22.3.2017

Vaaleanpunainen ihastus

Niin mikäs olikaan se yks tän kevään suurimmista ihastuksen kohteista? Vinkki. 8-vuotias Sonja oli totaalisen rakastunut siihen. Okei ja tällä hetkellä myös 21-vuotias Sonja taitaa olla ihastunut siihen sitäkin enemmän. Nimittäin vaaleanpunainen pukeutumisessa. Mä sain vuodenvaihteen jälkeen päähäni, että mä todellakin tartten täks kevääks vaaleanpunaisen takin ja ehkäpä myös jossain vaiheessa paidan ja laukun. Niin ja onpa se vaaleanpunainen huivikin jo eksynyt mun vaatekaappiin. Vähän epätoivoisena tammikuussa selailin nettikauppoja. Ei siihen aikaan vaan tuntunut vielä mistään löytyvän täydellistä takkia kyseisessä värissä. Tän näissä kuvissa esiintyvän yksilön bongasin sitten Nellyltä vieläpä hyvässä tarjouksessa ja tadaa, tässä lopputulos.

vaaleanpunainen bombertakki blogi 1 Normaalisti mun pukeutuminen on tosi väritöntä, ellei nyt lasketa syksyisin kuvioihin ilmestyvää viininpunasta ja oliivinvihreää. Ei voi muuta kuin sanoa, että värit tekee ihmeitä. Tarttee varmaan jatkossa kokeille enemmän värejä päälle.
 vaaleanpunainen takki blogi 2 miten yhdistää bombertakki blogi 3 takki: only | huivi: gina tricot | housut: dr. denim | kengät: new look | college: jc

Tää päivä mulla on mennyt lähinnä asioita hoidellessa. Aamulla kasasin tehtävälistan ja oi vitsit sitä tunnetta, kun saa yks toisensa jälkeen rastiteltua kohtia tehdyiks. Energiaboostia on entisestään lisännyt se, että aurinko paistaa ihan älyttömän ihanasti pihalla ja sen lämmön voi jo todellakin tuntea. Vielä kun toi mun lempparilenkkipolku tuolta mettän keskeltä sulais sellaseen malliin, että sinne uskaltais ees mennä ilman että tarttee pelätä vetelevänsä mitään liukastumisninjamooveja. Niin ja se, mitä mä joka kevät odotan kaikista eniten, on ensimmäiset hiirenkorvat puissa. Luonnon herääminen on vaan niin siisti juttu.

vaaleanpinkkitakki kevät blogi 4 kevät asu blogi 5 Ootteko te muut yhtä fiiliksissä vaaleanpunaisesta ja keväästä kuin minä?

4 kommenttia:

  1. Ihana takki! Mulla on ohut vaaleanpunainen bomberi odottamassa lämpimiä kevät/kesä päiviä ja oon jo unelmoinut pitkään että sen sais taas pukea päälle. Muutenkin olen ihan hullaantunut tästä väristä ja tänään mulle saapui paketti, josta kuoriutui rennot vaaleanpunaiset housut! Ne ovat myös semmoiset ohuet kesähousut ja en malta odottaa että ne tarkenee laittaa päälle <3 Eli täällä toinen, joka on sekaisin vaaleanpunaisesta!

    http://tiiajennyy.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja hei, kyllä tuolla jo pärjää bomberissa kun vaa pukee tarpeeks paksun paidan alle. ;) Vaaleanpunainen on kyllä niin!!! ♥♥

      Poista
  2. Yksikin väri läntti tuo kivasti eloa asuun. Toi vaaleanpunainen takkikin saa koko asukokonaisuuden näyttämään ihanan raikkaalta ja vaalealta. Takki on muuten aivan ihanan ja sopii sulle todella hyvin :)
    Itse vihasin monta vuotta nii paljon vaaleanpunaista etten suostunu pukemaan mitään missä oli vähänkään sitä väriä, mut nyt ihastelen kaikkia vaatteita sekä muitakin tavaroita joissa sitä väriä on :D

    http://paula-beautyqueen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! Niinpä! :) Kumma miten yks pieni juttu kuten väri voi tuoda ihan uutta eloa muuten tuikitavalliseen asuun. :) Hah! Vaaleanpunainen valtaa näköjään kaikki tällä hetkellä. :)

      Poista