28.6.2017

Popular Cosmetics I Wouldn't Buy Again

Ah, kosmetiikka, mikä ihana asia se onkaan. Uusia juttuja on kiva testailla, mut harmillisen usein sitä tulee sorruttua tuotteisiin, joita netissä on kehuttu paljonkin, mutta jotka loppujen lopuks osottautuukin ihan toivottomiks. Päätinkin tulla jakamaan teille, mitkä niistä suosituista tuotteista mun mielestä on ihan täyssusia ja joita ainakaan minä en osta enää uudelleen.
 kosmetiikka jota en ostais uudellee 1 
Nyx:in Lingeriet on olleet tosi suosittuja, mutta mulla ne ei ainakaan toimineet. Tuntuu huulilla jotenkin inhalta, eikä lopputulos ainakaan mulla oo mitenkään nätti. Nyxin mattapunat puolestaan on sit ihan huippuja, joten mä suosin niitä. Lingeriet jääköön kaupan hyllylle. 

kosmetiikka jota en ostais uudellee 4  
Tuote, jota jokaselta löytyy kaapin perältä varmaan turhankin monta kappaletta on Victoria's Secretin Body Mistit. Siis tuoksu, joka tuoksuu tasan sen hetken, kun sitä suihkuttaa. Mitä järkeä? Mullakin tää tuote on näin käytetty ihan vaan siks, että suihkutan tätä ennen töihin menoa, kun siellä ei mitään vahvaa tuoksua voi käyttää ja tän tuotteen kohdalla ei ainakaan pelkoa oo siitä, että aiheuttais jollekin asiakkaalle pään säryn. 

kosmetiikka jota en ostais uudellee 6  
Garnierin Misellivesi... Mä oon tätä aikoinaan hehkuttanut itekkin täällä blogin puolella, mutta eipä mulla tainnut silloin olla kokemusta muista samanlaisista tuotteista. Esimerkiks Nivean misellivettä ostettuani jäin vaan miettimään, että niin, mikäs tässä Garnierin versiossa olikaan hyvää. Joo, saahan tolla meikit hyvin pois, mutta iho sen jälkeen on jotenkin tosi kiristävä, eikä sopinut mulle ainakaan pidemmän päälle yhtään.

kosmetiikka jota en ostais uudellee 5_ 
Tää Klippoteketin kuivashampoo on valehtelematta varmaan viis vuotta vanha, mutta mä en vaan saa sitä käytetyks. Ihan kauheeta kuraa. Tekee hiuksista vaan entistä likasemman tuntuset ja etenkin pänahka tuntuu tosi tunkkaselta tän käytön jälkeen. Batiste on se kuivashampoo. johon mä luotan ihan täysin, mutta klippoteket painukoon jonnekin...

kosmetiikka jota en ostais uudellee 2 
Mä muistan miten mulla joskus nuorempana oli Lancomen ripsarista testeri ja se oli parasta ikinä. Sen jälkeen mä haaveilin pitkään Lancomen ripsiväristä, mutta nääh... Odotukset tais olla vähän liian korkeella. Lancomen Hypnose Drama ei todellakaan anna mun ripsille samanlaista tuuheutta ja pituutta kuin esimerkiks Maybellinen Lash Sensational, joka on vieläpä reilusti edullisempikin. Ei kallis tarkota aina hyvää.

kosmetiikka jota en ostais uudellee 7 
Invisibobblet... Niin, niiden tarkotus on vissiin pysyä hyvin paikoillaan urheillessakin ja irrota tukasta helposti, mutta ei. Kyllä nää jää mun hiuksiin välillä kiinni kuin tauti, eikä pysyvyydestä oo tietoakaan. Lenkillä saa vähän väliä olla kiristelemässä ponnaria ja kuten kuvasta huomata saattaa, niin mulla nää vieläpä katkeilee tosi usein. Aika kuraa siihen nähden, että kolmesta surkeesta ponnarista saat pulittaa vitosen.

kosmetiikka jota en ostais uudellee 3 
Viime vuonna tehdyltä Viking Gracen reissulta mä odotin Tax Freen Bath & Body Works -tuotteita ihan älyttömästi. Jossain Youtuben syövereissä ne oli niin hehkutettuja, että olihan niiden oltava hyviä, mutta ei. Mun neljän euron nivea päihittää tän lähes 20 euron putelin ihan kybällä. Ihan ok rasva, mutta hintaansa nähden huono. Ei pidä ihoa kosteutettuna kovinkaan kauaa ja tuoksukaan ei loppujen lopuks iholla ollut niin hyvä kuin tax freessa nuuhkutellessa. Pitäydyn siis jatkossakin ihan vaan mun halppis-Niveassa. 

Onko joku teistä eri mieltä jonkun tuotteen kohdalla? Löytyikö näistä kenties jopa jotain teidän lemppareita?

