26.7.2017

Faktoja Meistä ♥

kulta 2 
♥ Kumpikaan meistä ei suostu pistämään varvastansakaan suihkuun, ellei sauna oo lämmitettynä. Mä en ees tiedä, miten pärjäisin ilman saunaa. Siellä suihkussa vaan on niin kylmä ilman sitä kiukaan tuomaa lämpöä. Ja muutenkin, onhan saunominen nyt parasta rentoutumista ikinä - paikka, jonne ei voi puhelimia ottaa mukaan ja jossa voi vaan olla toisen ja omien ajatusten kanssa. Ollaan molemmat kunnon saunomishulluja ja sauna meillä on kuumana vähintään jokatoinen päivä.

juhla asu 2 
♥ Meidän ruokavaliot on ihan kuin yö ja päivä. Eetu rakastaa kaikkea lihaa, kun mulle taas kasvikset on niitä herkkuja. Mä syön tosi kasvispainoitteisesti ja punaiseen lihaan en juurikaan koske, ellei oo ihan pakko. Mulle myös kaikki valmisruoat on ehdoton nounou, kun Eetulle taas ne on ihan käypää ruokaa. Mä myös tykkään herkutella terveellisemmin, kun Eetu taas mielellään vetäsee sipsiä tai karkkia. Toki kyllä mullekin joskus tulee sellanen irttarihimo, ettei mitään järkeä, mutta ah, kyllä porkkanat ja kurkut dipattuna hummukseen on silti jotain niin ihanaa!

juhla asu 6 
♥ Ennen Eetun tapaamista mä vihasin yli kaiken kaikkia sotapelejä. Jotenkin kummasti mä kuitenkin meidän seurustelun alkuaikoina vahingossa uppouduin niihin sotapeleihin ja monet Eetun kaveritkin ihmetteli jossain vaiheessa, että miten mä voin olla noin hyvä Black Ops 2:ssa... 

kulta 3  
♥ Mä pääsen usein töistä vasta illalla ja pyydän yleensä Eetua laittamaan jotain ruokaa mulle valmiiks. Vastaukseks saan yleensä, että "en mä osaa". Todellisuushan on se, että ennen kuin me alettiin seurustelemaan, mä en osannut laittaa ruokaa. Koko ruoanlaitto oli käsitteenä ihan hepreaa (terveisin nimimerkki nykyään ravintolassa työskentelevä). Eetu olikin se, joka mut opetti tekemään makaronilaatikkoa ja valmistamamaan kanakastiketta! Joten ei muka osaa, hah! Niin vissiin! Usein Eetun laittama ruoka on jopa parempaa kuin mun!

juhla asu 3 
♥ Eetu on meistä se tasapainosempi, kun mä taas saatan mennä mielialojen suhteen ihan laidasta laitaan moneen kertaan päivän aikana. Mä kuulemma tuon herran sanoman mukaan saan myös niin ihmeellisiä naurukohtauksia ihan syyttä. Mitä oliskaan elämä ilman nauramista omille tyhmille jutuilleen? Mä oon myös kuulemma myös tosi outo välillä, koska noh, eikö muka oo normaalia ruokaa laittaessa laulaa jotain päästä keksittyä porkkanalaulua ja tanssia mukana... Ööö, joo... Mut eikös sen kumppanin seurassa saa olla just tasan oma outo ittensä!
  kulta 6

♥ Me kiusotellaan toisiamme tosi paljon. Pelleillään autossa mitä tyhmemmillä ajoasennoilla, että hei sä ajat näin pää kiinni tuulilasissa ja kädet tosi lujasti ratissa, imitoidaan toisen hampaidenharjausta (mä en pysty kattomaan Eetun hampaiden pesua nauramatta) ja toistetaan toisen sanomia mitä tyhmemmillä äänillä. Haha! Arki parisuhteessa ei vaan saa olla liian vakavaa. 

juhla asu 1 
♥ Lähes 5 vuotta yhdessäoloa, 3 yhdessä asuttua vuotta, 1 120 cm sänky, josta kaikki aina ihmettelee, miten me mahdutaan siihen, 5 vuotta ikäeroa, kymmenittäin toisen kautta tavattuja uusia tuttavuuksia,  8 yhdessä ostettua huonekalua, 9 kuukautta kihloissa ja monen monta yhteistä ihanaa hetkeä sekä toivon mukaan vielä monta täydellisen epätäydellistä yhteistä tulevaa vuotta. 

12 kommenttia:

  1. Niin ihana postaus, tuo teidän onni oikein huokuaa näistä kuvista <3 Meillä on myös ihan sama, että mun mielialat vaihtelee miljoona kertaa päivän aikana, kun taas tuo toinen on ihan kaikkea muuta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! ♥ Haha! Mut se on hyvä, että ees toinen osapuoli on sit vähän vakaampi. :D

      Poista
  2. Milloin teillä on häät? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivon mukaan lähivuosina. Sen paremmin ei oo vielä suunniteltu. Haluan eka valmistua koulusta ja sitten alkaa miettiä häitä paremmin ja alkaa säästämään niitä varten. :)

      Poista
  3. Tää on ehdottomasti mun lempparipostaus, jonka oot tehnyt! Siis aivan ihana <3

    VastaaPoista
  4. Hah ollaa oltu sun miehes kas samas koulus joskus :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! Joskus musta tuntuu, että maailma on tooosi pieni paikka. :D

      Poista
  5. Eikä kuinka ihana postaus, teistä kyllä huokuu onnellisuus ja näytätte ihanille yhdessä :) <3 mekin hassutellaan aina kahdestaan ja matkitaan muka toista, arki parisuhteessa ei tosiaan saa olla liian vakavaa! :D

    VastaaPoista