30.4.2017

IN / OUT part. 11

Muoti on varmastikin yks niistä jutuista, jotka jakaa eniten mielipiteitä. Joitakin se ei kiinnosta yhtään ja jotkut taas haluaa vetää kaikki trendihepeneet päällensä. Näistä on aina yhtä kiva jakaa mielipiteitä, joten nyt aion jakaa taas vähän mun in- ja out-listalla keikkuvia juttuja. 
INteksti IN 3 T PAITA MEKOT  
T-paitamekot

Mä tykkään arjessa rentoudesta ja mukavuudesta, eikä tulis mieleenkään vetää päälle mitään epämukavaa tavallisena maanantaipäivänä. T-paitamekot vie voiton ehdottomasti mukavuudellaan ja helppoudellaan. Ja johonkin siistiin takkiin yhdistettynä täydellinen asukokonaisuus on vaivattomasti valmis!

IN 2 MOKKA

Mokka

Se on kumma, miten pelkästään materiaali voi tehdä muuten tosi tylsästä vaatteesta tuplasti hienomman. Mä oon viimeaikoina ollut ihan totaalisen ihastunut mokkapintaisiin vaatteisiin. Niistä välittyy jotenkin täydellisesti kesän fiilis ja ne tuo asuihin jotain ihan uutta.

IN 1 LEVIS

Levis

Mun lempimerkkeihin Niken ja Adidaksen lisäks tällä hetkellä lukeutuu Levis. Jotenkin kyseisen merkin vaatteet on vaan supermukavia päällä ja ne näyttää kaikessa yksinkertaisuudessaan hyvälle. Mun lempparivaatteisiin lukeutuukin tällä hetkellä Leviksen perinteinen Batwing Levis -merkillä varustettu t-paita. 

IN 4 FARKKUTAKIT

Farkkutakit

Tänä keväänä mä oon keskittynyt etenkin takkeihin. Muuten mun vaatekaapin perusta on tosi hyvä, mutta farkkutakki sieltä on puuttunut jo useamman vuoden ja sen mä toivottavasti tuun vielä löytämään tänä keväänä. Mun mielestä farkkutakit tuo kivaa rentoutta ja vaikka mä en tavallista sinistä denimiä oo jalkaani vetänyt ikuisuuksiin, niin takeissa se näyttää ihanalle.

outTEKSRTI OUT 2 KORSETTIVYÖ  
Korsettivyöt

Jotenkin näistä korsettivöistä tulee vähän sellaset yläasteaikaiset tissuvyövibat. Siis ei. Ei vaan miellytä mun silmää. Jääköön nää tän tyyppiset vyöt sinne mun menneisyyteen.

OUT 3 KARVASANDAALIT  
Karvasandaalit

Siis öö, miks kukaan haluis kulkee aamutossuissa keskellä päivää ihmisten ilmoilla? Tai ainakin mulle näistä tulee näistä sellanen hengaillaan aamukahvin kera -fiilis... Aamutossuinahan nää olis oikeesti kivat, mutta kun noita käytetään ihmisten ilmoilla kaupungilla, niin hyi...

OUT 1 OFF SHOULDER

Off-shoulderit

Off-shoulderit on ihan mielettömän ihania ulkonäöllisesti! Ne näyttää kivalle päällä, mutta siihen se sitten jääkin. Kun tälläsen menee vetäsemään päällensä, niin johan loppui mukavuus kuin seinään. Meeppä vähän nostamaan sun käsiä ja koko paita ei ookaan enää off-shoulder... Heti kun mä löydän off-shoulderin, joka oikeasti pysyy paikoillaan olematta epämukava, mä kumoan tän kohdan. Joku voiskin vinkkailla mulle, jos tietää oikeasti hyviä off-shouldereita. Suurin osa kuitenkin tuntuu lukeutuvan niihin huonoihin.

OUT 4 VERKKOSUKKAHOUSUT  
Verkkosukkahousut

Mä oon luultavasti listannut mun out-listalle kaikki tän hetken suurimmat trendit... Hups. Mutta verkkosukkahousuista sattuu tulemaan mieleen vaan sellanen goottityyli. Mä oon joskus nuorempana omistanut yhdet ja myönnettäköön, että niiden käyttökerta tais jäädä yhteen. Verkkosukkahousut ei vaan oo mun juttu. 

Mitäs mieltä te ootte näistä mun tällä hetkellä in- ja out-listalla keikkuvista jutuista?

Ja hei, oikein ihanaa vappua teille kaikille! ♥ Pitäkää hauskaa!

kuvat: pinterest

8 kommenttia:

  1. Itse oli samaa mieltä pitkään noista off-shoulder paidoista, että ne vain näyttävät hyvältä, mutta että ne eivät todellakaan ole käytännöllisiä. Kuitenkin, New Yorker myy sellaisia off-shoulder paitoja, jotka ovat tiukempaa mallia. Ne todellakin pysyvät päällä ja näyttävät upeilta! Eivät ne kuitenkaan niin näyttäviä ole, kuin esimerkiksi tuon tyyppiset paidat, mitä sinun kuvissasi on. Jos kuitenkin väkisinkin tekee mieli jonkin tyyppistä off-shoulder paitaa, suosittelen käydä tuolla katsomassa! :)

    https://peoplebelieve-janika.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpä! Harmi, että mulla lähin new yorker on ideaparkissa Lempäälässä, jossa ei kovin usein tuu käytyä, mutta jotenkin mulla kuitenkin sen liikkeen vaatteista on jäänyt sellanen mielikuvakin, että ne on tosi huonoo materiaalia ja vähän laaduttomia... Ja yleensä kun mä jotain hankin, niin haluan niiden olevan just eikä melkein täydellisiä. :D Mut pitää tsekata kuitenkin, jos new yorkerin satun eksymään. :)

      Poista
  2. Ihana postaus! Ja oon kyllä täydellisesti samaa mieltä! Verkkosukkikset ja korsetit ei vaan nappaa mut sen sijaan etenki t-paita mekot on ihania!! 😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kiva kuulla sun mielipidettä näistä. :)

      Poista
  3. Ite oon koukuttunu tuohon verkkosukkismuotiin vaikka alussa olin kauan et hyi olkoon:'D Varsinki revittyjen farkkujen kans tykkään. Korsettivyöt on kans aika kauheita varsinki tollaset leveet mutta nyt oon nänhy kaupoissa paljon sellasia t-paitoja joissa on valmiina tuollanen korsettiosa joka on siis sellasta trikookangasta ja musta ne näytttää niin kivoilta:'D Vissiin alkanu lämpeneen sillekki. Kaikista muista aikalailla samaa mieltä, offshouldereita en oo ikinä ymmärtäny koska EI NE VAAN PYSY PÄÄLLÄ :--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! Niin se mieli vaan aina muuttuu. Ite usein jonkun trendin tullessa oon, että hyi, mut sit jotenkin jossain vaiheessa vaan rupee näyttää paremmalta... :D Mut saas nähä miten noiden out -juttujen kanssa käy, että onko ne kuitenkin kohta mun in -listalla. :D Joku vois kyllä kehitellä oikeasti käytännöllisen off shoulderin. :D

      Poista
  4. Muuten samaa mieltä paitsi tuo mokka :D se ja sametti on kaks sellasta kangasta joiden koskettaminen aiheuttaa mulle todella pahat kylmät väreet :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei :D Mä taas tykkään ihan älyttömästi kaikista erilaisista tesktuureista. :D

      Poista