11.7.2017

IN / OUT part. 12

Näitä postauksia on vaan niin parasta toteuttaa kerta toisensa jälkeen. Trendit ja omat mieltymykset muokkautuu ajan kuluessa niin paljon, että näihin postauksiin riittää ideoita luultavasti ihan loputtomiin. Eikä mun mielestä ainakaan oo yhtään huono idea kartottaa vähän sitä, mistä oikeesti tykkää ja mistä ei.
 INteksti IN 1 pystyraita 
Pystyraita

Mä oon oikeestaan aina ollut raitojen rakastaja. Tällä hetkellä etenkin pystyraidat on niitä, jotka saa mun sydämen pamppailemaan. Taisinpa ihan vahingossa laittaa just pystyraitaset shortsit tilaukseen. Hups... Niin ja mun viime kesänä hankitusta lempparimekostakin löytyy pystyraitaa, joten lieneekö mieltymys pystyraitaan ollut jo jotenkin silloin alitajuisesti tiedostettua. 

IN 2 leveet pökät  
Leveät/löysät lahkeet

Muutama kuukausi sitten en ois ikinä uskonut kirjoittavani näin. Nää on meinaa löytyneet myös mun out-listaltani joskus. Mutta nyt, löysät ja leveet lahkeet on ehdottomasti nousseet ihan mun lemppareiks ja haaveissa olis todellakin löytää ne just mulle täydelliset yksilöt. Etenkin sellaset, joissa vyötäröllä on vieläpä kangasvyö, ovat niin ihania!

IN 3 vaaleenpunaset laukut

Vaaleanpunaiset laukut

Mun laukkukokoelma koostuu lähinnä vain ja ainoastaan mustista laukuista, ellei lasketa mukaan vaaleaa kangaskassia. Musta on kuitenkin värinä helppo, mutta ah, miten täydellinen joku tollanen hempeen vaaleenpunanen tai ihan vaan nude ois. Sitä täydellistä odotellessa!

IN 4 Keltanen

Keltanen

Myös tää on sellanen juttu, joka varmastikin on ollut mun out -listalla joskus. Tällä hetkellä kuitenkin keltanen on jotenkin salakavalasti noussut mun lemppariks. Näyttää ihan mielettömän kivalta etenkin rusketuksen kans ja antaa kivaa piristystä!
outTEKSRTI OUT 2 Mesh

Mesh

Sellaset pienet mesh -yksityiskohdat esim. jumppapöksyissä on kivoja, mutta tollaset kokonaan läpinäkyvät paidat esimerkiks... hyi... Muutenkin, mä en oo ikinä ymmärtänyt läpinäkyviä vaatteita. Oi miksi?

OUT 3 pistokkaat 
Pistokkaat

Jätetäänpä kengistä kantapäät pois, mut jätetään kärjet. Hyvä idea vai mitä? No way! En vaan tykkää.

OUT 4 ufovaatteet 
Hopean kiiltävät vaatteet

No niin. Vedetäänpäs vielä avaruuskypärät päähän ja lähdetään kohti marsia vai kuinka. Vasemman kuvan hame näyttää melkeinpä kivalta, mutta ei, tollaset hopeankiiltävät vaatteet ei ainakaan oo yhtään mun juttuni. 

OUT kukkabrodeeraukset  
Kukkabrodeeraukset housuissa

T-paidoissa joku pieni kukkabrodeeraus näyttää ihan kivalta, mutta kun niitä lykätään housuihin, niin jotenkin iskee mieleen lapsuus. Muutenkin koko muoti taitaa olla niin ohimenevää ja mä ainakin farkkuja ostaessa haluan jotain, mikä kestää toivon mukaan muutamankin vuoden. 

Mites on, mitkä näistä jutuista iskee teihin ja mitkä ei? Ootteko samoilla linjoilla mun kanssa vai täysin eri mieltä?

kuvat: pinterest

8 kommenttia:

  1. Out kohtien kanssa ihan samalla linjoilla mennään, mut in kohdassa leveät lahkeet on jotenkin sellanen joka ei kauheasti iske. Keltainen on väri joka on iskeny muhunkin. Jotenkin pakko metsästää itselleni keltainen sadetakki syksyksi :D

    https://paula-beautyqueen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis mä vihasin niin paljon leveitä lahkeita ennen ja nyt yhtäkkiä päässä on vaan napsahtanut, että vau, mä haluunkin sellaset. Ehkä sulle käy vielä samoin. :D Ja oi vitsit, keltanen sadetakki ois kyllä niin täydellinen. Luulenpa, että koko mun rakkaus keltasta kohtaan johtuu niistä keltasista sadetakeista... :D

      Poista
  2. Samoilla linjoilla sun kanssa. :D Mä en oo lämmennyt brodeerauksille ollenkaan, vaikka joidenkin tyyleihin ja istuvat ihan täydellisesti! :') Keltainen ei oikein muuten iske paitsi sadetakeissa♥ Mulla on nyt pitkään ollut sellainen fiilis, että haluaisin keltaisen sadetakin. Ehkä mun pitää jostain lähicittarista käydä hommaamassa sellainen. :D

    https://anskisss.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla sunkin mielipiteitä. :) Keltaset sadetakit on kyllä niiin ihania! ♥ Tahtoo!

      Poista
  3. Hyvä postaus, mä tosin vihaan noita kukkabordeerauksia oli kyseessä joku bombertakki tai housut tai laukku, sillä ne näyttää aina typerältä kiireessä keksityltä yksityiskohdalta valmistajan puolesta. Mutta noi leveät housut on nykyään kai tosi kovaa huutoa ja kokeilen kyllä mielelläni itsekin yhdet omaan jalkaan Onlyssa kun taas joskus pääsen ostoksille :)

    www.finnlandsnorsk.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Niinpä tai sitten ne näyttää siltä, että vaatteeseen on tullut reikä ja sellanen kukka on tungettu paikaks... :D Mä oon lähössä kiertään kauppoja täs joku päivä ja pakko päästä kans testaileen leveitä lahkeita! :)

      Poista
  4. Haha eikä, mä taas tykkään kaikista noista sun "out"- jutuista, paitsi noille pistokkaille en oo oikein lämmennyt. Tollaiset mesh- paidat on taas ihan mun lemppareita ja niin kauniita, että yksikin päivä kirjotin asoksen hakukenttään mesh, jotta voisin ostaa kaikki mieluisat sen tyyliset vaatteet :-D Noi kaikki sun "in"- jutut iskee kuitenkin myös muhun! Ihan parasta kuitenkin, kun voi vertailla mielipiteitä näin :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! :D Miten voikaan olla... Mut joo, siistiä kuulla miten ihmisten mielipiteet on niin erilaisia. Ja usein, vaikka joku juttu oliskin tuolla OUT -listalla, niin silti nekin asiat näyttää jonkun päällä oikein yhdisteltynä törkeen hyvältä. Esimerkiks sun tyyliin kyl istuu niin täydellisesti juurikin esim. brodeeraukset ja mesh! :)

      Poista