28.2.2017

Life At The Moment

Mulla on tällä hetkellä meneillään mukava kahdeksan päivän työputki. Sanottakoon, että se ei oikeastaan tunnu missään, sillä olin jo ehtinyt tottua siihen, että töitä yhteen putkeen oli lähes poikkeuksetta reilu kymmenen päivää vuoden vaihteen jälkeen. Mä kuitenkin nautin niin paljon siitä, että oon taas saanut viettää aikaa omassa kodissa Seinäjoella ja oon päässyt takaisin niihin omiin rutiineihin. 

life currently 1 Aamuisin mä herään lähes poikkeuksetta aina seitsemältä, vaikka mun työt yleensä alkaakin vasta puolenpäivän maissa. Musta on kuitenkin niin ihanaa nauttia aamupala kahvikupillisen kera ihan rauhassa kiirehtimättä, ehtiä vielä treenaamaan, jotta saa kunnon energiabuustin päivään ja mahdollisesti vielä kuvailla valoisan aikaan sekä istua hetki rauhassa koneella blogeja lukien sekä matkahaaveita miettien. Rauhalliset aamut tehden asioita, joita mä rakastan on niin mun juttu!

life currently 2 life currently 3 En muuten millään malttais odottaa, että saan huomenna kääntää kalenterinlehden maaliskuulle. Maaliskuu on mun mielestä kevään eka virallinen kuukausi. Vaikka ehkä vielä ei leskenlehtiä näykään tai luntakin saattaa tulla jokunen hiutale, niin silti aurinko alkaa lämittää selvästi enemmän, on valoisampaa ja linnut sirkuttaa. Ah, niin ihanaa, kun pikkuhiljaa kesän lämpö alka lähestyä. Yks parhaista jutuista Suomessa on vuodenajat - se miten jokainen on ihan omanlaisensa ja muutoksia täynnä on jotenkin niin taianomaista. Mä myös odotan sitä, että ilmat lämpenee ja saan kaivaa virallisesti kaikki kevätvaatteet käyttöön. Avainsanoja tälle  keväälle on ainakin mun kohdalla ehdottomasti vaaleanpunainen, sporttisuus, nahka ja kultainen.

life currently 4 Tällä hetkellä mulla on luvussa ollut KonMarin Iloa säkenöivä järjestys sekä Rothin Viillot. Hassua, mutta totta on se, että kun iltaisin pitää valita kumpaa lukisi, niin lähes poikkeuksetta mun käsistä löytyy loppujenlopuks aina Konmarin opus. Mä en vieläkään käsitä, miten siivouskirja voikaan olla niin mukaansatempaava.

life currently 5 Oon myös tehnyt viimeaikoina ihan superkivoja meikkilöytöjä edullisesti. Meikkaaminen on aamusin niin paljon hauskempaa muutamien uutuuksien ansioista. Tarkempaa juttuja mun ostoksista ja mielipiteistä niistä on tulossa lähiaikoina!

life currently 6 Muutama postaus sitten mä esittelin mun itse tuunattua kalenteria, sillä mä oon todellakin sellanen ihminen, joka tarttee kaiken paperilla. Oi niitä aikoja, kun koulussakin vielä käytettiin vaan kirjoja ja vihkoja. Mulla on pitkään ollut kaikki blogin postausideat puhelimessa, mutta jotenkin kummasti en vaan niitä ideoita osaa sieltä niin hyvin hyödyntää. Mulla olikin nurkissa pyörinyt pidempään ihan tavallinen pinkki vihko, josta päätin tehdä mun blogi-ideoille omistetun kirjasen. Tavallisen tylsä pinkki ulkonäkö sai mun mielestä kivan piristysruiskeen, kun ihan yksinkertasesti vaan kirjotti kanteen pienen tekstin. Yksinkertaisuus siis kunniaan! Ja nyt on mukavempi taas suunnitella blogijuttuja.

life currently 7 Viimepäivät mä oon lähinnä vaan hengaillut joko urheiluvaatteissa tai nahkalegginsseissä ihan vaan koska mukavuus. Olinkin melkein unohtanut miten mukava yhdistelmä nahkaleggarit ja ylisuuri teeppari on.

Rentouttavia lomapäiviä teille, jotka lomailette ja antoisia työhetkiä kaikille, jotka jaksatte vielä painaa töissä tai koulun parissa!

P.S. Mulla on Seinäjoen Ykkösbasaarilla tällä hetkellä pöydässä 235 mm. vaatteita, kenkiä ja kirjoja myynnissä, joten täälläpäin liikkuvat, suunnatkaapas sinne katsomaan, jos sieltä löytyis jotain kivaa. 

2 kommenttia:

  1. Tosi kivat nahkalegginsit! Mistä ne on?=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Bongasin ne vähän aikaa sitten Aukialta kympillä! Mutta noi on siis Piecesin legginssit. :)

      Poista