31.3.2017

Päivä Mun Matkassa

5:50 Eetun herätyskello soi. Käännän kylkeä ja jatkan nukkumista vielä hetken.
6:27 Jahas. Nytkö se munkin herätyskelloni tai siis puhelin jo piippailee. Päätän pomppasta ylös samantien sen kummempia miettimättä. Nousen, käyn juomassa lasillisen vettä ja hipsin vessaan.
6:35 Saan päähänpiston, että pakko ehtiä pesemään koneellinen pyykkiä ennen kuin tarttee lähteä mihkään. Ei muuta kuin kone pyörimään. 
6:45 Mielessä käy, että pitäskö meikata ennen aamupalaa, mutta on niin nälkä, että mahaan melkein sattuu. 
6:50 Tekasen mun lempparia eli vadelma-kaurapuuroa mikrossa ja juon kupillisen kahvia. Tai no, kupillisen ja kupillisen... En mä koskaan jaksa juoda puolta kuppia enempää.
6:55 No niin. Nyt pääsen meikkauspuuhiin. Taion tosi yksinkertasen meikin kasvoille ja teen hiuksiin letin.
7:20 Pyykinpesukone lopeta jo se pyöriminen... Tarttis pian lähtee.
7:38 Pyykit saatu ripustettua ja ei muuta kuin kiireellä töihin tsekkaamaan pari juttua. 

Untitled

10:55 Parin jutun katsastamisen jälkeen pääsen lähtemään. Vaihdan vaatteet ja mietin, että pitäskö mennä kiertään yks kirppis. Joo, kyllä mä taidan mennä.
11:35 Ei ollut mitään. Ei ees mitään, mitä olis tehnyt mieli testailla. 
11:38 Jatkan seuraavaks Minimanille, mutta parkkipaikalle päästyäni rupean miettimään, että mitä ihmettä mä täällä teen. Enhän mä oikeasti täältä mitään tartte ja päätän jatkaa autosta nousematta takaisin kotio.
11:55 Aaah, taas kotona. Laitan eilistä ruokaa mikroon lämpeämään ja lappaessani ruokaa suuhun eksyn katsomaan Youtubesta videoita.
13:30 Jotenkin kummasti laiskotti, enkä oo saanut mitään aikaseks. Päätän vetästä jumppavaatteet päälle, sillä tiiän, että pieni treeni on se, mikä saa todellakin ajatukset juoksemaan ja antaa lisävirtaa.
14:30 Siis nyt on niin tajuttoman hyvä fiilis. Kunnonkahvakuulailua ja muutamaa lihaskuntoliikettä painojen kanssa ei voita mikään. 
14:45 Tekasen pari banaanilettua palkinnoks hyvästä suorituksesta. Om nom! Kyllä nyt kelpaa. 
14:50 Mun katse harhailee meiän lattialle. Miten ihmeessä voikaan olla sipulinkuorta jalkapohjissa ja noin paljon pölyä, vaikka viime siivouskerrasta ei pitäis kovin kauaa olla. Hitsit. Pakko imuroida.
15:20 No nyt rupee näyttämään paremmalta. Ei enää sipulinkuoria lattialla.

Untitled

15:45 Mä rupeen jo pikkuhiljaa oottamaan Eetua töistä ja päätän samalla pikasesti pesasta imuroinnista inspiroituneena myös muon meikkisiveltimet. Milloinkohan viimeks ne on nähnyt pesuainetta...? Hyh.
15:55 Räpsin vielä parit kuvat blogia varten muutamista kirjoista ennen kuin mun pitää palauttaa ne, sillä muutama hyvä opus on tullut luettua, joista haluan kirjotella vielä enemmänkin.
16:10 Ovelta kuuluu rapinaa ja Eetu tulee. Vaihdetaan päivän kuulumiset ja loikoillaan hetken aikaa sohvalla.
16:30 Mä siirryn mun työ-/meikkipöydän ääreen ja avaan koneen. Muokkailen muutamat kuvat ja kirjoitan yhden postauksen valmiiks. 
17:20 Katon kelloo. Onkohan kirjasto enää auki? Ainakin netin tietojen mukaan kyllä, joten lähden palauttelemaan kirjoja. Tajuan myös, että mun piti aamulla käydä hakemassa yks paketti, mutta olinkin unohtanut sen ihan totaalisesti. Pitääpä myös käydä hakemassa se.
17:45 No nyt on kirjat palautettu ja pari uutta opusta lainattu. Jotenkin kummasti mä onnistuin kerrankin löytämään jotain mielenkiintosta luettavaa ihan sattumalta. Jihuu.
17:50 Haen paketin Siwasta. Tai siis K-Markettihan se on nykyään. Itseasiassa mä kutsun kyseistä paikkaa Siwakooks. Miten yks pieni asia onkaan pakattu noin isoon laatikkoon?

Untitled

18:05 Ajelen kohti kotia taas ja poliisi laittaa liikennevaloissa vilkut päälle ja pysäyttää jonkun. Jännää, mut valot vaihtuu vihreeks ja mä jatkan matkaani.
18:20 Kauhee nälkä kurisee vatsassa. Mitähän sitä kokkailis? Tänään taitaakin olla perunamuusipäivä, joten kuorin muutaman perunan ja laitan ne kiehumaan. Valmistan muusin seuraks kanakastikkeen ja paistan ison läjän kasviksia pannulla. 
19:35 Kyllä nyt on hyvä ihmisen olla. Maha täynnä, sauna lämpeemässä ja yks jakso Au Pairit Australiassa tähän väliin. 
20:05 Saunan mittari näyttää kuuttakymmentä ja mennään löylyttelemään Eetun kanssa. Mä oon ihminen, joka rakastaa saunomista ihan mielettömästi. En ees tykkää käydä pesulla ilman lämmintä saunaa. 
20:30 Suihkunraikkaana. Mä väsäilen ittelleni iltapalaks hedelmäkulhoa ja pari hapankorppua avokadolla ja tomaatilla unohtamatta muutamaa taatelia vielä siihen kylkeen. Katotaan jakso Falling Skies -sarjaa, joka jää niin jännään kohtaan, että on ihan pakko vielä kattoo hetki toista jaksoo. 
21:25 Väsyttää niin paljon, että en meinaa jaksaa raahautua edes sänkyyn. 
22:05 Jotenkin kummasti vaan sitä jaksaa selailla illan päätteeks kaikesta huolimatta vielä puhelinta hetken. Paha tapa... Haluaisin vielä lukea hetken aikaa kirjaa, mutta väsymys vie voiton.
22:15 ZzzzZZzz

6 kommenttia:

  1. Taisin just rakastua tohon sun mukiisi! ♥.♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä maailman paras muki! ♥ Ei päivääkään ilman sitä. :D

      Poista
  2. Tosi kiva postaus, nää my dayt on niin kivoja! Ah tuo aamupala näyttää niin hyvältä! D: <3
    https://mahdollisestiehka.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Kiva välillä availla vähän tarkemmin, että mitä mun tavalliseen päivään kuuluu. :) Ja oi kyllä, toi mun aamupalani on parasta ikinä. En varmaan osais alottaa aamuakaan ilman sitä. Jämähdän aina samoihin aamupaloihin, mutta mitä sitä hyvää vaihtamaan. :D

      Poista
  3. Kiva ja mielenkiintoinen postaus! Blogistani löytyy nyt linkkaa blogisi-postauksen suosikit ja sinun blogisi on yksi niistä! :)

    http://kanervaneuvonen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! ♥ :) Pitääpä mennä lukasemaan postaus kokonaisuudessaan. :)

      Poista