18.2.2017

Inspired by Spring

Vaaleat sävyt, lämmin tuulahdus kasvoilla, sormet, jotka ei jäädykään ilman hanskoja heti ensimmäisen kymmenen sekunnin sisällä. Kuulostaako tutulta? Keväthän se siellä selvästikin kolkuttelee oven takana. Elohopean kivutessa nollan yläpuolella mä innostuin kaivamaan mun ikuisen rakkaustakkini esiin ja yhdistämään sen hempeisiin kevään sävyihin. Valkoista, vaaleanpunaista ja ripaus mustaa - täydellinen combo sanoisinko. 

Pink details 1 takki: sisters point | huivi ja aurinkolasit: gina tricot | housut: dr. denim | kengät: h&m | neule: uniqlo | laukku: new look

Nahkatakki taitaa olla yks niistä vaatteista, mitä mä talven pakkasilla kaipaan eniten. Tai no nahkatakki ja nahkatakki, tekonahkaahan se on... Mutta kyllä juttu taitaa olla niin, että nahkatakki on niin mun juttuni, että uskaltaisinpa jopa väittää, että taidanpa panostaa lähiaikoina ostamalla ihan aitoa nahkaa olevan takin. 

vaaleanpunaiset aurinkolasit blogi 2 kevät asu blogi 3 spring outfit blog 4 keväinen asukokonaisuus blogi 6 vaaleanpunaisia asusteita blogi 7Musta on jotenkin niin piristävää, kun aurinko paistaa entistä enemmän ja sen lämmön voi jopa tuntea ikkunan läpi. Kunnia siitäkin auringolle, että sain Eetun mukaan ottamaan kerrankin mun kanssa kuvia. Valo - kyllä se on vaan kumma juttu. Talvella mä nautin jopa siitä pimeydestä ja rentouttavista hetkistä viltin alla kynttilän valossa. Nyt tällä hetkellä tuntuu kyllä siltä, että ne pitenevät päivät ja auringonpaiste on just sitä, mitä mä tartten.

kevään ekat asukuvat blogi 5 Mitäs tykkäätte tästä asusta? Niin ja muistakaa nauttia jokaisesta auringonpilkahduksesta! ♥

4 kommenttia:

  1. On kyllä ihana asu ja ihania kuvia, vaaleanpunainen toimii aina pienenä piristyksenä :) ja ihana kevät, itelleki tulee aina kauheasti energiaa ja inspistä kun nytkin on monta päivää putkeen paistanut aurinko :D pitäisi munkin hankkia uusi kevättakki niin voisi sen kiskoa päälle :D

    http://pannariblogi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä aiemmin aattelin, että vaaleanpunainen ei oo yhtään mun väri, vaikka siitä kovasti tykkäänkin, mutta nyt on pakko myöntää, että kyllä se sittenkin taitaa olla mun väri! :D Nyt oon netissä nähnyt ainakin Nellyllä hyviä kevättakkitarjouksia, joten kantsii esimerkiks sieltä metsästää. :)

      Poista
  2. Ihana asu! Ja tosi kivat noi aurinkolasit :)

    VastaaPoista