26.4.2017

Through My Phone

Jotenkin kummasti puhelimeen kertyy aina kuvia ja niiden jakaminen pääsee unohtumaan. Näitä puhelinkuvia on kuitenkin superkiva jakaa, koska puhelimen muistiin kertyy niin paljon hetkiä, joita ei ees välttämättä tuu jaettua missään. Mun piti itse asiassa jakaa näitä teille jo viikonloppuna, mutta aina ei mee kaikki niin kuin strömsössä, joten nyt, mennääs aiheeseen.

Untitled 
1. Ehkä maailman kaunein auringonlasku monen viikon takaa. Olin ajamassa Ikaalisista takasin Seinäjoelle ja puolet matkasta vaan pällistelin ihan haltioituneena taivaalle. Okei, ei ehkä niin turvallista ajaessa keskittyä johonkin muuhun kuin tiehen, mutta kattokaa nyt miten kaunis! 2. Ihana ihana asu! Niin tavallinen, mutta silti niin ihana ton vaaleanpunaisen bombertakin ansioista. 3. Desenion taulut ennen kuin ne päätyi seinälle asti. Näyttää muuten yllättävän kivalta ihan vaan tolleen nojaamassakin. 4. Herkullista vähän erikoisemmin koristelua mango-kookossmoothieta. Tekis nytkin mieli tota. Vesi vaan herahtaa kielelle tätä kuvaa katsoessa.

Untitled

1. Toinen vaaleanpunainen rakkaustakki. Jokin kumma pakkomielle siihen vaaleanpunaiseen on päässyt syntymään. 2. En tiedä moniko muistaa, mutta meillä kotikotona oli neljä ihanaa kissanpentua viimevuoden lopulla. Yksi niistä jäi meille kotikotio Ikaalisiin ja yksi pääsikin asustamaan mun kaverin luo tänne Seinäjoelle ja oi vitsit miten ihanaa on aina käydä katsomassa, miten isoks se mun pikkunen onkaan kasvanut. 3. Mä osallistuin instagramissa Cocovin viikkokuvakisaan ja kas kummaa, voitin ihan superkivan paketin. 4. Mä oon yrittänyt viimeaikoina metsästää täydellistä farkkutakkia. Mä en oo omistanut ensimmäistäkään sitten viimeseen kymmeneen vuoteen, joten nyt oon päättänyt, että tänä keväänä on pakko löytää farkkutakki. Tän kevään shoppailuteemana onkin tainnut olla takit...

Untitled

1. Päädyttiin viimeviikolla Eetun kanssa lenkillä Joupiskan huipulle ja noi näkymät tuolta on todella upeat. Vielä kun yhdistää auringonlaskun noihin näkymiin, niin ah, täydellistä. 2. Pakko oli yks kindermuna vetästä napaan pääsiäisenä. 3. No sitä farkkutakin testailua. Tää yksilö jäi jopa päähän pyörimään niin pahasti, että pitäsköhän käydä oikeasti ostamassa. 4. Ainut ruokapaikka, josta täällä Seinäjoella tulee useamminkin haettua ruokaa on FitWok. Mä en mistään kebabmätöistä tai hamppareista välitä, mutta tää on ihan superhyvää! Postista oli vieläpä just sopivasti ruokaseuraks tupsahtanut pari lehteä.

Untitled 
1. Mitä oiskaan puhelinkuvapostaus ilman kunnon selfietä. 2. Tulppaanit on kyllä niin kiva piristys aina. 3. Mä eksyin yks päivä kirjakauppaan ja mukaan sieltä tarttu blogijuttuja varten pari vihkoa ja yliviivaustussit. Etenkin kalenterimerkintöjä varten mä tykkään käyttää noita tusseja, sillä oon silloin niin paljon paremmin perillä kaikesta. 4. Mä kävin vähän ihan omaks iloks kameran kanssa kiertelemässä kotona käydessä mettiä ja oli aika siistiä pitkästä aikaa räpsiä kuvia luonnosta ihan huvin vuoks. Eikä muuten se luonnossa eräjormailukaan ollut hassumpaa. Kyllä se vaan niin on, että luonnon keskellä mieli lepää, vaikka pää onkin täynnä risuja ja villasukat meinaa mennä saappaissa rullalle. Hah.

2 kommenttia: