3.4.2017

Girly things and leather

Mukavuus on yks tärkeimmistä avainsanoista, kun mä aamusin valitten, mitä päälleni vedän. Useimmiten tulee puettua ihan vaan trikoot ja mun nuhjaantuneeks asti kulutettu fleece, joka silti on ah niin ihanan mukava ja lämmin. Mä usein hengailen myös nahkaleggareissa, koska ne sattuu olemaan samaan aikaan näyttävät ja mukavat. Ongelmaks oon vaan kokenut yläosan valinnan niiden kanssa, sillä mun ylipitkä t-paita ei vaan oo kovin edustuskelpoinen, mut nytpä on tääkin ongelma selätetty.
 mustavalkoinen asu blogi 1 paita: gina tricot | takki: sisters point | legginssit: pieces | kengät: defshop/adidas* | huivi: h&m

tunika ja nahkatakki asukuvat blogi 2 Mä oon pitkään etsinyt vähän pidemmän mallista siistiä paitaa tai siis varmaankin tunikaa oikein sanottuna. Ginassa törmäsinkin tähän paitaan, jonka ostamista pohdin ties kuinka pitkään. Usein mä ostan vaan silloin tuotteita, kun mä oikeasti tiedän haluavani sen ja jos huomaan pientäkin epäröintiä, niin jätän vaatekappaleen yleensä kauppaan. Tän paidan kohdalla mä mietin, että onko tää liian romanttinen mun tyyliin, mutta pienistä epäröinneistä huolimatta jokin ääni takaraivossa käski hankkimaan kyseisen vaatekappaleen. Ja hei, eipä ollut mikään virheostos. Tää paita sopii niin täydellisesti yhteen nahkaleggareitten kanssa ja voin jo melkein kuvitella itteni kesällä toi päällä johonkin niitylle hyppimään. Hah.

black white outfit blog 3 asukuvia blogi 4 outfit details 5 nahkalegginssit asu blogi 6Siitä huolimatta, että ainakin mun silmissä toi paita on tosi naisellinen, se sopii mun tyyliin, kun mukaan liittää nahkaisia juttuja ja vähän sporttisuutta. Nahka, pienet koristeet ja tennarit vaan sopii todellakin superhyvin yhteen. Vai mitäs mieltä ootte?

päivän asu 7 Niin ja hei, oikein ihanaa alkanutta huhtikuuta (melkein kirjotin helmikuuta. hui.) ja tehokasta maanantaita kaikille! ♥

2 kommenttia:

  1. Kaunis asu! Mulla on ennakkoluuloja tunikoita kohtaan, tulee aina sellainen äitimäinen fiilis, vaikka esim. sun tunikasta sitä ei edes tule :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Niin muuten mullakin tulee sellanen fiilis. :D Mut riippuu vaan tosi paljon siitä miten vaatteen yhdistelee, että mikä on se todellinen lopputulos. :)

      Poista