11.4.2017

Sisustustauluilla tunnelmaa kotiin

Tärkeintä sisustuksessa on se, että kaikki elementit on just meidän tyylisiä ja kertoo meistä jotakin. Mä rakastan luonnonläheisiä elementtejä, pehmeyttä ja väripilkkuja sisustuksessa. Mä sain valita Deseniolta sisutusjulisteita ja mä lähdin valitsemaan niitä näiden mulle tärkeiden asioiden kautta. Okei, myönnetään, että siitä huolimatta, että tiesin melko tarkkaan mitä halusin, oli valinnan vaikeus suuri, sillä Desenion valikoimasta löytyy niin paljon ihania vaihtoehtoja, joita on varmaan pakko jatkossa hankkia koristamaan meidän seiniä.

sisustustaulut desenio 1

Mä tiesin haluavani, jotain sinistä, kullan hehkua ja juurikin sitä luonnonläheisyyttä. Etenkin kaikki kultaisia yksityiskohtia sisältävät julisteet sai mut rakastumaan. Niitä voitte selailla lisää täällä. Sinistä väriä mä halusin meille vaaleanpunasten tyynynpäällisten vastapainoks, sillä pitäähän miehenkin lempiväri ottaa huomioon.

desenio blogi 2

Coup de foudre eli rakkautta ensisilmäyksellä oli juliste, johon mä rakastuin ensinäkemältä. Ihana marmorikuvioinen sininen yksinkertainen pallo ja ranskan kielinen teksti kultaiselle. Niin kauniin yksinkertainen. Mä en tiedä oonko mä sitä ikinä täällä blogissa maininnut, mutta ysiluokalla me käytiin mun ranskan ryhmän kanssa Pariisissa ja mä tosiaan opiskelin yläasteella kaks vuotta kyseistä kieltä. Se onkin sit jo ihan toinen tarina paljonko siitä opiskelusta loppujen lopuks jäi päähän...

sisustusjulisteet desenio blogi 3 desenio sisutustaulut 4

Kauris-metsä -julisteen  mä valitsin, sillä se yhdistää mulle kaks tosi tärkeää asiaa. Metsän ja eläimet. Ette arvaakaan, miten paljon mä lapsena vietin aikaa metsässä tai siis metässä niin kuin meillä kotipuolessa lausutaan. Meillä oli metsässä ties kuinka monta risuista rakennettua "superhienoa" majaa, syksyisin vietettiin ties kuinka paljon aikaa marjamettällä mummun ja vaarin kanssa ja mä aina kadehdin niitä, jotka sai kerättyä ämpärin täyteen. Mä en ees saanut mun pientä mukia täytettyä, kun söin puolet. Nykyäänkin mä teen esimerkiks lenkkini paljon mieluummin metsän siimeksessä sijaitsevalla pururadalla kuin asfalttisilla kävelyteillä ja aina kotikotona käydessä päädyn hyvin usein tuttuihin metsiin kuljeskelemaan. Eläimet puolestaan on mulle ihan yhtä tärkeitä kuin metsä, sillä ne on osa sitä. Ikaalisissa kotikotona kauriita ja hirviä voi nähdä jopa ikkunasta pällistelemällä.
 desenio julisteet blogi 5

Meidän makkariin mä valitsin veden aaltoja ja kultaisen maailmankartan.

desenio blogi 6

Jo kultaisen karttajulisteen teksti kiteyttää mun ajatukset aika hyvin. Maailma on niin siisti paikka, ja tuolla on niin paljon asioita, joita mä haluaisin nähdä ja niin paljon tutkittavaa. Juliste on vieläpä niin kaunis, kun se loistaa valon osuessa siihen.
  kultaiset kehykset blogi 7

Vesijulisteen mä valitsin taas, koska luonto ja sinisyys. Meidän makkarista puuttui jotain sinistä tuomaan lisää väriä ja tää oli just täydellinen. Vaikka mä en ookaan mikään hyvä uimari, niin silti myös vesi on muolle luonnonelementtinä tärkee. Monetkohan kalat mä oon nuorempana nostanut järjestä tai montako kesää oon viettänyt järven rannalla tai joskus jopa meren rannalla nauttien ihan vaan siitä, että saa olla auringon lämmittäessä veden tarjotessa viilennystä.

desenio 8
Deseniolta on mahdollista tilata myös kehyksiä, mutta näihin mä kävin kultaiset kehykset ostamassa niinkin eksoottisesta paikasta kuin Halpa-Halli. Meidän seiniltä on todellakin puuttunut jotain oleellista ja ne tais olla just nää sisustustaulut. Ne luo todellakin just sitä luonnonläheistä tunnelmaa  meidän kotiin ja nostaa esiin tärkeitä asioita kauniissa muodossa.

Mitäs mieltä ootte näistä? Ootteko yhtä rakastuneita julisteilla sisustamiseen kuin minä?

P.S. Nyt saatte koodilla 25sonja 25 % alennusta kaikista julisteista (lukuun ottamatta yhteistyöjulisteita kuten Kate Moss, Tove Frank ja Foto Factory). Koodi on voimassa 11.-13.4. joten kantsii hyödyntää koodi pian, jos uusille sisustusjulisteille on tarvetta.

10 kommenttia:

  1. Onpas kivoja! Ja vitsi tykästyin kovasti noihin kehyksiin, sama se vaikka olis mistä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kultaset kehykset on kyllä nätit noiden julisteiden kanssa. :) Ja joo, ei sillä tosiaan oon mitään merkitystä, mistä ne kehykset ostaa. :D Halpa-Halli on ihan hyvä kauppa siihen. :D

      Poista
  2. Miulla on tuo "and I think to myself what a wonderful world" mustana hopeisilla kehyksillä! :) Desenion taulut on kyllä ihania ja ehdottomasti tulen tilaamaan niitä lisääkin.

    http://kanervaneuvonen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä ihana juliste! :) Ja totta, kaikki tuolla on kyllä ihan huippuja, eikä mullakaan Desenion julisteet varmasti jää näihin neljään. :)

      Poista
  3. Desenion sisustusjulisteet ovat ihania! Mä niin haluaisin näitä seinälle mutta tuo mieheke ei halua paljoa porailla seiniin reikiä, ymmärrän kyllä miksi kun omistus on kyseessä ja täällä ei seinissä oo yhtään jälkiä:D Ehken sitten joskus kun omakotitaloa pääsee pistämään, niin lähtee ihan kiva tilaus tuonne Deseniolle:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! :) Jos ei halua reikiä porailla, niin kantsii kokeilla Pattexin No more nails -teippiä. Sillä oon meille muutamia tauluja kiinnitellyt. Ainut vaan, että teippiä käytettäessä, niitä tauluja ei noin vaan vaihdellakaan kerran viikossa. Nää taulut kuitenkin kiinnitin taulukoukuilla, jotka muuten uppos kumman helposti jopa meidän betoniseinään. Niissä on vain kolme semmosta kaposta "naulaa", joista ei mahdollisen irrottamisenkaan jälkeen juurikaan jää merkkejä. :)

      Poista
  4. Sopii teidän sisustukseen ihan täydellisesti *_* <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii kiitos! ♥ Niin kyl munkin mielestä! Niinkin pienet jutut kuin pari julistetta antaa niin kivan ilmeen. :)

      Poista
  5. Tuo taulu missä on meren aaltoja on ihan älyttömän upea! Ja onpas raikkaan, keväisen näköinen koti :-)

    VastaaPoista