19.4.2017

Kosmetiikkaa edullisesti

Ei, tää ei oo mikään maksettu mainos, vaan mä hyvää hyvyyttäni haluan ihan ite tulla teille vinkkaamaan nettikaupasta, josta saa parempiakin kosmetiikkamerkkejä huomattavasti halvemmalla. Kyseessä on siis Luxplus, joka tavallaan on jäsenklubi, jossa kuukausittainen jäsenmaksu on vajaa kymmenen euroa ja jäsenyytensä voi irtisanoa milloin vaan. Ensimmäinen jäsenyyskuukausi on ilmainen. Mä ite käytin nyt ton ilmaisen jäsenyyskuukauden, eikä irtisanomisessa sen jälkeen ollut mitään ongelmia. Onnistui ihan yhellä napin painalluksella. Niin ja hei, tuotteilla on myös ilmaiset toimituskulut.
 lux plus 1

Mä maksoin tästä satsista noin 36 euroa. Miettikää...  Esimerkiks Sokoksella toi pelkkä Mitchellin hiusseerumi olis maksanut jo 30 euroa. Huomattavat hintaerot siis.

lux plus kokemuksia 2

Mä oon pitkään himoinnut Paul Mitchellin hiustuotteita, mutta se hinta... Kuka nyt haluis maksaa lähes 30 euroa yhestä putelista. Paul Mitchellin Super Skinny Serumista mä pulitin 17,95e ja hiuksiin jätettävästä hoitoaineesta 9,95e.

lux plus blogi  3

Mun ikuisuuslemppari ripsiväreissä on tämä Maybellinen Lash Sensational -mascara. Mä oon vähän väliä kokeillut muita ripsareita ihan mielenkiinnosta, mutta silti aina palaan tähän. Tällä hintaa oli 5.95e. Kaupoissahan tää maksaa reilusti yli kympin. eikä tarjouksestakaan tätä yleensä ainakaan tohon hintaan saa.

lux plus blogi  4 kokemuksia

Batisten kuivashampoovalikoima  luxplussalla oli tosi kattava. Tälläseen maatuskaversioon mä en oo aiemmin ees törmännyt. Mun edellisessä Batisten kuivashampoossa onkin enää ihan vaan pohjat jäljellä ja tän mä ostin hintaan 2,95e.

lux plus blogi  5 kokemuksia

Ainut negatiivinen asia koko mun tilauksessa tais olla toimitusaika. Toki pääsiäinen saattoi vaikuttaa asiaan, mutta tilauksen saapumisessa meni reilusti yli viikko. Mut annettakoon pitkä toimitusaika anteeks, sillä muuten olin tosi tyytyväinen koko tilaukseen. Seuraavaks taidankin pyytää Eetua käyttämään kuukauden ilmasen jäsenyyden ja tilailla sitä kautta ittelleni varastoon hoitoainetta. Hah. Kantsii siis todellakin hyödyntää edes toi kuukauden ilmanen jäsenyys!

Onko Luxplus teille ihan uus tuttavuus vai ootteko kenties tehneet siellä joskus ostoksia?

12 kommenttia:

  1. Hei kiitos älyttömästi tästä vinkistä! :) Pitääkin heti mennä shoppailemaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kantsii todellakin mennä tsekkaamaan tää sivusto. :)

      Poista
  2. Luxplus on ihan mieletön! Mä löysin sen viime syksynä ja sitä kautta on sen jälkeen tullut hankittua varmaan ainakin 50 prosenttia kaikesta kosmetiikasta. Sinne on tullut myös hurjasti merkkejä lisää sen jälkeen, kun ensi kerran tilasin. Nyt oon pitänyt pari kuukautta taukoa, kun "varastot" on ollut sen verran täysi, mutta viimeistään kesän alussa on pakko tilailla lisää tuotteita kun entiset alkaa loppua. Musta on kiva että teit postauksen tästä, sillä mitä enemmän tilaajia, sitä enemmän tulee varmasti uusia tuotteita ja entistä alemmat hinnat, ainakin uskoisin näin! :)

    mun tekemä postaus samasta aiheesta löytyy tästä: http://allthemgoodthings.blogspot.fi/2017/02/luxplus.html jos jota kuta kiinnostaa lukea lisää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! Ja vaikka tuolta ei ihan kaikkea löydykään, niin silti tuolta löytyy mun mielestä suht hyvin sellasia tuotteita edullisesti, joita oon himoinnut jo pitkään. :) Ehdottomasti isot peukut Luxplussalle. :) Ja pitääpä tsekata toi sunkin postaus. :)

      Poista
  3. En oo kuullutkaan, kiitos vinkistä! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedättekö muuten yhtään, että jos irtisanoutuisikin siitä jäsennyydestä, niin pystyykö palaamaan takaisin?
      Tarkoitan samalla käyttäjällä ja ihan maksullisesti tietekin. Mietin vain, kun tuo 10e ei tosiaan paljoa ole alennuksiin katsottuna, mutta ei sieltä joka kuukausi sitä tavaraa osta niin jos irtisanoutua sen ajaksi kun sitä ei tarvitse ja palaa takaisin kun taas jotakin ostaa, niin pystyykö sinne taas uudelleen palaamaan...

      Poista
    2. Joo kyllä mun ymmärtääkseni pystyy. :)

      Poista
  4. Luxplussa on kyllä todella kiva ja hyvä nettikauppa! Ihanaa että puhuit siitä :)

    http://janitakristina.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Ja uskon että harva on edes tosta nettikaupasta kuullut. Itelleni se oli ainakin ihan täysin uus tuttavuus. :)

      Poista
  5. Ihanan monipuolinen blogi sulla! En ollut kuullut Luxplussasta ennen, mutta kiitos vinkistä, kuulostaa tosi kivalta :)

    http://ellimarias.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! ♥ Ja kantsii tsekata toi sivu. Sieltä tekee hyviä löytöjä. :)

      Poista