8.6.2017

Our Home: Hallway

Kun me muutettiin tänne, mielessä pyöri monesti, että mitähän ihmettä mä teen meiän käytävälle. Siis ensinnäkin, kuka torvelo on päättänyt käyttää meidän vähästä 49 neliöstä noin kolmasosan pelkkään käytävään... Alunperinhän meidän käytävällä hengaili Ikean pieni hylly ja seinällä valmiina oleva paloista koottua peiliä mä vihasin yli kaiken. Pikkuhiljaa meidän käytävästä kehittykin mun lempipaikka.

koti- käytävä 2 koti- käytävä 1 
Ensimmäisenä seinälle ilmestyi Jyskistä iso peili. Mä en niitä neliön muotosia peilin paloja ruvennut irrottamaan, sillä en tiennyt oisko se ollut ees sallittua, vaan päätin hankkia superison peilin peittämään sitä rumilusta. Toimii ainakin jos multa kysytään!
   Peilin alapuolelle hyllyn sijaan hankittiin mun kauan haaveilema meikki-/työpöytä ja oi kyllä, ei päivääkään oo sen jälkeen mennyt, ettenkö ois siinä istunut. Niin täydellinen! Ihan luksusta laittautua aamusin kunnon pöydän ääressä, eikä tietokonettakaan tartte enää selata sohvalla mitä ihmeellisimmissä asennoissa. Rakastan!

koti- käytävä 3

Pari vuotta sitten Tukholman reissulla Zara Homesta mun mukaan lähti ihan mielettömän ihanat kehykset. Just niin mun tyyliä! Kaiken lisäks ne on varustettu pienellä muistutuksella siitä, miten aina kannattaa yrittää ja kyllähän noi kehykset aina muistuttaa mua ihanasta reissusta.

koti- käytävä 5

Mä saan tosi paljon kyselyjä tän peilin lähtöpaikasta ja oi kyllä, se on niinkin erikoisesta paikasta kun Ikea. Peili kieltämättä on ihan supersulonen. Ja arvatkaa mistä mä tykkään kans ihan satasella? No tosta muovisesta meikkihärpäkkeestä. Eipähän kulu aikaa siihen, että pitää meikkipussin pohjalta etsiä yhtä sun toista.

käytävä 9

Pöydän vieressä oleva tikashylly oli ihan ekoja hankintoja tänne. Tikashyllyn vieressä puolestaan on kaapit, joista löytyy siivoustarvikkeita, talvivaatteita ja kaikkea sälää. Kaappien vierestä puolestaan löytyy henkaritanko ulkovaatteille ja ulko-ovi yllätysyllätys... (Mainittakoon se ihan vaan selkeyden vuoksi.) Pöytää vastapäätä olevalla seinällä, joka peilistäkin heijastuu, on ovet meidän makkariin ja kylppäriin. 
koti- käytävä 8

En voi muuta kuin ihmetellä ja olla ylpeä ittestäni, miten hyvin oon onnistunut käyttämään käytävän neliöt, jotka aluks tuntu niin turhilta. Kaikista niistä turhista neliöistä on muodostunut mun lempipaikka, jossa mä vietän mielelläni tunnin jos toisenkin. 

Viimeisin kotipostaus meidän makuuhuoneesta löytyy TÄSTÄ.

Jos teiltä löytyy postauksia, josta näkyy käytävienne sisustusta, niin linkitelkää ihmeessä. Olis mielenkiintosta nähdä millasiin ratkaisuihin ootte päätyneet! Mitäs tykkäsitte tästä.

// Our hallway has been really hard to decorate. There are so many square meters used on it and I really struggled with it. What on earth I could put in to the hallway? Strangely I think that I succeed to create really nice place for myself. I bought table from Ikea and I made the little place for doing my works and at the same time it is perfect vanity table. I really love our hallway at the moment. It has became my favorite place despite struggles at the beginning. 

13 kommenttia:

  1. Oi tuo meikki- ja työpiste on ihana *.* Aivan kuin jostain sisustuslehdestä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Siis koko meidän käytävä tuntu aluks niin epätoivoselta paikalta, että ei mitään rajaa, mutta onneks keksin sijottaa siihen ton pöydän! Todellikin niin täydellinen! :) Kiitos! :)

      Poista
  2. Aivan ihana käytävä ja niin kauniita yksityiskohtia, tykkään tuosta työpisteestä kovasti :-)

    http://emmikristiinan.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ilmeisesti tää miellyttää muita yhtä paljon kuin muakin! Ihan superhyvin oon siis onnistunut ton kans. :)

      Poista
  3. Tuo on kyllä tosi upean näköinen, sopii niin kauniisti toi meikkipöytä ja tikashylly vierekkäin! Mäkin oon niin haaveillut omasta meikkipöydästä, mutta meillä se tila meni miehen työpöytään :D Ehkä seuraavassa asunnossa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä hankittiin miehelle oma työpöytä makkariin, sillä suunnitelmissa oli ostaa siihen pöytätietokone. Noh, pöytätietokonetta ei ainakaan toistaseks oo näkynyt ja sekin pöytä on varattu mun kasveille ja kirjoille. :D Mut ehkä säkin vielä saat oman meikkipöydän joskus. Hyvää kannattaa odottaa. :)

      Poista
  4. Oi miten täydellinen toi pöytä on!

    VastaaPoista
  5. Aivan ihana pöytä ja raikkaat kuvat yksityiskohtia myöten! Mistä oot löytänyt ton penkin, todella kaunis! Ite oon yrittänyt bongata samanlaista, mutta kaikissa on joko puiset, tai hopeiset jalat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Tuoli on Jyskistä ja on muuten hyvä, mut toi tekonahka tossa päällä tummuu tosi helposti, joten jos saman tuoli menee ostamaan, niin kantsii suojata se just esim. taljalla tai jollain muulla.... Ja hei, ainahan voi maalata, vaikka jalat oiskin väärän väriset. :)

      Poista
  6. Tosi ihanan näköistä! <3 Meidän eteiskäytävä on lyhyt, joten siinä on koko seinän pituudelta kapea peililiukuovikaappi sekä kapea penkki, johon jätän yleensä huivini ja takkini kasalle :D

    VastaaPoista