13.4.2017

Paljastuksia x 12

levis asu 6

• Mä ajattelen tosi paljon numeroina. Esimerkiks työpäivän aikana mun päähän saattaa pälkähtää, että hei, nyt oon suorittanut noin 66 prosenttia päivän vuorosta.

• Mun lempparimausteet on cayanne ja juustokumina. Noita kahta kun tunkee ruokaan, niin johan on hyvää.

• Mä haaveilen tulevaisuudessa Potter -aiheisesta lastenhuoneesta. Sitten joskus, kun mulla tulevaisuudessa on lapsi, niin ihan varmasti sisustan sen huoneen kaikilla Harry Potter -hömppäjutuilla. Kelmien kartta seinälle koristeeks, kirjahyllyyn ihmeotukset ja niiden olinpaikat sekä huispaus kautta aikojen, lentävistä avaimista mobile, miljoonin hohtavin tähdin koristeltu katto ja oveen lihava leidi. Itse asias musta olis siistiä sisustaa kokonainen talo noin.

levis batwing t shirt blog 2 takki: Only | housut: Vila | paita: Levis | laukku: New look | kengät: Adidas/def shop* 

• En koskaan laita herätystä tasaksi. Ei vaan voi herätä klo 8:00 tai 6:15. Herätyksen pitää aina olla tyyliin seittemän minuuttia yli tasan, paria minuuttia vaille tms. Älkää ees kysykö miksi.

• Puhun todella paljon englanniks. Now I'm going to put this here. Where in hell are my keys? Kaikista huvittavinta on, kun esimerkiks iskä ja Eetu ei tajua hölänpöläystäkään, mitä mä selitän.

• Mä suunnitellen mun instagram -kuvat aina etukäteen UNUM -sovelluksen avulla. Ei, sinne ei vaan voi lisätä kuvaa, jos ei ennakkoon tiedä, miten se sopii yhteen muiden kanssa. Mä myös blogin kuvien järjestyksen suunittelen aina photoshopin avulla etukäteen...

päivän asu levis nahkahousut 3 
• En vois elää ilman listoja. Mä kirjaan koko ajan kalenteriin kohtia tehtäväks, enkä koskaan lähtis kauppaan ilman kauppalappua. Listojen avulla arki on vaan niin paljon helpompaa ja ah, se tunne, kun kalenterista saat ruksittaa hommia hoidetuks.

• Mä kutsun kaikkia hälytysajoneuvoja piipaa-autoiks. Hei kato, tuol menee piipaa-auto! Ai mikä?

• En tykkää paahdetuista pähkinöistä. Mutta sellaset au naturel -pähkinät on parasta ikinä. Pähkinöiden paahtaminen tekee niistä jotenkin pahan makusia...
   levis asu 4

Jos mulla on pesuaineita, joista en tykkää, mä saatan lotrata ne yhdellä kerralla loppuun. Uutta pulloahan ei voi avata ilman, että edellinen on tyhjä, joten jos joku houkutteleva uus puteli oottaa korkkaamista ja mulla on esimerkiks jotain suihkugeeliä, josta en niin tykkää, niin saatan ihan oikeesti käyttää se yhellä kerralla. (Ja maailma tuhoutuu...)

• En jaksa juurikaan talvisin ajaa säärikarvojani. Näkisittepä vaan... Hah. No oikeesti sheivasin ne just eilen, mikä varmaan on kans yks kevään merkeistä, mutta talvella, mitä järkeä, kun ei niitä kukaan kuitenkaan kato. Ja neljän vuoden seurustelun jälkeen ei säärikarvat oo mikään ykkösprioriteetti.

• Mä rakastan lukemista, mutta oon tosi huono alottamaan kirjoja. Jos kirja ei herätä mun mielenkiintoa todella ekan kymmenen sivun aikana, niin harvoin jatkan sen lukemista. Varmaan tosi moni hyvä tarina on jäänyt multa lukematta tän takia.

   levis asu 5

Ihanaa torstaita! ♥

8 kommenttia:

  1. Aivan ihanan kuuloinen toi Potter-huone idea! ♥.♥
    Muutenkin todella kiva postaus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Hah, joo ja täytyy vaan toivoo, että tää Potterhulluus on myös periytyvää. :D

      Poista
  2. Aivan ihania paljastuksia susta Sonja :-) <3

    http://emmikristiinan.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Täällä toinen numeroilla ajattelija ja listojen rakastaja <3 Jos ei ole listoja, niin en saa mitään tehdyksi, siksi aloitankin aina päivät listan tekemisellä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ilman listoja ei vaanmistään tuu mitään. :D Hommat pysyy niin paljo paremmin hallussa niiden avulla.

      Poista
  4. Täällä kans toinen, jolta jää kirjat lukematta, jotka ei ekojen lukujen aikana herätä mielenkiintoa ja jolta jostain syystä aina talvisin jää toi säärien sheivailu... :D Mutta oon niin samoilla linjoilla sun kanssa, että kukaan ei niitä sillon nää, joten mitä suotta vaivautuakaan!

    Pakko muuten laittaa testiin toi UNUM, koska mun instagram on tällä hetkellä kunnon sekasorto ja haluaisin siihen jonkinmoisen punasen langan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! Mitä sitä turhaan talvella säärikarvoja ajamaan... Hyvä kun ne on siinä lämmittämässä. :D Ja eipä toi mieskään jaksa niitä kommentoida näin reilu neljän vuoden jälkeen. :D Ja hei, UNUM kantsii todellakin ladata. Ihan superkävetä sovellus. :)

      Poista