12.5.2017

The Denim Jacket

Kolme käyntiä h&m:llä, pohdiskelua, haaveilua, kaikkien Seinäjoen varteenotettavien vaateliikkeiden läikäyntiä epätoivoisesti, unia, yks extemporekäynti kirppiksellä... Ja sitten, sitten vasta mä löysin sen. Nimittäin farkkutakin. Mä olin päättänyt aikoja sitten, että tänä keväänä mä vihdoinkin hankin sen farkkutakin. Tää koko kevät on oikeestaan ollut aikamoinen takkivarastonpäivityskausi. H&M:llä oli yks ihan ok farkkutakki ja kävin mä sitä sovittelemassakin pari kertaa, mutta nääh... Joku siinä ei vaan ollut kohdillaan. Tiistaina mä sitten päätin ihan extempore poiketa kirpputorilla. Ajatuksena päässä vaan pyöri, että en mä sieltä kuitenkaan mitään löydä, mutta käydään nyt ajankuluks. Noh, törmäsin kuin törmäsinkin siellä mun kauan haaveilemaan farkkutakkiin. Melkein hypin onnesta sovituskopissa. Yleensähän mä en löydä kirpputoreilta koskaan mitään, joten kumma kyllä, en voi muuta kuin ihmetellä, miten tolla reissulla mun mukaan tarttu tän superihanan farkkutakin lisäks myös Didriksonin tosi hyvässä kunnossa oleva musta takki ja Ginan ihan käyttämättömän näköinen pinkki urheilutoppi.

farkkutakki asu 9farkkutakki asu 3 takki: second hand / vila | t-paita: h&m | farkut: dr. denim | kengät: adidas / def shop* | aurinkolasit ja huivi: gina tricot

Musta olis tosi siistiä hankkia enemmänkin vaatteita kirppikseltä ekologisuutta ajatellen. Ja kyllähän sen nyt huomaa, jos käytetty vaate on hyvässä kunnossa, niin tuleehan se todennäköisyydessä jatkossakin kestämään. Niin ja säästähään kirppistellessä rahaakin. En voi käsittää, miten hyvä tuuri mulla tän takin kanssa kävi. Pulitin tästä noin kympin. Miettikää mitä tää uutena ois maksanut - ehkäpä just ja just neljälläkympillä ois tälläsen voinut saada.

farkkutakki asu 1 farkkutakki asu 5

Tää asukokonaisuus tulee varmasti olemaan yks tän kevään käytetyimmistä. Raitapaita sopii ihan superhyvin addun kolmiraitoihin sekä farkkutakkiin. Ihanan klassinen asu ja just mun tyyliä!

farkkutakki asu 4 farkkutakki asu 6 farkkutakki asu 22

Mä oon tän viikon puurtanut vielä itsenäisesti kouluhommien parissa ja ihan uskomatonta, että mun kolmas lukuvuosi AMK:ssa on ohi. Syksyllä vielä pari kurssia sekä oppari pitäis saada valmiiks ja sit musta ilmeisesti pitäs tulla valmis restonomi. Uskomatonta!

farkkutakki asu 7

Tänään ajelin tänne kotikotio Ikaalisiin ja nyt viikonloppuna ois tiedossa äitienpäiväkyläilyä ja ensviikolla suuntaan Focuksen keulan kohti Turkua. Ihan huippuhetkiä siis tiedossa! Seuraavaks aattelin ihan vaan laittaa koneen kiinni ja viettää aikaa perheen kesken.

Ootteko te tehneet mitään hyviä kirppislöytöjä viime aikoina? Ja ihan superihanaa viikonloppua kaikille! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti