2.3.2017

The Best Makeup Purchases Lately x 7

Mä oon tehnyt viimeaikoina niin nappivalintoja meikkijuttujen suhteen, että en voi olla muuta kuin onnellinen. Oon välttynyt niiltä toi vois olla ihan kiva -hutiostoksilta ja onnistunut ostamaan vaan sellasia juttuja, jotka on ehdottomasti päässeet päivittäiseen käyttöön ja todellakin osoittaneet toimivuutensa. 

meikkiostoksia 1 nyx mineraalipuuteri Ensinnäkin mun Avonin puuteri alkoi vedellä viimesiään ja mä totesin, että jos kerrankin ostais uuden ennen kuin se vanha on täysin finito. Valitsin puuteriks Nyx:in Mineraalipuuterin ja eipä muuten iho ala turhia kiiltelemään päivän aikana tän ansiosta. Tää myös vaikuttaa todella riittoisalta, sillä jo pieni sipaisu kasvoille saa aikaa täydellisen lopputuloksen. Ainakaan vielä en oo tästä mitään huonoja puolia löytänyt.

meikkiostoksia 2 lumene meikkivoide loreal true match peitevoide Mä muuten vihaan yli kaiken uuden meikkivoiteen etsimistä. Se sävyjenvalitsemisrumpa ja muutenkin ominaisuuksiltaan mun ihollekelpaavan yksilön löytäminen ei todellakaan  oo mikään helppo homma. Äidillä oli näytekappale tästä Lumenen Blur -meikkivoiteessa vieläpä oikeassa sävyssä. En muista, milloin viimeks olisin päässyt näin helpolla uuden meikkivoiteenvalinnan kanssa. Myös mun peitevoide veteli viimeisiään ja L'Orealin meikkien ollessa Cittarissa tarjouksessa, mä nappasin mukaani Perfect Match -peitevoiteen vaaleimmassa sävyssä. Peittää tumman silmänalusen just hyvin, eikä kerry silmien uurteisiin niin kuin joillain peitevoiteilla on vähän tapana tehdä. 

meikkiostoksia 3 real techniquesSuurin osa tän postauksen tuotteista on tilattu Cocopandalta, jossa tarjoukseksena oli, että 50 eurolla tilatessa sai tän Real Techniques -siveltimen kaupan päälle. Löysinpä muuten vieläpä jonkun kymmenen euron alennuskoodin netin syövereistä, joten ei paha. Sen verran vielä tästä siveltimestä, että ei oo RT:n siveltimet mua ennenkään pettäneet ja tää on just niin hyvä kuin kaikki muutkin. Ihanan pehmeä ihoa vasten, levittää korostustuotteet täydellisesti ja on vieläpä ihanan pinkin värinen.

meikkiostoksia 4 essie kynsilakka Mun lemppareiks kynsilakkojen suhteen on viimeaikoina muodostuneet etenkin Essien lakat. Tää Essien kynsilakka sävyssä East Hampton Cottage Cocopandalla maksoi noin 6 euroa. Niin ihanan keväisen pastellinen sävy!

meikkiostoksia 5 mary lou manizer The Balmin Mary-Lou Manizer on tuote, jota oon kuolannut varmaan yli vuoden. Nyt sain vihdoinkin aikaseks tilata ton ja kyllä kannatti. Miten joku tuote voikaan tuoda niin kauniin hehkun kasvoille. Hehkun, joka siis vieläpä kestää aamusta iltaan. Tätä ei voi muuta kuin suositella. 

meikkiostoksi 6 nyx soft matte lip cream abu dhabi Mulla on ennestään Nyxiltä ollut tätä soft matte lip creamia sävyssä  Cairo ja se on ollut yks mun käytetyimpiä huulituotteita. Nyt tilasin samaa tuotetta sävyssä Abu Dhabi, joka on kauniin  rusehtava luonnollinen sävy. Mä oon yleensä ollut tosi huono käyttämään mun huulissa mitään väriä, mutta nää Nyxin mattatuotteet on ollut täydellinen poikkeus. Näitä vois melkeinpä jo kutsua mun meikkipussin luottotuotteiks!

meikkiostokset 7 Yhenkään tän postauksen tuotteen ostamista en oo katunut hetkeäkään. En voi muuta kuin ihmetellä, miten hyvin oonkaan kerrankin onnistunut valittemaan meikkiuutuuksia. Usein sitä joutuu kokeilemaan noin miljoonaa eri tuotetta ennen uusien lempparien löytämistä, mutta toisin kävi näköjään tällä kertaa.

Ootteko te tehnyt hyviä meikkilöytöjä viimeaikoina tai ootteko kenties kokeilleet joitain tässä postauksessa esiintyneitä tuotteita?

10 kommenttia:

  1. Puolet näistä tuotteista löytyy myös minun meikkipussista! Etenkin tuo peitevoide on kyllä hyvä :)

    http://kanervaneuvonen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sun meikkipussis sisältö onkin sit tosi loistava! :) Ja toi peitevoide on kyllä loistavaa! :)

      Poista
  2. Tosi kiva tää tapa miten oot kuvannut nää tuotteet! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! :) Ihana kuulla tällästäkin palautetta. ♥

      Poista
  3. Tuota puuteria oon itekkin harkinnu ostavani!

    Ps. pääsit mun lemppareihin linkatuista blogeista ♥
    http://tarunmaailmassa.blogspot.com/2017/03/teidan-blogeja.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kantsii todellakin hankkia. On ihan huipputuote! :) Ja heii, kiva kuulla. Kiitos! Pitääpä mennä tsekkailemaan toi postaus kokonaisuudessaan! :)

      Poista
  4. Kaikki tuotteet ova niin ihania, itse himoitsen melkein noita kaikkia! Varsinkin tuo highlighteri ois unelma ♡
    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin kyllä lämpimästi suositella näitä kaikkia. :) Ja varsinkin toi highlighter, parasta ikinä!! :)

      Poista
  5. Multa löytyy tuo sama sivellin korostuksien tekemiseen, ihan huippu tuote! Ja nuo mattapunat on kyllä aivan ihania! Itselläni vissiin 7 sävyä :) Kannattaa myös Lingering huulilakkoja testata jos tykkää noista SMLC on tykännyt :)
    llintzz.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sulla onkin sitten kunnon kokoelma noita mattapunia! Itekin himottais vaan hankkia lisää. :) Mä en muuten noista Lingerie huulilakoista tykännyt. Yhen omista ja jotenkin se on vähän njääh... Kyl noi mattapunat vie voiton. :)

      Poista