7.4.2017

My Spring Shopping Haul

Mä en tiedä mistä se johtuu, mutta aina näin kevään tullen muhun iskee joku vaatehulluus ja tekee mieli uudistaa vaatekaappia keväisemmillä jutuilla. Mun ostoslistalla oli uusia takkeja varsinkin vaaleanpunaisena, nilkkurit sekä paitoja, joista mulla tuntuu aina olevan pulaa. Oonkin mielestäni aika hyvin onnistunut löytämään kerrankin mun ostoslistalla olleita juttuja.

vaaleanpunainen bikertakki blogi 1
Tän täydellisen vaaleanpunaisen takin mä tilasin Zarasta. Malliltaan tää on vähän lyhyehkö ja sopii täydellisesti hameiden ja korkeiden vyötäröiden kanssa yhteen. Mä kyttäsin tätä takkia tosi pitkään esimerkiksi instagramista ihmisten päällä ja selailin blogeista tän kuvia. Vähän vaan jännitti tilata ekaa kertaa ikinä Zaralta, mutta ihan turhaan. Tilaus tuli vieläpä tosi nopeesti ja kotiovelle saakka.

täydellinen valkoinen pitsitoppi blogi 2
En tiedä muistaako kukaan, mutta täällä postauksessa mä esittelin ihan täydellisen viininpunasen pitsireunaisen topin. Hieman jäin myöhemmin harmittelemaan, että en ollut kyseistä toppia ostanut myös toisen värisenä. Toppi oli vieläpä JC:stä, eikä sellaista satu täällä Seinäjoella olemaan lähimaillakaan. Viimesunnuntaina me käytiin Ideaparkissa shoppailemassa ja kas kummaa, mä löysin juuri sen samaisen täydellisen pitsitopin valkoisena JC:stä, vieläpä aletangosta puoleen hintaan. Harvoin mua lykästää vaatekaupoilla näin hyvin.

spring shopping haul blogi 3
Tän mustan t-paidan mä ostin H&M:stä. Mä oon viimeviikkojen aikana kummastellut, miks mulla ei oo sellasta perus t-paitaa mustana, ennen kuin nyt. Tykkään etenkin tosta etupuolen "nahkamaisesta" tekstistä. Antaa kivaa särmää perus t-paidalle tekemättä siitä kuitenkaan liian erikoista.

vaaleanpunainen bombertakki blogi 4
Lisää vaaleanpunaista! Mä halusin kevääks myös vähän rennomman takin vaaleanpunaisena ja tää Nellyltä tilattu Onlyn bombertakki ajaa homman ihan täydellisesti. Niin ja noi ruusukultaiset vetoketjut on ihanaa vaihtelua tavallisille hopeisille. Onhan ne ihan älyttömän kauniin näkösetkin. Parempia kuvia takista mun päällä on täällä.

valkoinen paita blogi 5

Viimeasupostauksessakin näkynyt tämä ihana Gina Tricotista hankittu valkoinen paita istuu täydellisen rennosti päälle ja sopii superhyvin legginssienkin kanssa puettavaks. Tykkään ihan mielettömästi noista kaikista yksityiskohdista.
 täydellisesti laskeutuva trenssi blogi 6
Mulla oli hakusessa trenssi, joka olisi todella yksinkertainen ja laskeutuisi nätisti. Mä en halunnut mitään ylimääräsiä nappeja tai härpäkkeitä. Nellyltä bongasinkin tän Onlyn trenssin alennuksessa ja sen jälkeen, kun sähköpostiin kilahti alennuskoodi, jolla saisin tästä vielä lisäalennuksen, lähti tää todellakin tilaukseen.  Enkä pettynyt yhtään, kun sain tän kotio asti postista kokeiltavaks. Niin täydellinen kuin vaan olla voi. Ei kiristä mistään, laskeutuu kauniisti ja on just niin yksinkertainen kuin mä halusinkin.

kevät ostoksia 2017 blogi 7
Ideaparkin reissuilla mä törmäsin Budget Sportissa tähän Niken turkoosin vihertävään urheilutoppiin. Mä käytännössä vietän puolet ajastani urheiluvaatteissa (koska mukavuudenhaluisuus) ja tää on itseasiassa nytkin mun päällä, mikä varmaan kertoo siitä, että tää oli todellakin nappiostos.

spring shopping haul 8

Ette tiiäkään miten kauan mä oon etsinyt täydellisiä nilkkureita. Mä usein saan vision jostain vaatekappaleesta tai asusteesta päähäni ja harvoin löydän juuri mun haavevisioiden mukaisia juttuja. Noh, mun visio täydellisistä nilkkureista sisälsi kultaiset yksityiskohdat kantapäässä, hieman korkeamman etuosan, "mokka"pinnan, venykkeet ja tarpeeksi matalan koron, mikä mahdollistaa kengillä pitkien päivien seisomisen sekä ajamisen. Taisinpa muuten just aika hyvin kuvailla nää Zalandolta tilatut New Lookin nilkkurit. Niin täydelliset.

En vois olla tyytyväisempi tän kevään. Vielä kun löytäisi pari hametta ja vaaleanpunaisen collegen, niin mun kevätgarderobi taitaa olla huippuun hiottu.

Mitäs mieltä te ootte näistä mun ostoksista ja ootteko löytäneet tänä keväänä jotain huippukivoja uutuuksia vaatekaappiinne?

17 kommenttia:

  1. Ihania löytöjä! Ja tuo vaaleanpunainen nahkatakki <3 oon kans sitä kuolannut pari kuukautta mut just epäilyttää tilata kun ei tiedä mikä koko olis hyvä jne.. Toivottavasti noita löytyisi vielä liikkeestä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin oli ongelmana just toi koko. Ja sit vielä kun olin aiemmin jo muualta tilannut kaks muuta vaaleanpunasta takkia kokeiltavaks koossa S ja ne puristi molemmat hartioista, niin vähän mietitytti, että mahtuukohan Zaran S koon takit mun "jättihartioille", mut olikin just sopiva. :) Ei muuta kuin liikkeeseen tsekkaileen. :)

      Poista
  2. Minkä hintainen toi Onlyn bombertakki? Aivan ihanan värinen ♥ tommosta oon metsästellyt täksi kevääksi omaankin vaatekaappiin. Tosi ihania ostoksia muutenkin :)!

    VastaaPoista
  3. Hei viitsitkö itse asiassa linkata takin tähän?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Takin tilasin ite jollain 25 eurolla, kun oli alennettuun hintaa. Tällä hetkellä näyttää olevan 39,95 hintana, mutta kantsii bongailla Nellyn alennuskoodeja, sillä niitä tulee suhteellisen usein.

      Eli tämä takki kyseessä:
      https://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/vaatteet/takit/only-589/onllinea-nylon-short-jacket-otw-noo-23669-56/

      Poista
  4. Ooh toi Zaran nahkatakki on upee, pakko saada!! <3

    VastaaPoista
  5. Vitsit miten kivoja juttuja oot ostanut :) Tuo bombertakki on ihan super sulonen, mikä väri ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaaleenpunanen on kyllä niin ihana väri, että tekis mieli vaihtaa koko vaatekaapin sisältö vaan kaikkeen sen väriseen. :D

      Poista
  6. Aivan ihana tuo roosa bikertakki! Harmittaa niin kun en kotiuttanut vaalean sinistä samanlaista takkia zarasta kun siellä oli... Ihana positiivinen blogi sulla<3

    Super kevättä sulle!

    http://www.harrietgripenberg.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei muuta kuin netistä tilailemaan, jos ei oo mahollisuutta liikkeestä ostaa. Yllättävän helppoo oli sieltä tilaaminen. Kiitos! ♥ :)

      Poista
  7. Ihania löytöjä! Pitikin jo snäpissä vai instassa kommentoida, että oon ikuisesti katkera tosta nahkatakista kun mulla se jotenki hölmösti törötti tosta edestä - olis muuten ollut ihan täykky!! :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, no höh... Mut ei muuta kuin etsimään samantyylistä jostain muualta. Ainakin Asoksella on näkynyt samantyylisiä. :)

      Poista
  8. Oi ompa ihania ostoksia. Oma suosikki tuo Zaran sekä Onlyn takit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Vaaleanpunaiset takit on kyllä niin ihania! ♥ :)

      Poista
  9. Tilasin itsekin tuon Zaran takin juuri, tosin vaaleansinisenä. Ja olen aivan rakastunut! Samaa mieltä olen siitä, että Zaralle voi antaa kotiinkuljetuksesta täydet pisteet. Muutenkin todella ihania ostoksia olet tehnyt :)

    sannixo.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Zaran toimitus oli kyllä huippu! :)

      Poista