6.7.2017

8 x Happy Things

Joskus on päiviä, kun kaikki stressaa ja ärsyttää. Se on ihan okei ja välillä saa myös kiukutella, mut sit taas on hyvä koota yhteen niitä kivoja juttuja ja keskittyä siihen, mikä tällä hetkellä on oikeesti hyvää. Mun viimepäivät on ollut aika stressaavia, joten kaiken sen stressin vastineeks päätin koota pienen listan niistä tän hetken kivoista jutuista.

happy moments 1

♥ Ne pienet hetket, kun saa istahtaa vaan alas ja olla, täyttää ristikkoa, katsoa youtubesta hömppää tai ihan vaan miettiä hiljaa itsekseen. Ne on parhaita muuten niin hektisen arjen keskellä ja auttaa jaksamaan. 

crash bandicoot ps4 
♥ Oi kyllä, Crash Bandicoot, mun vanha rakkauteni. Ensimmäinen pleikkapeli, jota mä elämässäni pelasin omalla konsolilla oli Crash ja kun Eetu keväällä mulle vinkkas, että Crash julkaistaan uudelleen PS4:lle, oli mulle ihan selvää, että toi peli hankitaan meidän pelihyllyyn. Ja ah, voi sitä nostalgista fiilistä, kun tätä peliä pelaa. Niin parasta! 

happy moments 4

♥ Lähes kokonaan hiuksiin takaisin kasvanut oma väri. Mä en ees ymmärrä, miks mä ikinä lähdin mukaan siihen värjäysrumpaan. Jotenkin kuvittelin, että mun oma värini on kamala. No totta kai se oma tyvikasvu näyttää kamalalta sen värjätyn hiuksen rinnalla, mutta nyt kun lähes koko pää on jälleen ihan oman värinen latvoja lukuunottamatta, ei voi olla muuta kuin tyytyväinen. Kyllä se oma väri on vaan paras väri. Sitähän ei missään purkissa myydä, vaan se on vaan just mun.

happy moments 3  
♥ Oikeasti toimiva tietokone. Mähän käytin yleensä aina Eetun tietokonetta, mutta kun se kone päätti päättää tarinansa ja olla enää käynnistymättä, mä yritin uskotella itselleni, että kyllä mä pärjään sillä mun omalla halppis-jumitus HP:lla. Koko motivaatio kuvien muokkaamiseenkin oli täysin hukassa, sillä noh, kun vähän siirsi kirkkaus -palkkia ja siirron tulemisella kuvaan kesti noin kolme minuuttia, niin voitte vaan kuvitella, miten kauan yhden kuvan muokkaamiseen meni. Ehkä vähän turhauduin, kun ohjelma, josta maksoin joka kuukausi, ei suostunut pyörimään, eikä netissäkään uskaltanut vaihtaa välilehteä, koska lopputuloksena oli heti "ei vastaa" -teskti. Yks ilta sitten päätin, että nyt loppu se tietokoneen kans jumitus siihen ja päätin tilata uuden. Ainakin toistaseks tää Asus on toiminut ihan moitteettomasti, eikä enää tarvi hermoilla, kun johonkin asiaan, jonka muuten tekisin viidessä minuutissa, menis hitaan koneen takia puoli tuntia...

happy moments 5

♥   Sudiolta saatu paketti, josta paljastuis jotain, mistä oon haaveillut jo jonkin aikaa. Siitä kuulette lisää myöhemmin! Tälläset jutut on vaan kuitenkin niin ihania piristyksiä.

happy moments 6

♥ Täydellisesti sisustukseen sopivat jutut. H&M:ltä löyty meiän sisustukseen just täydelliset käsipyyhkeet ja saippuapumppupullo. Siis oikeasti, se fiilis, kun löytää jotain, mitä on jo pitkään etsinyt ja mikä sopii omaan kotiin niin kuin nenä päähän. Ihan näin pienetkin jutut on ihmeellisiä arjen piristyksiä. 
   happy moments 8

♥ Kesäkynnet. Talvisin tulee lakkailtua lähes poikkeuksetta kynsiä viininpunaisella, mutta näin kesällä on kiva heittäytyä villiks ja vetästä kynsiin mitä herkullisempia sävyjä. Viimeviikonloppuna rippijuhlia varten mä lakkailin kynsiin laventelin sävyä ja glitteria. Just täydelliset siis kesää varten!

happy moments 7 
♥ Puhdas koti. Mä oon ainakin niitä ihmisiä, jotka sotku tekee kiukkuseks. Okei, ei ehkä oo niin hyvä juttu, että sekaset sohvatyynyt saattaa aiheuttaa mulle pieniä ärtymyksen tunteita, mutta sit toisaalta taas, se tunne, kun on siistiä, on niin paras! Sunnuntai-iltana mä hinkkasin meidän saunan ja kylppärin juuriharjalla puhtaaks ja eilen päätin käyttää vapaapäiväni siivoamalla koko kämpän kunnolla. Siisti koti on vaan jotain niin ihanaa ja se tuoksu, kun astuu vastasiivottuun kämppään, ah, rakastan!

Oikein täydellistä torstaita kaikille! ♥ Muistakaa keskittyä ja pysähtyä niihin juttuihin, jotka oikeesti on tällä hetkellä teitä ilahduttavia!

8 kommenttia:

  1. Aivan ihana postaus! Toi kyllä hymyn huulille, niin ku nää postaukset yleensä tuokin :) H&M Home on kyllä sellainen että siellä on aivan ihania juttuja. Aina löytyy jotain minkä tahtoo ostaa ja lisätä oman kodin sisustukseen :D

    https://paula-beautyqueen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ihana kuulla! <3 ja todellakin, hm homesta löytyy ihan liikaa kaikkea ihanaa. :D

      Poista
  2. Onpas sulla ihanan pirtee blogi! :) Liityin lukijaksi, haluun lukea sun juttuja lisää! :)

    https://taruanuelina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! <3 Tervetuloa vaan seurailemaan mun höpinöitä. :)

      Poista
  3. Voi miten ihana hyvänmielen postaus <3 ja toi crash, ai että miten se peli oli koukuttava kun me sitä mun pikkuveljen kanssa kersana pelailtiin. Tällä hetkellä meillä ei poikaystävän kanssa oo pleikkaa jolla pelailla (puheissa on sen hankinta kylläkin) mutta kuulin että mun 7-v pikkuveli sai ton uusimman just synttärilahjaks, joten on ehkä pakko kipaista kotikotiin pelaileen joku päivä :D

    ja noi sohvatyynyt on mulle kans semmonen ongelma, inhoan jos ne on huonosti..:D

    puhdas koti = <3 pitäiskin tänään just siivota!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! ♥ Se on kyllä ihan huippu peli, vaikka ainakin mulla tahtoo tosin hermot mennä sen kanssa välillä... :D Mut heii, ei muuta kuin pikkuveikan pleikalla pelailemaan tai sitten sijoitatte ihan omaan. Ei ois meinaa mikään hullumpi ostos. Pelaaminen on kyl ihan huippua ajanvietettä etenkin silloin, kun löytyy just sellanen peli, mistä ite tykkää. :)

      Ja sohvatyynyt... voi miksi ne ei vois pysyä kunnolla ilman, että niitä pitää olla koko ajan oikomassa. Koko olohuone näyttää jotenkin niin sotkuselta, jos tyynyt on huonosti ja puhdas ja siisti koti on just parasta! :)

      Poista
  4. Ah Crash Bandicoot <3 ite pääsin aina kaverin luona pelailee tätä lapsena ja tykkäsin! Enemmän tosin tykkäsin meidän omalla Nintendo64-konsolilla pelatusta Super Mariosta, sitä kun pääsis pelamaan niin elämä ois about täydellistä! :D

    Ihania pieniä juttuja oot tähän löytänyt, tulee itekin vähän hyvälle tuulelle tällasista postauksista! Eli kiva postaus kaiken kaikkiaan :)

    https://laura-linnea.blogspot.se/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vanhoissa peleissä on vaan sitä jotain. Mun mummulassa oli aikoinaan (ehkä vieläkin) 8 bittinen nintendo ja Super Mariot, sillä oli kans ihan huippuja!! Niin paljon odotin sitä, kun loppuvuodesta piti ilmestyä se miniversio siitä, mutta njhääh, ilmestyneeköhän se koskaan...

      Ja kiva kuulla, että tykkäsit tästä! :) Nää postaukset auttaa keskittämään niitä omia ajatuksia niihin hyviin juttuihin! :)

      Poista