26.3.2017

Ihonhoitoni luottotuotteet x 6

Mun ihonhoitorutiinit viimeisen vuoden aikana on muuttuneet ihan totaalisesti. Oikeastaan mulla ei ees ollut mitään ihonhoitorutiineita. Kunhan vaan pesasin iltasin vedellä meikit pois ja vähän misellivedellä vielä enempiä ja siinä se. Mitä sitä turhaan käyttämään mitään kasvovoiteita tai sen kummempia juttuja. Siinä vaiheessa sitten, kun naama rupes näyttämään kukkimisen merkkejä oli pakko tehdä muutamia muutoksia. Vuoden aikana oonkin onnistunut löytämään muutamia mulle oikeasti toimivia juttuja ja päätin tulla esittelemään niitä teille.

ihonhoito blogi 1 Mun kasvojen iho on tyypiltään  sekaiho. Isompia epäpuhtauksia mulla ilmestyy etenkin poskiin ja otsan alueelle. Vaikka mun iho ei koskaan oo mitenkään erityisen pahassa kunnossa ollut, tais mun lempinimi teini-iässä pikkuveljien taholta mulle olla finninaama. Hah. Mun iho on erityisen hyvässä kunnossa ollut vaan silloin, kun oon syönyt e-pillereitä. Tällä hetkellä kasvoihin ilmestyy harvemmin pahempia finnejä, mutta mä oon todellakin etsimällä etsinyt ittelleni ne toimivimmat tuotteet. Mun mielestä yksinkertaisuus ihonhoidossa on mulle se toimivin juttu ja ihan perustuotteet oon todennut parhaimmiks.

nivea misellisvesi blogi 2 Tän Nivean miselliveden mä ostin jostain Cittarin alelaarista jo ennen kuin tätä alettiin hehkuttamaan blogeissa. Mä vaan satuin tarttemaan uuden miselliveden ja nappasin tän, koska hei halvalla sai. On muuten osottautunut ihan älyttömän hyväks halppislöydöks, sillä tää on ehdottomasti paras misellivesi, mitä oon kokeillut. Ei jätä kasvoille kiristävää tunnetta ja poistaa viimeisetkin meikin rippeet tosi hyvin.

lumene geeliputsari 3 Kasvot mä pesen yleensä Lumenen syväpuhdistavalla geelipesulla. Hoitoo hommansa ja toimii. Etenkin rasvoittuvalle iholle oon todennut juurikin geelimäisen pesuaineen parhaaks ja esimerkiks jotkut puhdistusmaidot ei toimi mun iholla sitten yhtään.

body shop teepuuöljy 4 Silloin kun niitä epäpuhtauksia sattuu ilmestymään, mä sivelen niiden päälle Body Shopin teepuuöljyä. Tätä mulla oli käytössä silloin 15 vuotiaanakin ja jotenkin koko tuote jäi ihan unholaan, kunnes viimevuonna päädyin tätä taas ostamaan.

nivea soft kosvovoide 5 Elämäni aikana kokeilemistani kasvovoiteista tää Nivean pari hassua euroa maksava perusvoide on ehdottomasti paras. Kosteuttaa täydellisesti, levittyy helposti ja imeytyy nopeasti.

maybeautu kokemuksia blogi 6 Mä sain MayBeautylta kokeiltavaks The Incredible Face Geliä.  Ja koska mun iho ei maailman parhaimmassa kunnossa satu olemaan, on aina mielenkiintosta testata uusia juttuja ja katsoa, josko ne ois niitä maailmanmullistavia juttuja mun ihonhoidon kannalta.

maybeauty 7IMG_1400 Kun mä lähdin kyseistä tuotetta ekaa kertaa kokeilemaan, mulla oli pienet epäluulot tuotteen toimivuudesta, sillä ei ihan ekana tulis mieleen, että geelimäinen tuote vois todellakin sitä kuollutta ihosolukkoa irrottaa kunnolla.

