11.2.2017

The First Shopping Haul of the Year

Se että jokainen ostos päätyy todellakin aktiiviseen käyttöön, on oikeasti täysin mun tyyliä, eikä päädy jonnekin kaapin perälle pelkästään kauniina kangaskappaleena hengailemaan, taitaa olla niitä aikuistumisen merkkejä. Muistan, miten nuorempana tuli tehtyä todella paljon hutiostoja ja usein moni vaate päätyi vain pari kertaa alkuinnostuksesta päälle ja sen jälkeen unohtui. Nykyään kun mä jotain ostan, niin se myös tulee vuosiksi käyttöön. Kaupoissa mä myös nykypäivänä hillitten itteni siinä kohtaa, kun satun kohtaamaan ihan mielettömän kauniin vaatteet, mutta jos materiaalina neulepaidassa on esimerkiks akryyli, jää vaate ehdottomasti sinne kauppaan. Mä haluan ostaa vaatteita, jotka oikeasti kestää, eivätkä heti ensimmäisen pesun jälkeen tule nyppyisinä koneesta pihalle.  Mutta nyt vuorossa siis muutamia nappiostoksia parilta viime kuukaudelta.

ostoksia 1Ihan mielettömän ihana midipituinen roosan värinen hame löytyi h&m:ltä mukavin alennuksin varustettuna. Yks tärkeistä jutuista, joihin mä ostoksia tehdessä kiinnitän huomiota, on myös se, että pystynkö mä vaatteen ympärille kuvittelemaan ainakin neljä eri asukokonaisuutta. Jos en, niin vaate  saa luvan jäädä ostamatta. Tän hameen kohdalla ei tarvinnut viittä sekunttia kauempaa miettiä, kun mun pää jo suorastaan vilisi toinen toistaan ihanampia asuvaihtoehtoja kevääks ja kesäks. Ootan niin innolla ilmojen lämpeämistä, että saan vetästä tän virallisesti päälleni.

ostoksia 4 H&M:ltä alennettuun hintaan löytyi myös ihana harmaa tupsupipo. Talvella ei tulis mieleenkään kovilla pakkasilla lähtee pää paljaana kulkemaan, joten pipot on ihan must-juttu. Ja oi vitsit kaikki tupsut, miten söpöjä ne onkaan!

ostoksia 2 Mä en oo aiemmin omistanut pitkiä mustia treenipöksyjä. Sportamorelta tilasin Niken Pro Tight -trikoot. Jo muutaman käyttökerran jälkeen voi todeta, että noi pysyy treenatessa todella hyvin ylhäällä ja onpa noi osottautuneet ihan supermukaviks  pöksyiks ihan vaan kotona hengaillessakin.

ostoksia 3 Toinen juttu, mikä Sportamorelta lähti myös kotiopäin on Nike Pro -shortsit. Mä teen todella paljon treenejä kotona sisällä ja mä kun satun olemaa sellanen vilukissa, että patterit käy aina niin kuumana kuin mahdollista. Ainoot hetket, jolloin mulla on oikeesti sisällä kuuma on mun treenituokiot ja on muuten paljon mukavempi treenata, kun päällä on mahdollisimman vähän vaatetta. Ihan alasti en sentään lähde jumppailemaan, vaikka kuulemma jotkut sitäkin kotonaan tekee... Hah!
 ostoksia 6 Vilasta mä alennusmyynneissä löysin täydellisesti laskeutuvan puuvillaisen neuletakin. Mä rakastan neuleita, mutta ne oikeasti täydellisesti istuvat yksilöt on harvassa. Mulla ei oo oikeastaan edes ollut enää neuletakkeja, kun kaikki odottaa kirppiskassissa myyntiin menoa juurikin sen takia, että vaikka ne ulkonäöltään on kivoja, ne sattuu olemaan akryyliä, joka hiostaa ja joka pesussa menee ihan kamalan näköseks. Tää on siis ollut tosi kovassa käytössä viimeaikoina. Tavoitteena onkin saada aikaan vaatekaappi, joka oikeasti koostuis kestävistä ja täydellisesti istuvista vaatteista.

ostoksia 5Nätin viininpunasen pitsitopin mä ostin JC:stä. Tälläset topit on niin ihanan naisellisia ja oikeastaan aina muodissa. Melkein harmittaa, että en ostanut tätä vaatetta myös mustana. Tää istuu todella nätisti päälle ja on vieläpä mukava ihoa vasten, eikä tän ihanuutta ainakaan vähennä se, että tää sattuu olemaan mun lempiväriä. Nappiostos siis!

