5.3.2017

IN / OUT part. 10

Näitä IN- ja OUT-juttuja on aina yhtä hauska listata. Samalla pääsee arvostelemaan tän hetken trendejä, jakamaan omia mielipiteitään ja jopa kartoittamaan niitä omia mieltymyksiään. Tää onkin jo kymmenes kerta, kun näitä listailen ja silti jaksan näitä yhtä innolla tehdä. Ei pöllömpi postaussarja siis jos multa kysytään. Mutta mennääs sitten asiaan. Ja jälleen kerran: näähän on ihan vaan mun mielipiteitäni näistä kyseisistä asioista. 
INteksti IN 1 vaaleanpinkki  
Vaaleanpunainen

Vaalenapunainen väri on tainnut olla mun lemppareita koko elämän. Näin aikuisempana sen käyttö on vaan jäänyt todella vähäiseks ja ainoot vaaleenpunaset jutut on olleet kalentereita, kyniä ja sun muita pieniä juttuja. Jotenkin oon aatellut, että kyseinen väri ei sopis mulle, mutta jotenkin kummasti viimeaikoina vaatekaappiin on eksynyt useampikin vaaleanpunainen asia kuin myös sisustukseenkin. Niin ihana väri!

IN 2 värilliset nahkatakit  
Värilliset takit

Siinä missä aiemmin on tullut vedettyä päälle vaan mustaa ja valkosta, niin nyt oon ehdottomasti alkanut lämpeämään värikkäille takeille. Vaaleanpunainen nahkatakki olis niin täydellinen, eikä mun lemppariväri viininpunainenkaan varmastikaan näyttäis pahalta takissa. Vaikka muu asu olisikin täysin väritön, niin värikäs takki antaa siihen ihan uutta särmää. 

IN 3 pitsitopit  
Pitsikoristeiset topit

Mun äiti sanoo näitä tälläsiä pitsikoristeisia toppeja yöpaidoiks, mutta mä oon ainakin niin totaalisen rakastunut niihin. Niin ihanan naisellisia ja kauniita ja tekee muuten niin tavallisesta topista paljon mielenkiintoisemman näkösen. 

IN 4 midihameet

Midihameet

Midi on hameen pituus, jolle en todellakaan lämmennyt heti ennen kuin nyt vasta näin talvella mun mieleen on hiipinyt ajatus siitä, että hei, noihan näyttää oikeasti todella hyvältä. Hyvästit minihameille, tervetuloa midihameet.
outTEKSRTI OUT 1 tupsulippikset

Tupsulippikset

Yks niistä trendeistä tällä hetkellä, joiden hienous ei vaan uppoo mun kaaliin, on tupsulippikset. Lippikset ei sovi mun tyyliin, mutta kyllä ne kieltämättä sopii ihan älyttömän hyvin joillekin, mutta kun sen lippikset päälle lykätään tupsu keikkumaan niin ei. Se ei vaan toimi. Tupsupipot on ihania, mutta tupsulippikset ei.

OUT 2 monogram

Monogram

Kuosi, jota näkyy niin intagramin kuin pinterestinkin ihmeellisessä maailmassa todella paljon ja joka näyttää olevan kaikkien naisien lemppari, ei todellakaan kuulu mun lemppareihin. Monogram näyttää mun silmissä jotenkin halvalta. Lous Vuitton muutenkin merkkinä on sellanen, että jotenkin mä en vaan lämpee sille. Joitain ihan kivoja tuotteita siltä löytyy, mutta ei kuitenkaan niin sydäntäsykähdyttäviä, että mä menisin niitä hankkimaan. 

OUT 3 
Röyhelöt ja liialliset koristukset

Tällä hetkellä kaupat suorastaan pursuaa röyhelöpaitoja ja toinen toistaan runsaampia koristuksia omaavia vaatteita. Mä rakastan naisellisuutta, mutta röyhelöt on vaan mulle liikaa. Yksinkertaisuus kunniaan!

