21.6.2017

Midsummer Plans

Mä en oo viimepäivinä ees oikeasti avannut tietokonetta (okei, mulla ei ees oo nettiä joka toimis kunnolla, eikä sen pahemmin kunnolla toimivaa tietokonettakaan), vaan oon nauttinut täysin rinnoin mun kesälomasta ja Suomen säästä sellaisena kuin se nyt vaan on sattunut tulemaan. Pahimmilta sateilta oon onneks välttynyt ja saanut jopa kulkea shortseissa ja hameissa, joten aika hyvin! Mä aattelin mun loman tekemisistä tehä vielä koosteen jossain vaiheessa - yhtä sun toista oon ehtinyt touhuta. Snapchatissa (@sonjatuuliak) voikin reaaliaikaisemmin seurata mun touhuja.
 cold summer night outfit 1 cold summer night outfit 2 takki: sisters point | housut: dr. denim | paita: gina tricot | kengät: adidas / def shop*

cold summer night outfit 3

Aika uskomatonta, että ylihuomenna on juhannusaatto! Siis mitä. Vastahan oli joulu. Tai vastahan ne lumetkin suli. Me suunnataan kaverin kanssa huomenna kohti Rauman meren juhannusta ja mielenkiinnolla odotan kyseistä tapahtumaa. Ensinnäkin, mun viimefestareista on ihan laittoman kauan aikaa ja toiseks, joku kuningasidea oli majottautua autossa... Kyllä vaan. Noh, onneks sää näyttää kuitenkin siltä, että mun ilmastoimattomassa mustassa autossa ei ehkä lämpötila tuu nousemaan liian  tukaliin lukemiin. Jotain hyvää siinäkin siis. Kuitenkin, en millään malttais odottaa huomista ihan vaan. koska Antti Tuisku! Viimeks oonkin Tuiskua ollut kattomassa joskus Kankaanpäässä ihan pikkutyttönä, terveisin nimimerkki Tuiskufani jo pienestä pitäen...

cold summer night outfit 4
Launtaina olis tarkotus kuitenkin jo palata kotikotio Ikaalisiin ja mahdollisesti lähtee vielä vähän mökkeilemään. Mikä oiskaan parempaa kuin festarit ja mökkeily saman juhannuksen sisällä? Aikas huikee viikonlopu siis tulossa!

cold summer night outfit 5 cold summer night outfit 6 cold summer night outfit 7
Mä haluunkin toivottaa nyt jo oikein ihanaa juhannusta teille kaikille! Millasia suunnitelmia teillä on?

6 kommenttia:

  1. Kuulostaa ihan hurjan ihanalta sun tuleva juhannus! Ja monipuoliselta. ;) Mun juhannus tulee pitään sisällään oikeastaan vaan hyvää seuraa, ruokaa, kotona loikoilua ja eräässä tapahtumassa käymistä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottovasti sun juhannus meni hyvin. :) Ainakin suunnitelmat kuulosti tosi kivoilta. :)

      Poista
  2. Super hauskaa juhannusta sinne! <3 Mulla se menee mukavasti töissä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottovasti sulla oli ihana juhannus töistä huolimatta! :)

      Poista
  3. Kiva postaus! Itellä ei sen kummempia suunnitelmia ole, koska täällä ei kovin kesäiset juhannussäät ole. Jos nyt kuitenkin ulos pääsisi keräämään ne juhannuskukat ja paistamaan vaahtokarkkeja, juhannussauna on must ja voisihan sitä pyörähtää katsomassa juhannuskokkoa joka tuohon lähelle järkätään. :)

    anskukoo.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kivat suunnitelmat oli sullakin. Ja hei, ei saa antaa sään vaikuttaa näin kesällä vaan nauttia siitä sellaisena kuin se on. ;)

      Poista