ostoksia 7Pari kosmetiikkajuttuakin on viimeaikoina tarttunut kaupasta mukaan: Nivean misellivesi ja huulivoide. Ei muuten Garnierin misellivesi oo mitään tän Nivean yksilön rinnalla. En voi muuta kuin ihmetellä, miten joku puhdistava tuote voikaan jättää ihon niin kosteutetun ja puhtaan tuntuseks käytön jälkeen. Nivean huulirasva puolestaan on säästänyt mun täydellisesti korppuhuuliongelmalta tänä talvena.

Millasia shoppailijoita te ootte - panostatteko mieluiten laatuun ja kiinnitättekö huomiota materiaaleihin vai onko teille tärkeää vain se, että vaate näyttää hyvälle?

18 kommenttia:

  1. Vau, toi pitsi toppi on kyllä kaunis yksilö! :)

    VastaaPoista
  2. I h a n a toi pitsitoppi ♥ !

    Mä oon sellainen, että tahdon panostaa laatuun mutta sorrun myös joskus laaduttomampiin, vaatteen näyttäessä hyvältä ostohetkellä ja myöhemmin harmittelen kun jo ekan pesun jälkeen se on täynnä nukkapalloja :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä yks täydellisyys! ♥ :) Mä nykyään onneks osaan hillitä itteni, vaikka edessä olis kuinka nätti vaate, niin jos lapussa lukee esim. vaikkapa juurikin se akryyli, niin saa luvan jäädä sinne kauppaan, sillä ei se kivalta näytä enää viikon päästä. Eikä edes tunnu hyvältä iholla...

      Poista
  3. Kivoja ostoksia :) Tollaset Niken mustat treenitrikoot pitäisi itsekin ostaa.
    Mä kans olen vähän laatufriikki nykyään, teininä tuli aina ostettua kaikenlaisia turhia vaatteita, mutta nykyään oon tosi tarkka kaikkien ostoksien suhteen. Laadukkaasta vaatteesta ei kirpaise maksaa hieman isompaakin hintaa, ne kun kestää tosiaan vuosikausia.
    Ja toi Nivean misellivesi on kyllä ihan huippu! En muuta enää käytäkään. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Ja kun panostaa niihin harvoihin ja valittuihin, eikä haali paljon kaikkea puolihyvää halvalla, niin on se pukeutuminenkin paljon helpompaa. :)

      Poista
  4. Noi henkkamaikan midihameet on kyllä ihan parhaita! Mäkin oon hamstrannut niitä alesta muutamat :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kyllä ihania. Vielä kun jaksais kaivaa vähän silitysrautaa kaapista ja näyttää sitä tolle hameelle, niin olis vielä parempi. :D

      Poista
  5. Tosi kivoja hankintoja sulla :)

    http://janitakristina.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kieltämättä kaikki on kyllä olleet tooosi hyviä ostoksia. :)

      Poista
  6. Ihania juttuja, toi viininpunainen toppi varsinkin on tosi kaunis :)

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Voi tuollaisen hameen tahtoisin niin kovasti itsellenikin, olisi ollut ihana nähdä siitä kuvaa kokonaisuudessaankin! Ja tuo toppi myös, mä en omista mitään tuon tyylistä ja nyt mietin, että miksi en :D

    http://pannariblogi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ootappa vaan kun säät lämpee ja saan tän virallisesti ottaa käyttöön, niin asukuvia on tulossa varmasti tän hameen kanssa. :) Pystyn jo nyt kehittelemään niin monta asukokonaisuutta sen ympärille, että ootan ihan innolla! :) Ja ton tyyppinen toppi on kyl sellanen, että sen vois melkeinpä lukee vaatteeks, joka tulis jokanaisen vaatekaapista löytyä. Ei muuta kuin metsästämään samantyyppistä. :)

      Poista
  8. Ihania ostoksia, tosi mun tyylisiä myös! :D Mulla onkin noi Niken mustat treenihousut ja voisin kaikki muutki kuvitella itelle. :-)

    https://emmanblog1.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  9. Ihania ostoksia! Erityisesti tuo hame näyttää todella upealta :)

    VastaaPoista