14.5.2017

Happy Mother's Day! ♥

Toivottavasti teillä kaikilla on ollut ihana äitienpäivä. Eilen käytiin iskän kans moikkaamassa toista mummua ja tänään oon järkkäilly äitille yllätysaamiaisen ja vierailtu mummulassa Kankaanpäässä. Vaikka äidit onkin niin huippuja ihmisiä, että todellisuudessahan niitä pitäis muistaa päivittäin, niin silti on ihanaa pyhittää tää yks päivä kokonaan äideille! Mä halusin tulla ihan vaan jakamaan kuulumisia, sillä viimesimmästä tälläsestä kuulumisten höpöttely -postauksesta on ihan älyttömästi aikaa.

mansikoita 1  
Ennen mulla oli periaatteena, että ulkomaalaisia marjojahan ei mun mukaani kaupasta lähde. Noh, kuinkas kävikään. Kun marjat on pakkasesta huvenneet ihan olemattomiin ja marjahimo mulla sattuu olemaan ihan älytön, niin mä oon kuin oonkin mennyt ostamaan näitä ulkolaisia marjoja. Ja oi kyllä, niin ihanaa syödä tuoreita mansikoita ja vattuja pitkän talven jälkeen. Maultaan ei ihan vastaa sitä oman maan satoa, mut aikas herkkua noi silti on.

randoms 2
Parasta kotikotio tullessa on meidän misulit. Kolme karvasta kaveria, jotka tekee toineen toistaan hölmömpiä juttuja. Yks pelkää hulluna imuria, toinen makoilee mitä ihmeellisimmissä asennoissa, joihin kissan ei uskois ees pystyvän ja kolmas vahtaa jääkaappia silmä kovana. Niin rakkaita. ♥

neilikoita 3 
Mä ostin tiistaina ittelleni piristykses neilikka -kimpun. Olin niin pitkään jo kaupassa kattellut neilikoita ja päätin, että nythän mä sit oikeestikin ostan sen kimpun ittelleni. Perjantaina Ikaalisiin lähtiessä mä jopa pakkasin noi kukkaset mukaan, sillä eihän tollasia kauneuksia voi jättää ilman huomiota. 

details 4

Yksityiskohtia tän päivän asusta. Mä olin oikeesti jo kolme viikkoa sitten päättänyt äitienpäivän asun. Mulla oli tietty hame, jonka halusin pukee ja jotenkin kummasti tällä päivälle sattui niin ihana sääkin, että kyllä kelpas oleilla tällä hameella. Tästä asusta tulossa vielä parempia kuvia jossain vaiheessa.

äitienpäiväkakku 5 aamupalapöytä 6 
Väsäsin äitille eilen juustokakun ja eilen illalla vielä käväsin kaupassa ja piilotin ruokaostokset jääkaappiin yöks. Aamulla sitten heräsin kukonlaulun aikaan koristelemaan kakkua, sulattamaan suklaata mansikoihin ja leikkaamaan vesimelonia. Mä halusin yllättää äitin täydellisellä aamupalalla ja olihan toi nyt ihan täydellinen alotus aamulle koko meidän perheen mielestä. Turha antaa mitään krääsää lahjaks, kun mun mielestä tällänen yllätys on niin paljon parempi!

kukkia 7

Pikkuhiljaa se kevät selvästikin rupee näyttäytymään vihreän eri sävyinä. Mä oon niin paljon oottanut sitä, että kukkaset rupee nousemaan pintaan ja mun snäpistäkin on voinut bongailla mun haikailuja vihreiden lehtien perään. Viimevuonna tähän aikaan puut olivat tosiaankin ihan täydessä lehdessä jo. Mutta eiköhän ne sieltä piakkoin ilmesty tänäkin vuonna.

puolukkokookossmoothie 8

Mun talven lempparismoothie oli kookos-puolukkasmoothie ja vieläkin se jaksaa ihastuttaa. Miten inhokkimarjasta voikaan tulla jotain noin herkullista kookoksen avulla. Nam.

miii 99

Ja vielä, oikein ihanaa äitienpäivää kaikille! ♥ Millasissa merkeissä te ootte äitiä muistaneet?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti