27.6.2017

My Holiday through Phone

Mun tietokone on pysynyt mun loman aikana melko visusti kiinni, mutta kuvia puhelimeen on kertynyt yks jos toinenkin. Halusinkin tulla jakamaan mun loman touhuiluja teillekin, joten eiköhän mennä asiaan!

Untitled 
1. Loman alkaessa fiilis oli aika onnellinen. Kun on pitkään tehnyt koulun ohessa töitä ja kaikki lomatkin painanut duunia, niin ihan oikea loma tuli kyllä tarpeeseen. Ihan aluks mielessä käväsi jopa, että mitä ihmettä mä teen kaks viikkoa, kun kalenterissa ei oo mitään... 2. Taisinpa töissä tekasta pienen lomanalkajaispehmiksenkin. 3. Sushirakkaus!! Eetun kanssa käytiin Powerparkissa syömässä thaikku -ruokaa ja yllätyin, miten super hyvä buffet siellä olikaan. 4. Ihana kesäinen sumuaamu. Tälläsinä hetkinä sitä auringonpaistetta ei edes kaipaa, kun sumuisuus on jotenkin niin maagista.

Untitled 
1. Kyllä se niin on, että jäätelö vaan kuuluu kesään!! 2. Harvemmin otetaan yhteiskuvia, mutta meidän powerpark -reissulla taidettiin yrittää ottaa pari kuvaa. Huom. Yritettiin!! Aina jompi kumpi vetää jotain pelleilyilmeitä eikä niitä järkeviä kuvia tunnu tulevan yhtään. Hah! 3. Lomalla tuli herkuteltua kerran jos toisenkin. Metrilakuja mä en vaan voi vastustaa. 4. Käytiin Eetun kanssa elokuvissa katsastamassa uusin Pirates of the Caribbean ja jos totta puhutaan, niin mä en ollut kovin innoissani koko leffasta. Toiminta ei vaan oo mun juttu, mutta silti yllätyin positiivisesti kyseisen leffan kohdalla! 

Untitled 
1. Om nom! 2. Ihana kesäilta ja kalastusreissu mummulan läheisellä joella. Parasta! 3. & 4. Tehtiin äitin ja mun veljien kanssa reissu Helvetinjärven kansallispuistoon ja taidettaa kävellä yli 16 kilometriä. Ihan superihana paikka. Metsissä seikkailussa on vaan sitä jotain.

Untitled  
1. Kävästiinpä mun pikkuveljien kanssa myös Särkänniemessä. Huvipuistot kesäsin on vaan ihan huippuja! 2. Perus maalta kotoisin olevan lomapäivä. Ensin ajetaan vähän lehmiä pihalle, seistään laitumessa ja estetään niitä juoksemasta aidasta läpi ja sitten istuskellaan tosi tyylikkäänä maassa traktorin vieressä ja pidetään vahtia. 3. Toin mun veljet pariks päiväks Seinäjoelle ja käytiin Joupiskan lenkkipoluilla pelailemassa Pokemonia. 4. Mun vauva, josta on tullut jo aika iso! Näitä karvakasoja tulee aina täällä Seinäjoella ollessa ikävä.

Untitled 
1. Juhannuksena koitti kauan odotettu Raumanmeren juhannus! Lähettiin mun kaverin kans ihan vaan kaksistaan tonne ja koko reissu oli ihan huikee! Voin jopa suositella auton takakonttia nukkumiseen. Odotettua parempi paikka. P.s. Sanomalehti ja teippi on aika hyvä keino luoda näköesteet auton laseihin. Hah. 2. Mä en mitenkään erityisemmin fanita Apulantaa, mutta niiden keikka oli ihan mahtava. 3. Ja se, mitä mä taisin odottaa eniten oli Antti Tuisku, joka olikin kaiken sen odottamisen arvonen. 4. Nam tai sitten ei...

Untitled 
1. Raumalla suurin osa ravintoloista oli kiinni, joten päädyttiin Amarilloon. Aiemmat pari kertaa Amarillossa on mulle olleet ainakin pettymyksiä, mutta Rauman Amarillo kyllä ylitti mun odotukset. 2. Aina kauniissa kaupungeissa vieraillessa mulle tulee semmonen fiilis, että oi miksi mä asunkaan Seinäjoella... Mulle tuottaa meinaan usein vaikeuksia löytää täältä Törnävänsaaren lisäks mitään nättiä... Rauma oli kyllä mielettömän kaunis paikka jo niillä muutamilla sadoilla metreillä, mitä siellä kierrettiin. 3. Mun Nikke Ankara -fanitus sai vaan lisäpuustia RMJ:ssä! 4. Juhannusreissun jälkeen vietin vielä paripäivää kotikotona Ikaalisissa ihan vaan hengaillen. 

20 minuutin päästä olis tarkotus lähteä töihin ja palata arkeen. Mun koko loma kokonaisuudessaan oli ihan mahtava ja fiilikset on jotenkin tosi haikeet. Vaikka mä nautinkin mun arjesta, niin silti, kyllä muutama lomapäivä lisää ois kelvannut. Kuitenkin se vapauden tunne, kun saa vaan mennä miten huvittaa ilman, että tarttee tuijottaa kelloo on parasta. Nyt arki kuitenkin tarkottaa mulle sitä, että palaan taas tuttuihin rutiineihin, joita kieltämättä rakastan ja normaaliin bloggaustahtiin. Ei paljon tietokonetta tullut avattua viimesen parin viikon aikana... Tulossa on kuitenkin lähipäivinä ainakin vastauksia teidän kysymyksiinne, suosittuja kosmetiikkatuotteita, joita en ostais uudelleen ja postausta meidän olohuoneen sisustuksesta! Inspiraatiopalkki on mulla ainakin tän loman aikana latautunut ihan täyteen.

Oikein ihanaa tiistaita teille kaikille!

1 kommentti:

  1. Nää on aina niin mukavia postauksia ihan arjesta vaan :-) Tykkään!

    http://emmikristiinan.blogspot.fi/

    VastaaPoista