18 kommenttia:

  1. Body mistejä käytetään väärin ja siksi tulee ajatus tuotteen turhuudesta! Tarkoitushan on käyttää suihkun jälkeen "omaksi piristykseksi" siksi haju ei oo voimakas,kestää vain hetken ja sisältää kosteuttavia ainesosia. Itse rakastan käyttää näitä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ahaa! Nythän selvis sitten tämäkin, kiitos tiedosta. :) Mut hyvä, että joku sentään tykkää noista. :)

      Poista
  2. Mielenkiintoinen postaus! Mä itse pidin noista lingerie -tuotteista, vaikka se ei yhtä mukavalta tunnukkaan kun mattapunat. :D VS:n body misteissä nimenomaan tykkään siitä keveydestä (just töissä ja kesällä hyviä), mutta oon kyllästynyt kaikkiin ostamiini tuoksuihin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla vaan noi lingeriet tökkii ja pahasti. Haluaisin tykätä niistä, sillä niissä on ihan superkivoja sävyjä, mutta ei kun ei... Ja VS:t mullakin menee vain ja ainoastaan töissä. Muissa tilanteissa käytän mieluummin ihan kunnon tuoksua. :)

      Poista
  3. mä luulin että olen ainoa kenellä invisibobblet ei toimi :-D muutaman kerran jäänyt niin kovin tukkaan kiinni että piti saksilla leikata ponnari poikki... hyvä että joku jakaa suosituista tuotteista rehellisiä mielipiteitä, tulee itsekin harkittua tarkemmin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ite oon muutaman kerran noita invisebobbleja kaupasta kantanut kotio, mutta joka ikisen kerran jälkeen oon vaan ihmetellyt, että oi miksi. Ei niistä vaan oo mihinkään. :D Ihana kuulla, että tykkäsit tästä postauksesta. :)

      Poista
  4. Heippa! Oli kiva lukea kosmetiikkaan liittyvä postaus, jossa ei suositellakaan tiettyjä tuotteita. Kivaa vaihtelua näin päin. :) Mulle kävi niin, että tästä löytyi yksi minun lemppari. En nimittäin pärjäisi päivääkään ilman noita puhelinlankaponkkareita! Ne vaan pysyy ja pitää hiukset itselläni niin paljon paremmin kiinni, kuin muut ponkkarit. Mullakin on joku halpisversio katkennut joskus, ja koon pitää ehdottomasti olla se iso ja jämäkkä. Hauskaa, miten voi olla niin päinvastainen kokemus samasta tuotteesta! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aina vaan innostetaan ihmisiä ostamaan hyvää, mutta musta on ainakin siistiä jakaa mielipiteitäni myös siitä, mitä ei mun mielestä kannata hankkia. :) Kiva, että tää postaus oli mieluinen. :)Invisebobblet näköjään jakaa mielipiteitä, mutta voipi olla pitkälti hiuslaadustakin kiinni, että kenellä toimii ja kenellä ei. :)

      Poista
  5. Nuo VS:n body mistit on kyllä vaan pelkkää rahan tuhlausta. Ei niistä oikeasti ole mihinkään. Mieluummin käytä se about 70€ hajuveteen joka kestää kuin puolet halvempaan tuotteeseen, joka on oikeasti ryöväystä.

    http://paula-beautyqueen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Mukava huomata, etten ole ainoa joka on tätä mieltä Nyxin lip lingerieistä! Ostin niitä vielä kaksi samalla kertaa, joista vain tummempaa olen koskaan pystynyt käyttämään. VS:n mistejäkin ostin joskus aivan hurmiossa useamman, mutta ne jäivät juurikin tuoksun pysyvyyden vuoksi käyttämättä. Kävisi varmaan kivana kesätuoksuna, jos kesä ensin tulisi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä onneks ostin aikanaan vaan yhden Lingerie -punan ja onneks en sen enempää. Mä en ymmärrä niiden hehkutusta... Ja joo, VS:t kyllä tuoksuu siellä kaupassa kivalle, mutta kun se tuoksu ei iholle jää, niin mitä järkeä...

      Poista
  7. NYX:in Lingeriet, VS:n Body Mistit... molemmat löytyvät myös omalta en-ostaisi-uudestaan-listaltani ja itsekin suosin Nivean misellivettä enemmän kuin Garnierin :D

    http://kanervaneuvonen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! :D Kiva kuulla sunkin mielipiteitä! :)

      Poista
  8. Oon huomannu saman noiden Victoria's Secretin Body Mistien kohdalla! Omistan niitä kaksi kappaletta ja en hirveästi niitä ole käyttänyt, koska huomaan, että se tuoksu ei vain yksinkertaisesti kestä kauaa. Äiti osti viime viikolla itselleen testaukseen yhden Nyxin Lingerien, mutta en oo vielä kerenny kyselemään mielipidettä siihen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, se tuoksu katoaa täysin jonnekin taivaan tuuliin! Itelläni on niitä pari ja toinen niistä ei oikeastaan edes tuoksu hyvälle - tosin se ei onneks oo edes mun itse ostama. :D Mielenkiinnolla saat siis odottaa onko äitis lingerieitä vastaan vai puolesta. :D

      Poista
  9. Oon täysin samaa mieltä Nyxin lingeriestä! Petyin pahasti :( Mutta ne mattapunat on mustakin hyviä :) Ja noi alkuperäiset aidot invisibobblet on tosi huonoja!! MUTTA "feikit", ainakin Glitteristä saa on ihan super hyviä <3 ne on paksumpia, ei katkea todellakaan ja hiukset pysyy tosi hyvin :) Mulla on niitä ihan päivittäisessä käytössä :) Mä taas pidän siitä vs body mistin keveydestä :) ja lisään tarvittaessa sitä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, ne mattapunat on vaan jotain niin täydellistä! Ja pitääpä varmaan ostaa joskus testiin niitä glitterin ponnareita, jos ne sattuis olemaan todellakin parempia. Mut tukassa ei kuitenkaan meinaa ne perusponnaritkaan pysyä, joten ois siistiä löytää sellaset, jotka oikeesti toimii. :)

      Poista