6.6.2017

Through My Phone

Untitled 
1. Ah, tää vaaleanpunanen huppari on kyllä parasta ikinä! Se myös kumma kyllä sattuu olemaan myös joku suttumagneetti, sillä joka kerta, kun mä sen pesun jälkeen vetäsen päälle, jotenkin kummasti onnistun heti tiputtamaan siihen jotain ruokaa... 
2. Siinä missä muut naiset ostelee kosmetiikkaa, mä ostelen ilmeisesti pelejä. Viimeksi meille kotiutunut kosmetiikkatuote tais olla huulirasva ja sekin oli Eetun ittelleen ostama. Haha! Tästä Assansin's Creedistä olin kuitenkin haaveillut jo pitkään - ainut osa Ezion tarinaa, jota mä en vielä omistanut aiemmin.
3. Meidän keittiön pöytää on viimeaikoina koristanut kimppu neilikoita. Niin nättejä!
4. Vesimelonia! Ehdottomasti yks parhaista kesäherkuista.

  Untitled 
1. Mä olin päättänyt, että tän kevään juhlat mennään samalla mekolla, mikä mulla oli päällä mun ylppärijuhlissakin, mutta sitten erehdyin raahamaan tän ihanan kukkamaksimekon sovituskoppiin ja taisin rakastua.
2. Vieläkin jaksan ihastella noita Turun kirsikankukkia!
3. Turun linna. Ihan jees paikka hengailla ja viettää aikaa, vaikka ei virallisesti sisälle asti mentykään. Pakko päästä pian taas käymään noilla suunnilla.
4. Mä syön todella harvoin mitään burgereita. Etenkin kaikki hesen ja mäkin on ehdoton nou nou. Olin kuitenkin pitkään halunnut testata Rootsia ja kun se tuli vastaan siellä sattui olemaan burgerpäivä ja toi kasvisburgeri oli kieltämättä kyllä aika hyvää!

Untitled  
1. Muutamien juttujen testailua...
2. Päädyin myös kokeilemaan bik bokissa noita lökäpöksyjä, joita on näkynyt tosi monessa paikassa ja noh, ei noi ainakaan mun jalkaan istuneet.
3. Tän kuvan lähetin Eetulle ihan vaan vinkkinä, että tollanen ois kiva saada joskus lahjaks. Ted Bakerin laukut on vaan niin täydellisiä. Ehkä vielä jonain päivänä.
4. Kuolemantornissa, eiku hä. Joo, tonne lintutorniin johti siis superpelottavat "tikkaat", joten nimesin koko tornin kuolemantorniks. Näkymät oli kuitenkin aika huikeet.
  Untitled 
1. Jäiden lähdön aikaan käytiin mökillä ihmettelemässä niitä muutamia jäälauttoja, joita järvessä vielä oli, eikä tossa auringonlaskussakaan mitään vikaa kyllä ollut. Täydellistä!
2. Joskus hymyilyttää!
3. Yks kesän parhaista jutuista on mansikat. Miten mulla onkaan ollut ikävä tuoreita yksilöitä. Niin hyvää!
4. Wolt on näin Seinäjoella asuvalle ihan kokonaan outo käsite. Turussa kuitenkin päädyttiin tilaamaan ruokaa sen kautta ja vitsit, miten hauskaa oli seurata netissä sen ruoan saapumisen vaiheita. Ja kyllä toi sushi ainakin voitti ihan kuus munkki sen, mitä oltiin joskus äitin kanssa tehty ite. Suosittelen.


2 kommenttia:

  1. Kiva postaus! Mansikat on kyllä yks kesän parhaita juttuja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Niin on! Oikeastaan kaikki kesän marjan on parasta ikinä. Toinen mitä mä odotan innolla on vadelmat. Aamupuuro ei vaan maistu niin hyvältä ilman niitä ja mä oon harmikseni kaikki pakastetut vadelmat vetänyt napaani niin omasta, kotikodin ja mummun ja vaarin pakkasestakin. hups. :D Mut hyvää kannattaa odottaa. :)

      Poista