maybeuty 9 blogi Ja mikä olikaan lopputulos? Kas kummaa, kyllä sitä kuollutta ihosolukkoa rupes irtoamaan ihan silmissä. Mä todellakin tykästyin tähän kasvogeeliin ja todellakin yllätyin positiivisesti siitä. Miinuksena voisin sanoo, että osa tosta irtoavasta ihosolukosta ei irronnut kunnolla, vaan jouduin käyttämään lopun ihosolukon irrottamiseen rakeista kuorinta-ainetta. Lieneekö vika sitten ollut käyttäjässä. Lopputulos oli kuitenkin todella sielä ja uudestisyntyneen tuntuinen iho. Kaipaisin vieläpä tuotetta isommassa purkissa myytäväks ihan vaan ekologisuuden kannalta. Kuitenkin tää tuote on onnistunut lunastamaan paikkansa mun vessan kaapista.

loreal pure glow blogi 10 Ja sitten vielä tuote, jota  mä käytän ehkä vähän harvemmin, mutta joka on todellakin ansainnut paikkansa mun ihonhoidon luottototteena. L'Orealin Pure Clay Glow Mask todellakin jättää ihon superihanan tuntuseks käytön jälkeen. Tiettekö sellaseks, että tekee vaan mieli sivellä kasvojaan ja ihailla lopputulosta.

ihonhoito 11
Iho on päivittäin kosketuksissa satojen eri asioiden kanssa, sitä raavitaan ja siihen tulee ruhjeita. Ei tulis mieleenkään enää palata niihin mun vanhoisin "ihonhoitorutiineihi", jos niitä nyt edes rutiineiksi vois kutsua. Iho todellakin ansaitsee huomiota ja hoitoa ja ihminen itse ansaitsee hemmottelua, jota se saa tietenkin esimerkiks ihonhoidon kautta.

Onko teillä jotain ihonhoidon luottotuotteita, joihin päädytte aina vaan uudelleen ja uudelleen?

P.S. Nyt saatte koodilla sonjagel -30% alennusta MayBeauty -verkkokaupassa.

8 kommenttia:

  1. Tää oli tosi kiva ja hyödyllinen postaus!<3 Kaipailinkin uusia ihonhoitotuotteita ja tästä postauksesta oli kyllä suunnattomasti apua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ihana kuulla, että tästä oli hyötyä. :)

      Poista
  2. Siis toi Lumenen syväpuhdistava on vaan yksinkertaisesti parhainta!! Puhdistaa myös erittäin tehokkaasti meikit, joten ihan 5/5 :D

    http://janitakristina.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin! Mulla on tätä jopa sellanen jättipurkki hamstrattuna kaappiin varoiks jo, kun toi nykynen loppuu kohta. Niin parasta kun on löytänyt tuotteen, joka todellakin toimii ja on vieläpä suht edullinen niin ja suomalainen! :)

      Poista
  3. Mulla parit eka kertaa tuon maybeautyn geelin kanssa oli vaikea pestä pois mutta nyt ei enää kyseistä ongelmaa. Oon tykännyt ihan valtavasti ja vuorottelenkin tällä ja sitten omatekemällä sitruunakuorinnalla joka toinen viikko.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ahaa! Kiva kuulla sunkin kokemuksia kyseisestä tuotteesta. Mulla oli kyl jännä, kun sitä kuollutta solukkoa irtos, mutta se ei todellakaan irronnut kokonaan kunnolla. Mut muuten ihan loistotuote kyllä! :)

      Poista
  4. Ehdottomasti peukut Lumenelle ja maybeautylle! Arkikäytössä Lumenen putsarit ja hoitotuotteina maybeautyn savinaamio ja tää kuorintageeli. Iho kiittää ja kuultaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on kyl kaks hyvää merkkiä, joita ostaessa tuskin tulee pettymään! :)

      Poista