OUT 4 Mom jeans

Mom jeans

Mom jeans:it eli tuttavallisemmin mammafarkut. Miks pitää käyttää farkkuja, jotka ei istu. Mä oon housujen suhteen ollut aina tyköistuvampien mallien ystävä, eikä tulis mieleenkään pukea tälläsiä päälleni. Joskus oon boyfriend-farkuista haaveillut, mutta ehkä se niitten lökäpöksymäisyys loppujen lopuks sai mut jättämään nekiin kauppaan. Nää ei vaan toimi, mutta kaippa näissäkin joku viehätys on, kun ne vuodesta toiseen tuntuu olevan muotia. Tiedä häntä.

Mitäs mieltä te ootte näistä ja mitä teidän In- ja Out-listoilta löytyy tällä hetkellä?

16 kommenttia:

  1. Vaaleanpunainen on täälläpäin myös in, samoin pitsikoristetopit! :) Ja itsekään en pidä noista tupsulippiksistä, röyhelöistä saati tuosta Monogram-kuosista (sitä näkee liikaa joka paikassa).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaalenapunainen ja pitsi on kyllä parhautta ja sitten kun ne vielä yhdistää toisiinsa niin ah! :) Ja joo, toi LV:n monogrammi on kyllä vähän loppuun kulutettu juttu...

      Poista
  2. Vaaleanpunainen on kyllä ihana väri niin vaatteissa kuin sisustuksessakin ♥ & tupsulippikset ei iske minuunkaan :D

    http://kanervaneuvonen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! ♥ Ja tupsulippikset taitaa olla niitä juttuja, jotka todellakin jakaa porukan kahtia. Osa tykkää, osa ei. :)

      Poista
  3. Värikkäät takit on kyllä ihania! Mulla on itseasiassa samaa mallia vaaleansinisenä ja keltaisena toi viininpunainen nahkatakki. Harmi että se sininen on jäänyt todella varjoon keltaiseen verrattuna...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! Mut hei, onneks värit on vuoretellen yleensä muodissa, joten sinisen taas saadessa valtaa, se ehkä pääsee ahkerampaan käyttöön. :) Tai sitten siinä vaiheessa kun oon ylikuluttanut keltaista, voi olla kiva vetää sitä sinistä vaihteeks päälle. :)

      Poista
  4. Ton vaaleanpunaisen kanssa oon niin samaa mieltä - ihan tän kevään väri <3 Mom jeansit eivät iske myöskään muhun :D

    http://sofia-emilia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaaleanpunainen on kyllä niin täydellinen väri! ♥ Mä vaan toivoisin, että joku mom jeans -fani tulis ja kertois, että mikä niissä oikeasti viehättää... :D

      Poista
  5. Hahah mä taas tykkään tosi paljon niin tupsulippiksistä, röyhelöistä kun mom jeansseista, mut monogram on ehdoton nou nou :-D Myös noi kaikki "in" jutut iskee! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, ei vitsit! Tykkäät siis kaikesta mistä mä en. :D Mutta niin ne maut vaan on erilaisia. :D

      Poista
  6. Oon samaa mieltä kaikkien in-juttujen kanssa! Vaaeanpunainen näyttää niin nätiltä♡
    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla sunkin mielipidettä. Vaaleanpunainen on kyllä vaan niin ah! ♥♥

      Poista
  7. Itsekin olen innostunut tuosta hempeän vaaleanpunaisesta jotenkin erityisen paljon.
    Saamaa mieltä noista tupsulippiksista. Ei iske tällä hetkellä kyllä yhtään, mutta mistä sitä tietää, jos mieli muuttuu jossain vaiheessa. :D

    http://odessaaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tupsulippikset voi kyllä olla sellanen juttu, että jos niitä rupee kovinkin paljon näkymään jokapuolella, niin silmä vaan jotenkin tottuu niihin ja yhtäkkiä löytääkin omasta päästään sellasen. :D

      Poista
  8. Ihana blogi sulla! :)
    http://nataliealexandras.blogspot.fi/

    VastaaPoista