5.6.2017

My Summer Style Essentials

Noin kolme kuukautta sitten kirjoitin postauksen mun kevään tyylin kulmakivistä. Postauksen voi käydä lukaisemassa tästä. Kyseisestä postauksesta taitaakin tulla jokaisen vuodenajan alun tradition, sillä päätinpä tulla sepustamaan tän kesän kulmakivistä mun tyyliin liittyen. Jotenkin kesäisin pukeutuminen on vaan niin paljon helpompaa, kun ei tartte miettiä, montako kerrosta tonne oikeasti tarttee vaatetta, ettei kuole kylmyyteen. Välillä sitä jopa huomaa jääneensä vähän siihen talvipukeutumismoodiin päälle, kun tajuaa fleecen ja takin olleen vähän liiottelua...

summer fashion essentials 1  
Sifonki + kukkakuosi

Ilmavat hameet, topit ja mekot yhdistettynä kukkakuosiin, siinä on kiteytettynä aika hyvin kaikki kesän parhaat vaatejutut. Mä tykkään melko neutraaleista väreistä ilman sen kummempia kuoseja, mutta kesän tullen tekee mieli aina heittäytyä villiks ja vuorautua kukkien sekaan. 

farkkutakki 2

Farkkutakki

Mä en oo farkkuihminen, etenkään mitä tulee siihen perinteiseen siniseen denimiin, niin en sitten yhtään. Tavallisia sinisiä farkkuja ei mun jalassa juuri nää, eikä mun kaapistakaan taida löytyä kuin yhdet tummansiniset tällä hetkellä... Farkkutakit puolestaan, ah, niin ihania ja jotenkin niin kesäisiä. Voin nyt jo melkein nähdä sieluni silmin itteni kukkamekossa ja farkkutakissa hyppelemässä auringonlaskun aikaan teiden varrella hiirenvirnaa ja variksenkelloja keräten. Haha!

punavalkoraita 3

Punavalkoraita

Mä en myöskään oo ihminen, joka pukis päällensä punasta. Ei, se ei vaan jotenkin istu mun päälle. Punavalkoraita puolestaan - pelkkää rakkautta ja niin kesäistä! Kipparinlakki vaan vielä päähän ja merelle seilaamaan. Tai sitten ei... Unohdetaan se kipparinlakki. Hyi.

laskoshameet 4

Laskokset

Tavallinen vaate, mutta lisätäänpäs siihen vähän laskoksia, niin johan muuttuu mielenkiintosemmaks. Meneppä vielä vetämään kyseinen vaatekappale päälle, niin johan tekee mieli laittaa soimaan jokin kesärallatus, heilua sen tahtiin ja ihastella laskosten tanssahtelua. Etenkin laskoshameet on ihan mun ykköslemppareita tällä hetkellä. Meinasimpas tilata pliseeratun topinkin, mutta ne haaveet tais kaatua siinä kohtaa, kun ruudulle pläjähti teksti loppuunmyyty

huppari 5

Hupparit

En voi kiittää muuta kuin jotain trendijumalaa siitä, että hupparit jotenkin kummasti tupsahti muotiin ja nyt kauppojen hyllyt on täynnä mitä ihanempia yksilöitä. Mun lempparivaate kautta aikojen on mun nuhjaantunut fleecehuppari, jota ei oikeesti kehtaa pitää edes ihmisten ilmoilla, mutta eiköhän sen ihanuus jo selitä sen, miks oon niin innoissani tästä trendistä. Viileät kesäillat ja hupparit, ah, parasta. Notski vaan vielä siihen viereen ja muutama vaahtokarkki kepin nokkaan, niin siitä ei paljon elämä parane.

off shoulder 6

Off-shoulderit

Nää viha-rakkaussuhdepaidat, joista noin kolme neljäsosaa ei pysy päällä niin kuin vaatteen kuuluisi. Kuitenkin, kun löytää sen harvan ja valitun yksilön, joka on just niin kuin pitää, niin täydellinen kesävaate on siinä. Niin tyttömäinen ja omalla tavallaan kesäisen romanttinen.

pitsi 7

Pitsi

Yks niistä jutuista, jotka mua kesäisin jaksaa vuosi toisensa jälkeen viehättää on pitsi. Pitsiä shortseissa, pitsiä topeissa, pitsiä uikkareissa ja pitsiä vähän siellä ja täällä. Tykkään!

Mites teidän kesä on lähtenyt käyntiin? Lomailetteko vai vietättekö aikaa töissä? Ja kuuluuko teidän kesän tyylin lempparijuttuihin samoja asioita kuin mulla oli tässä?

Täydellistä alkanutta viikkoa! 

// I love summer dressing. It's so easy when you don't have to wear thousands of layers of everything to survive. The essentials this summer are definitely chiffon, flowers, red and white stripes, pleated clothes, hoodies, off-shoulder shirts and lace. Those are my summer style 2017. How is your summer going? Are you working or just relaxing? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti