8.5.2017

Tän hetken lemppareita x 9

Mulla on takana ehkä oudoin viikonloppu pitkään aikaan, sillä mä vietin täysin vapaan viikonlopun ihan vaan täällä Seinäjoella rentoutuen. Jotenkin oon ollut niin tottunut siihen, että joko painan kaikki viikonloput töitä tai vapaan sattuessa ajelen Ikaalisiin perheen luo ja sukuloimaan. Nyt oltiin Eetun kansa ihan vaan rauhassa kaksistaan, pelailtiin, katsottiin hyviä sarjoja, mä tein pitkiä lenkkejä ilman kiirettä minnekään, laitettiin hyvää ruokaa kaikessa rauhassa ja ihailtiin superisoja lumihiutaleita. Oi kyllä, mua ei lumihiutaleet haittaa näin toukokuussa, sillä musta se on vaan jotenki niin siistiä, että sataa lunta silloin kun ei enää pitäis ja kuitenkin takaraivossa on tieto siitä, että se sulaa hyvin nopeasti poiskin, joten se ei haittaa. 
   Niin ja vapaa viikonloppu mulla oli tosiaankin ihan vaan siks, että luulin sunnuntaita äitienpäiväks, koska Samon kalenterissa äitienpäivä jostain kumman syystä on merkattu 7. päivän kohdalle... Ehkä lievästi otti päähän, kun tajusin pyytäneeni viikonlopun ihan turhaan vapaaks, mutta noh, oli kyllä oikeesti aika siistiä kerrankin pyhittää Eetun kanssa koko viikonloppu ihan vaan toisen kanssa olemiselle. Tälläsiä vapaaviikonloppuja on meinaa harvoin. Mutta eiköhän mennä sitten ihan postauksen aiheeseen eli mä haluan jakaa teille muutamia mun tän hetken ehdottomia lemppareita.

dermalogiga kuorinta-aine blogi 1 
Mä en oo koskaan aiemmin käyttänyt ihonhoitotuotetta, jolla ois ollut yhtä iso vaikutus mun ihon kuntoon kuin tällä. Dermalogican Daily Microfoliant putkahti mulle Kunto Plus -lehden tilaajalahjana ja noh, odotukset tilaajalahjoja kohtaan ei koskaan oo mulla mitenkään erityisen suuret. Päätin kuitenkin tälle antaa mahdollisuuden ja noin kuukauden käytön jälkeen se pahin akne mun naamasta on kadonnut kokonaan. Mun poskiin ei oo enää ilmestynyt uusia finnejä, pahimmat mustapäät ovat nenästä kadonneet kokonaan ja finniarvetkin ovat hälvenneet merkittävästi. 
   Tää tuote on siis kuorintajauhe, johon laitetaan pari tippaa vettä sekaan ja sitten hierotaan iholle ja pestään pois. Voisin tätä tuotetta kehua vaikka loputtomiin, sillä tää todellakin tekee ihosta huomattavasti paremman, sileämmän ja tosi raikkaan, niin eikä ihokaan oo enää rasvoittunut samaan tahtiin kuin ennen. Nyt oon jopa huidellut ilman meikkiä ihmisten ilmoilla monena päivänä ihan vaan tän ansiosta. Ainut miinus taitaakin olla se, että hinta heiluu siinä viidenkympin tienoilla... Mut ellei tätä tulevaisuudessa taas saa lehden tilaajalahjana, niin ihan mielelläni kyllä maksan ton hinnan!

horizon zero dawn ps4 blogi 2 
Mä oon oikeeasti ihan totaalinen pelifriikki. Joskus pienenä jopa vedin ihan älyttömät itkut siitä, kun mun pikkuveli oli rikkonut meidän pleikkarin vahingossa. Hah! Kävästiin Eetun kanssa viimeperjantaina keskisellä ja alunperinhän mä lähdin sinne katteleen vaatteita, mutta kuinkas kävikään. Yhtäkään vaatetta ei mukaan lähtenyt, mutta tää peli sen sijaan päätyi mun ostoskoriin. Horizon Zero Dawn on tarina Aloysta, joka elää postapokalyptisessa maailmassa, jossa luonto ja metallihirviöt ovat valloillaan. Aloy yrittää selvittää menneisyyttään ja meneillään olevia salaisuuksia. Peli on avoimen maailman peli ja ihan älyttömän kaunis grafiikoiltaan. Mä en oo pitkään aikaan pelannut mitään, johon olisin jäänyt näin totaalisesti koukkuun. Pelaamista tässä riittää, sillä pääjuonen lisäksi peli sisältää useampia sivutehtäviä. Tätä voin suositella ehdottomasti jokaiselle PS4:n omaavalle.

kahvakuula blogi 3  
Mun jokapäiväisiin rutiineihin kuuluu jonkinmoista liikuntaa. Välillä ihan vaan kävelylenkki ja välillä taas rankempia treenejä painojen kera. Toisinaan mun mielessä on myös harhaillut salikortin hommaaminen, mutta nääh, multa kuitenkin kotoa löytyy hyvä valikoima painoja, jumppapallo ja kahvakuula ja mä nautin siitä, että voin treenin kotona vetästä ihan koska huvittaa, eikä tartte erikseen lähteä minnekään. Mä ostin mun joululahjaks saamalla lahjakortilla ittelleni kahvakuulan, josta on tullut ihan lempparijuttu treenivälineenä. Aiemmin olin treenaillut vaan kotikotona käydessä äitin kahvakuulalla ja oma kuulu on todellakin osottautunut huippuostokseks. Treenivälineenä se on kuitenkin mielettömän monipuolinen ja tehokas. Haavena ois josain vaiheessa ostaa vielä muutaman kilon painavempi kuula tuomaan lisätehoa.

raakapatukat 4

Itetehdyt raakapatukat on yks parhaista jutuista, mitä oon viimeaikoina kokkaillut. Ihan superhyviä ja kivaa vaihtelua niille kaupan omille. Raakapatukat on kuitenkin niin helppoja tehdä ja laajasti muunneltavissa, joten kaupasta näitä tuskin tulee enää ostettua.

paul mitchell serum blogi  5  
Paul Mitchellin Super Skinny Serum on ollut oikee hiusten pelastus. Tavallisesti mulla on pitkissä hiuksissa ollut ongelmana takkuisuus ja pörröisyys, mutta tän käytön aloittamisen jälkeen on ne ongelmat unohtuneet ihan täysin. Hiukset pysyy paljon siistimpinä, kun sivelee tätä hiuksiin pesun jälkeen. Ehdottomasti hintansa arvoinen.

pannaan menemään kirja blogi 6

Nooran kautta bongasin tän kirjan ja mielenkiinto heräs saman tien. Kun Marja Kihlströmin ja Sami Minkkisen Pannaan Menemään - Kaksi tarinaa rakkaudesta kirjastossa löysi tiensä mun käsiin, ei tarvinnut kahta sekuntia kauempaa miettiä, että lainatakko vai ei. Eikä muuten mennyt edes kahta vuorokautta kauempaa, kun mä olin lukenut. Kirja kertoo avoimesti seksuaalisuuden kehittymisestä lapsesta aikuisuuteen sekä kahden ihmisen tarinan aiheen osalta. Tää on aihe, josta pitäs todellakin kirjottaa enemmän!
 meikkilempparit blogi 7

Meikkilemppareita on viimeviikkojen aikana ehdottomasti olleet The Balmin Mary-Lou Manizer, Nyx:in Soft Matte Lip Cream sävyssä Abu Dhabi sekä L'Orealin Volume Million Lashes So Couture. Lou-Manizer luo poskipäille ihan täydellisen hehkun ja toimii hyvin myös luomivärinä, Nyxin tuote on ihan super ihana sävyltään ja tuntuu ihanalta huulissa, L'Orealin ripsiväri pienistä ennakkoluuloista huolimatta oli kuin olikin just niin hyvä kuin mun kaveri oli kehunutkin. Näitä kaikkia voin suositella todellakin.

Mitkä jutut on olleet teidän lemppareita viimeaikoina? Löytyykö listaltanne kenties jotain samaa?

Ihanaa alkanutta viikkoa! ♥

4 kommenttia:

  1. Tosi kivoja lemppareita! Iteltä löytyy kans Mary-Lou Manizer joka on jo pitkään ollut mun luotto highlighter sekä nyxin huulipunat on täälläkin lemppareita. :-)

    luminoussoul-jenna.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että tykkäsit! Ja toi highlighter on kyllä niin paras. Sävy on niin täydellinen. :)

      Poista
  2. Mahtavaa, että tykkäsit mun ja Samin kirjasta. Olet ihan oikeassa, että seksuaalisuus teemasta olisi hyvä saada vielä lisää kirjoja. Monessa asiassa tieto auttaa ja antaa luvan nauttiakin.

    Bongasin tämän sun blogin sattumalta äsken. Vaikuttaa muutenkin todella kivalta tämä sun blogi. Täytyy tulla lukemaan jatkossakin. =)

    Terkuin, toinen Pannaan menemään kirjan kirjoittajista Marja Kihlström

    http://www.marjakihlstrom.fi/
    http://www.vauva.fi/blogit/puhu-muru

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tästä kommentista. Harvemmin sitä saa itse kirjan kirjoittajalta kommenttia, joten superhienoa, että vaivauduit kommentoimaan. :) Seksuaalisuus -teemaa käsitellään todellakin ihan liian vähän, vaikkakin se nykyään on esillä paljon entistä enemmän. Etenkin just tollaset kirjat, niinkuin toi sun ja Samin kirjoittama, on tosi hienoja, sillä niihin on helppo tarttua ja ne saa todellakin ajattelemaan. :)

      Ja heii, kiitos paljon! Kiva kuulla, että tykkäät tästä mun blogista. :) ♥

      Poista