20.5.2017

White and pink lace

Mä oon viettänyt ihan mielettömän ihanan viikon Turussa, joka sisälsi paljon naurua, uusia tuttavuuksia, seikkailua toinen toistaan kauniimmissa paikoissa, tanssimista, herkuttelua ja elämästä nauttimista. Nyt mulla koittaa taas paluu arkeen ja tarkotus ois tunnin päästä olla töissä. Pienet irtiotot arjessa on kuitenkin parasta, vieläpä kun pääsee näkemään ihmistä, jonka kanssa juttua riittää vaikka maailman tappiin asti ja jonka viimenäkemisestä oli melkein puoli vuotta aikaa. Ihanaa kuitenkin olla taas kotona ja palata niihin omiin rutiineihin, vaikka tää Seinäjoki aika ankeelta tuntuukin Turun jälkeen. Voi kun täälläkin riittäis kauniita taloja ja lehdessä olevia puita, mutta njääh... Ihan kiva paikka tää silti on - täällä sentään on rakas koti.

pitsireunanen hame blogi 1 takki: Only | toppi: JC | hame: H&M | kello: Daniel Wellington* | kengät: Adidas / Def shop*

Mä halusin tulla jakamaan teille äitienpäivänä päälle päätyneen asun, ennen kuin alan purkamaan Turussa räpsittyjä kuvia. Pitsikoristeisen ihanan puuterisen vaaleanpunaisen hameen mä tilasin h&m:ltä kuukausi takaperin ja jo tuolloin mä tiesin, että tuun todellakin pukeutumaan siihen äitienpäivänä. Varmasti kesälläkin hameelle riittää käyttöä useampanakin päivänä. Niin ihana se on!

pitsireunanen hame blogi 2 
Parasta hameessa on ihanan mokkaisen kankaan lisäksi helma. Siis kattokaa nyt miten kaunis! Ja mun päälle päätynyt pitsikoristeinen toppi sopi jotenkin niin hyvin yhteen tän hameen kanssa.

päivän asu blogi 3 vaaleanpunainen hame blogi 4 only trenssi blogi 5

Ja jottei ihan liialliseen tyttömäisyteen mentäis niin jalkaan pääty tottakai mikäs muukaan kuin mun ykköslempparikengät. Superstarit jotenkin kummasti on juurtuneet mun jalkoihin, mutta minkäs sille voi, jos kengät näyttää kivalle ja on vieläpä supermukavat jalassa.

cami top blogi 6 pink skirt blog 7

Tää asu oli mun mielestä täys kymppivalinta äitienpäiväks. Vieläpä kun sää oli niin keväinen silloin, oli todellakin ihana kulkea hameessa. Tää asu on just niin mun tyyliä kuin vaan olla voi!

Oikein ihanaa viikonloppua teille kaikille! ♥

2 kommenttia:

  1. On todellakin hyvä valinta ollut, aivan ihana kokonaisuus <3 Turussa en oo vielä ikinä käynytkään, olisikohan kohta jo korkea aika :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! ♥ Kantsii ehdottomasti mennä käymään. Ihan superihana paikka. Ja vaikka yleensä sitä haaveilee ulkomaille pääsystä, niin kyllä kotimaanmatkailukin on oikeasti kivaa! :)

      Poista