13.2.2017

Viimeaikojen kuulumisia puhelimesta

Aika purkaa taas vähän puhelimen arkistoja ja jakaa kuulumisia kertyneiden räpsyjen kautta. Mutta pidemmittä puheitta, mennääs heti asiaan.

Untitled 1. Niitä harvoja selfieitä, joita on viimeaikoina tullut otettua. Kun aamusin herää puol kuus aamulla ja yrittää seittemältä olla paikan päällä, ei ulkonäkö oo todellakaan mikään ykkösprioriteetti ja vapaapäiviä ollessa todella harvassa on tullut laittauduttua todella vähän. 2. Yks juttu mitä viimeaikoina oon tehnyt todella paljon on hiihto. Mikä oiskaan parempaa kuin työpäivän jälkeen vetää monot jalkaan ja tyhjentää pää kaikesta stressistä ladulla ja siihen päälle vetää vielä jokin lihaskuntotreeni. 3. Kirjoja ei vaan voi olla koskaan liikaa, eihän. 4. Niin kaunis auringonlasku. ♥
 Untitled 1. Treenin jälkeen oon lähes poikkeuksetta viimepäivinä palkinnut itteni aina protskuletuilla ja isolla puolukkasmoothiella. Niin hyvää! 2. Mua snäpissä seuraavat tietääkin, miten mun kävi näiden kanssa. Yks ilta etin ihan paniikissa mun muistikortteja ja itselaukaisinta Seinäjoella ja luulin jo jättäneeni ne Ikaalisiin - siis vaikka oli ihan satavarma, että olin ottanut ne mukaan. Noh, mistäs nää sitten löytykään... Pyykinpesukoneesta! Ne oli mennyt sinne vahingossa vaatteiden seassa. Luojan kiitos pienen saunakuivatuksen jälkeen jokainen näistä näytti taas toimimisen merkkejä. Huh! 3. Mun rakas Nougat. Tunnetaan myös nimellä Nuksu, Nugelis ja Nukkelisnakkelis. Tää mun vauveli oli muutama päivä sitten kastraatiossa ja sen jälkeen se oksenteli koko illan, eikä syönyt. Mä olin jo ihan paniikissa, että menehtyykö mun rakas, mutta seuraavana päivänä tilanne sitten olikin normaali jo. Onneks se olikin vaan ilmeisesti pahoinvointia lääkkeistä. 4. Ikaalisissa tulee joka talvi ajettua pitkin jäätietä. Jotenkin niin jännää, sillä aina pelottaa, että mitä jos se jää pettääkin alta.

Untitled1. Maailman parasta smoothieta. Oi miksi tätä ei löydy Seinäjoelta. 2. Talvimaisemat ♥ Mikään ei oo niin kaunista kuin valkoiseksi huurtuneet puut, auringossa kimaltelevat jääpuikot ja valoa hehkuva maa. 3. Mun niin ihana viininpunanen toppi. 4. Ja mikä tahansa postaus on hyvä päättää Darth Vader -kakun kuvaan vai mitä. Vieläpä terveelliseen sellaiseen. Nam.

Ihanaa alkanutta viikkoa! ♥

6 kommenttia:

  1. Nää tälläset on kivoja kun näiden kautta näkee sellaista niin sanottua normi arkeakin :)

    VastaaPoista
  2. Nää round upit on aina kivoja lukea! Toi Darth Wader kakku on ihan sairaan makee :D

    ♥ Jasmin N
    // Little Things With Jassy
    // BL’

    VastaaPoista
  3. Tosi ihanaa lukea, että jengi tykkää hiihtää! Täällä etelässä ei pahemmin ole mahdollisuuksia, mutta muksuna tuli hiihdettyä todella paljon koko perheen voimin. Ihan parasta!
    http://llintzz.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meilläkin lunta oli ihan vaan sen verran, että just ja just pääsi hiihtämään. Mut mä kyl nautin niin paljon hiihtämisestä ja pitää vaan toivoo, että tulevinakin talvina tulee vielä sen verran lunta, että pääsee ladulle. :)

      Poista