sekin kätsyä, että sulta ei löydy liikaa mitään, niin ei tartte sen kummemmin käyttää aikaa järjestämiseen. :D Minimalistisuus kunniaan. :)

      Poista
  4. Onpas kaikki siistissä järjestyksessä, mun pitäisi selkeästi ottaa mallia ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei muuta kuin pesemään esimerkiks tyhjiä säilykepurkkeja ja tuunailemaan niitä. Jo niillä saa helposti järjestystä ihan ilmaseks. :)

      Poista
  5. Ihania kuvia ja kivasti oot saanu järjestettyä tavarasi! Itellä meikit ovat vain rumasti laatikosss rumassa korissa ja osa ihan missä sattuu. Nyt houkuttelis kyllä järjestää ne paremmin! :)
    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kantsii käydä ostamassa noita tollasia muovisia lokeroita. Ne on halpoja ja niiden avulla saa helposti kaiken järjestykseen. :)

      Poista
  6. Ihana laittautumispiste! Saanko udella, että mistä toi pöytä on? Toi marmoripinta on vaan puhdasta rakkautta! Himoitsen kovasti myös kunnon meikkipöytää, sillä nykyinen Hemnesin meikkilipasto on hankala, sillä sen ääreen ei pääse istumaan. Oma laittautumiseni tapahtuukin ruokapöydän ääressä, heh :D
    http://llintzz.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Pöytä on ihan vaan Ikeasta. Tai oikeastaan jalka, laatikosto ja pöytälevy myytiin kaikki erikseen. Pöytälevyhän ei oikeasti ole marmorinen, vaan oon vetänyt pintaan, ah niin ihanaa dc-fixiä. Tässä parempaa postausta tästä pöydästä: http://sonjatuuliak.blogspot.fi/2016/08/my-new-makeup-corner.html

      Ja jos vaan tilaa riittää, niin suosittelen kyllä lämpimästi meikkipöytään panostamista. Helpottaa niin paljon elämää. :)

      Poista
  7. Ihana meikkipiste sulla, ihastuin ♥

    VastaaPoista
  8. Kaikki on kyllä järjestetty sulla siististi ja kauniisti. Näyttää tosi hyvältä! :) Itsellä on kans meikit järjestettynä lipastoon ja muovisiin säilytysastioihin.
    Ja pitää vielä sanoa, että sulla on todella hyvä ja inspiroiva blogi. Jotenkin tulee aina todella hyvälle tuulelle, kun käy täällä lukemassa ja katsomassa kuvia. :) En oikeastaan ikinä kommentoi, mutta nyt oli pakko viimein antaa kehuja, kun ollut jo pitkään mielessä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii mielettömästi kiitoksia! ♥ Niin ihanasti sanottu. Kyllä niin inspiroi nää tälläset kommentit! ♥ :)

      Poista