1.2.2017

New Fresh Things at Home

Värejä ja maanläheisyyttä, sitä mä oon kaivannut meidän sisustukseen. Vähän aikaa sitten kirjoitin mun sisustussuunnitelmia ja inspiraation iskiessä, mä myös yleensä lähden toteuttamaan mun suunnitelmia ja ei voi muuta kuin kummastella, miten pienellä budjetilla ja ihan parilla hassulla hankinnalla saa täysin eri ilmeen ja kivaa piristystä sisustukseen. 

sininen lasipurkki blogi 1 Mä olin pitkään, siis oikeasti todella todella pitkään, pyöritellyt mielessäni sinistä väriä meidän kotiin. Mietin kuitenkin, että onko se kuitenkin jotenkin liian no, öh, "värikäs". Mutta ei, sopii niin kuin nenä päähän, jos multa kysytään.

sinistä ja pinkkiä sohva blogi 2 Niin ja se toinen väri, mitä meille tuli uutena, oli vaaleanpunainen. Oi kyllä, yks mun lapsuuden lempiväreistä. Oli vaaleanpunaista hametta, pinkkiä reppua, eikä mun huoneen seinätkään olleet kaukana kyseisestä väristä. Ekana ajatuksena olikin, että onkohan väri nyt liian lapsellinen... Mutta tummansiniseen yhdistettynä väri toimii ihan mielettömän hyvin mun mielestä, vaikka mä oonkin yleensä ollut todella huono yhdistelemään eri värejä.

keittiöpyyhe sisustus sininen blogi 2.2 joo Meidän keittiöönkin löytyi ihanan sinivalkoinen uusi keittiöpyyhe muutamalla hassulla eurolla mistäs muualtakaan kuin h&m:ltä.

kodin sisustus blogi 3 Keittiön pöydällä meillä on yleensä lojunut Zaran laatikko, jossa on asustellut ties mitä papereita. Lasku sai siirtyä Eetun työpisteeseen ja tein melko pelkistetyn asetelman kynttilöillä ja  maljakoilla. Näyttää niin ihanan raikkaalle ja tuo just sopivaa pirteyttä synkkiin talvipäiviin.

sinistä ja pinkkiä koristetyynyt blogi 4 risukoriste lasipurkki blogi 5 Mä oon aina ollut sitä mieltä, että paras tapa sisustaa on käyttää luonnonantimia. Mä yks päivä vaeltelin iskän mettässä etsiskellen täydellistä risua. Äidiltä puolestaan sain ison tarpeettomaks jääneen lasipurkin ja tässä lopputulos. Yksinkertaista, mutta samalla kaunista. Niin ja vieläpä ilmaista.
 sisustus blogi 6 kultaisia ja sinisiä yksityiskohtia sisustuksessa blogi 7
En vois olla tyytyväisempi meidän sisutukseen tällä hetkellä. Ei toi meidän mielettömän ruma musta sohvakaan näytä niin pahalta näiden sisustusjuttujen rinnalla.


Mitäs mieltä te ootte tästä mun tän hetken sisustuksesta? Ja oikein ihanaa alkanutta helmikuuta! ♥

14 kommenttia:

  1. Tuo sininen väri tuo kyllä kivaa ilmettä vaikka vain pienilläkin yksityiskohdilla :) Teidän kodin sisustus näyttää kyllä niin kivalta ♥ Toi lasipurkki ja nuo oksat on kyllä hyvä idea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ois kyl aiemmin osannu kuvitellakaan, että sininen sopii meille näin hyvin! :) Kiitos!♥

      Poista
  2. Tuo risupurkki on oikeasti tosi hieno! Ja pinkki tyyny ah ♥

    http://kanervaneuvonen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! Yksinkertainen on yleensä kauneinta. :)

      Poista
  3. Ihania juttuja olet löytänyt kotiisi ja näyttää kyllä niin hyvältä!

    VastaaPoista
  4. Niin kaunista! Rakastuin tummempaan siniseen sisustuksessa :)

    http://janitakristina.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mäkin oon ihan rakastunut tummemman sinisen käyttöön sisustuksessa. Vielä kun löytäis lasiesineitä vähän lisää samassa sävyssä. :D

      Poista
  5. Todella raikkaan ja keväisen näköistä, sopii kotiisi oikein hyvin! Ja tuo lasipurkki oksineen on just kivan näköinen! Oon pitäny vähän samantapaista, mutta mulla on ollut käytössä h&m:n iso maljakko. Tuo näyttää vieläkin kivemmalle :-) Voisi yrittää vaikka kirppikseltä etsiä tuommoisen lasipurkin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tollasi purkkeja varmastikin löytyy kirpputoreilta tai sitten kannattaa ihan vaan kysellä sukulaisilta, jos sattuis olemaan isoja lasipurkkeja jossain nurkissa. :)

      Poista
  6. Ihanan näköstä! Aloin itekki tykkäämään tosta sinisestä. Kiva idea toi lasipurkki risun kanssa :D

    VastaaPoista
  7. Ompa ihania juttuja! Tosi kauniita kuvia :) Sopii kyllä toi sininen hyvin ainakin näissä kuvissa, raikkaan näköistä! Ja toi cherry tree -kynttilä on hirmu hyvän tuoksuinen, aina sitä kaupassa tuoksuttelen, mutten oo vielä raaskinut ostaa kotiin :D

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja tuo sininen näyttää kyl ihan mielettömän hyvältä todellisuudessakin. :D Ja oi kyllä, toi kynttilän tuoksu on jotain niin ihanaa! ♥

      Poista